Žena vremenskog putnika

Putnik kroz vreme

Robert Schwentke, nakon jako solidnog 'Flightplan', režira romantičnu filmsku priču zasnovanu na romanu 'The Time Traveler's Wife' spisateljice Audrey Niffenegger. Adaptaciju scenarija za potrebe snimanja odradio je Bruce Joel Rubin ('Deep Impact').Radnja prati Henryja (Eric Bana) koji zbog neke genetske anomalije ima sposobnost da putuje kroz vreme.No za njega je to lično prokletstvo, jer zbog tih čestih 'odsustvovanja' Henry nije stalno sa ženom svog života – Clare (Rachel McAdams).Tako njihova veza na daljinu funkconiše, stavljajući ih na test koliko su spremni da prevaziđu 'vremenske razlike' zarad njihove velike ljubavi...Sa budžetom od $39,000,000 i odabranim lokacijama za snimanje po Kanadi (Toronto, Hamilton) i Chicagu, radi stvaranja iluzije o različitim vremenskim periodima kroz koje naš heroj skakuće, film je solidno prošao na kino-blagajnama zaradivši preko $63,000,000 (tokom nepunih 4 meseca prikazivanja u USA).No veoma oskudni specijalni efekti za ovakvu vrstu priče, protkane brojnim nelogičnim (neobjašnjivim) postupcima je su veliki minus.Činjenica da je sve podređeno romantičnom aspektu ove priče, ali ipak je u pozadini mogla da stoji nešto smislenija radnja.Ovako je miks drame, trilera i SF-elemenata, sa preopširnim uvodom, pomalo smarajući, pa i zbunjujući za prosečnog gledaoca.Šteta što priča sa ovakvim potencijalom nije dobila jednu ozbiljniju formu gde bi univerzalna poruka 'o ljubavnoj vezi uprkos realnim, nemogućim okolnostima', bila predstavljena na jedan viši nivo, kako u umetničkom, tako i u tehničkom smislu (čitaj:preko CGI efekata). Razočaran s nevericom se pitam:'šta je ovo trebalo Ericu Bani?'

žena vremenskog putnika

ovaj film vrijedi pogledat. meni je super i maštovit je, nije poput drugih filmova i potpuno je nepredvidljiv. ponekad zbunjujuć ali svakako zanimljiv!

The Time Traveler's Wife

Najavljen još u 2008., ovaj film je bez velikih objašnjenja čekao godinu dana da ugleda danje svijetlo te je na kraju prošao sa solidnom zaradom na kino blagajnama diljem svijeta. Po istoimenom romanu Audrey Niffenegger 'The Time Traveler's Wife' je priča o čovjeku s genetskim poremećajem zbog kojeg nekontrolirano putuje kroz vrijeme što mu dakako otežava odnos sa njegovom ženom Clare. Henry upoznaje Clare kad je ona imala šest godina no kronološki on nju upoznaje tek kad je odrasla a Henry ima samo 28 godina. Tada Clare Henrya zna već cijeli njen život. Kod takvog scenarija dakako da ima nelogičnosti pa je gotovo i nemoguće u filmu pratiti sva ta vremenska skakanja Henrya i pitati se je li sve baš napravljeno kako treba kada vidite da Clare može zatrudniti sa onim drugim Henryem u prošlosti!?. No univerzalna poruka filma a pretpostavljam i romana jest ta da ne treba tražiti logičnu poveznicu Henryevih putovanja, brojati godine likovima te se pitati zašto Henry uopće može putovati kroz vrijeme; već se usredotočiti na njihovu ljubavnu priču. Ipak je ovo romantična drama u kojoj glavni glumci - Bana i McAdams čine simpatičan par te se razlika od 10 godina između njih dvoje ne primjećuje; što je apsolutno pohvalan casting. Posebno će ženska publika uživati u srcedrapajućim posljednjim scenama dvoje ljudi kojima nije suđen normalan život. Ukratko, zanimljiva premisa je pretvorena u solidan romantični film koji se brzo zaboravlja.

putovanje kroz vrijeme

film je u najmanju ruku gledljiv, recimo da je interesantan iako ima mnogo nelogičnosti,ali romatična priča oko koje se sve vrti je slatka i dobro prikazana i izvedena pa sve to nekako obogaćuje i našu maštu koja sad prelazi sve granice prostora i vremena na način da se nekako čudno vrti u krug....slatko