Nepozvani

fenomenalno

volim horore i ovo je jean od boljih koji sam pogledala ... film je fantastican bas zato sta se ne radi o brutalnim ubojstvima,masakrima,ubojicama i blabla... definitivno ga preporucavam!!!

nisan skuzia

Odlican film samo nisan skuzia kraj..mozemi ko objasnit

Priča o dve sestre

Korejski hit iz 2003. 'Changwa Hongryon', poslužio je kao inspiracija da i Ameri naprave svoju verziju.Filmski radnici iz 'DreamWorks SKG', angažovali su malo poznatu braću iz Engleske, (Charles Guard&Thomas Guard) da snime svoj prvenac.Na adaptaciji scenarija (prikladnog za američku publiku) angažovan je pravi mali tim: Craig Rosenberg, Doug Miro i Carlo Bernard.Izbor lokacija na kojima je snimano pao je na par mesta u Britanskoj Kolumbiji, u Kanadi (kako bi se postigla željena atmosfera, jezovito i izolovano mesto).Anna (Emily Browning), po povratku kući iz duševne bolnice, nakon tragične nesreće u kojoj je nastradala njena majka, uviđa da se situacija u porodičnoj kući promenila. Medicinsku sestru Rachel (Elizabeth Banks) koja je postala devojka njenog oca Stevena (David Strathairn), posmatra kao uljeza kome nije tu mesto.Stoga uz 'malu pomoć' duha umrle majke, ova tinejdžerka odlučuje da udruži snage sa starijom sestrom Alex (Arielle Kebbel), kako bi se obračunala sa ženom koju sumnjiči da je odgovorna za smrt njihove majke...Napet triler, sa puno elemenata horora sa dosta dobro postavljenom pričom.Poseban plus za film jeste izuzetno dobar zaokret u završnici, što ima za posledicu baš nepredvidljiv kraj.Specijalnih efekata i nema nešto mnogo, ali ono što vidimo sasvim je solidno odrađeno.Izbor glumačke postave je na mwestu.Mada je Emily Browning tada nepoznata široj javnosti, odabrana da tumači lik devojke od 15-ak godina (a sama je tada imala 20 godina), ona se ipak i više nego dobro snašla, jer iza tog naivnog dečjeg lica, krije se nešto sasvim drugo.Ostale uloge su takođe solidno odigrali iskusni Strathairn, uverljiva Banks i mlada g-đica Kebbel (znamo je iz nekih tinjedžerskih komedija, npr. 'American Pie Presents Band Camp').Kratko trajanje radnje, značilo je da ovde nema nekih nepotrebnih niti razvučenih scena, što i nije ispalo loše, jer se gledaoci stalno drže pod tenzijom.Više nego solidan triler koji vredi pogledati u svakom slučaju.

Ovaj film je senzacija godine

ako želite pogledat napokon jedan nimalo predvidljiv film toplo preporučam ovaj...a najviše mi se sviđa zbog napete radnje i neočekivanih raspleta događaja,kraj je totalno drugaččiji i nećete pogodit tko je kriv za sve strahote u filmu..pravo osvježenje nakon more loših horor filmova

Bolji od orginala

Za ovaj film mogu sa sigurnošću utvrditi kako je bolji od orginala. Uninvated je inače remake korejskog filma Janghwa,Hongryeon ( A Tale Of Two Sisters )koji je meni osobno prilično zamoran i repetitvan. Ovdje je radnja mnogo dinamičnija i zrelije osblikovana te je stalno prisutan osjećaj nelagode i straha od nepoznatog što orginal nije uspio postići zbog prilično komorne i indiferentne atmosfere. Gluma je u redu i nemam zamjerki, a twist na kraju identičan je kao i u korejskom izvorniku. Zanimljiva je ideja grižnje savjesti i krivnje upotpunjena horor elementima, no kada se sve zbroji i oduzme, ovo ipak nije horor već psihološki triler s nekoliko elemenata horora, no i kao takav odlično funkcionira