Put bez povratka 4

Na putu u treću dimenziju

Kada se tokom trajanja spektakularnih auto-trka, Nick (Bobby Campo) osvesti iz zastrašujućeg košmara, u kome je 'video' pogibiju svoje devojke Lori (Shantel VanSanten) i grupe prijatelja, uspeva da ih na vreme ubedi da odu s tog mesta, pre nego što njegova košmarna vizija postane brutalna realnost. Grupa prijatelja pomisliće da je prevarila Smrt i da mogu otpočeti svoje živote iznova, bez užasnih predskazanja.Ali nije jednostavno izbeći ono što je negde već zapisano...David R. Ellis ('Final Destination 2') se ponovo vraća franšizi, kao režiser 4. dela, ponovo udružujući snage sa scenaristom Ericom Bressom.Ideja da se tzv. Domino efekat iskoristi kao zamajac u horor priči, gde od naizgled beznačajnog događaja (vozilo udara šrafciger) nastaje niz katastrofalnih događaja sa stravičnim posledicama, pokazalo se kao jako dobra.Naravno sve je to propraćeno solidno napravljenim CGI efektima (raskomadana ljudska tela lete na sve strane).Problem je odabir glumačke ekipe, gde iz grupe mladih glumaca niko nije odskočio, pa se sve svodi na obično zapomaganje i vriskanje odnosno glumatanje (kako kritičari često ističu).Bez obzira što nam se serviraju neke nove, sveže ideje, pitanje je da li je to dovoljan adut da se franšiza nastavi, iako komercijalni faktor ne treba nipošto zanemariti.Neki prosek i ništa više, za ovaj (iskreno se nadam) pretposlednji nastavak.Još da otaljamo i peticu, a onda good bye!

Put bez povratka 4..nek ide !

I ja sam ovo podavno gledao.Pa sta da kazem sto nisu kolege vec rekle?Prvi i drugi su pravo dobri,jer je tema bila ne-naceta,dakle friska.Treci je oponasao prvi,imao je uspjeha-donekle.A ovaj..imam filing da nisu obracali paznju na film,nego na to kako ce taj svijet izginut,a film je samo omotac tih pogibija,pa gledajte samo.Mogli su to u 18 minuta spakovati,te pogibije,i samo nam to prikazati,kao ono kad ja taj film premotavam jer moja zena hoce da vidi "samo pogibije".A filma tu nema,pa s toga niti recenzije istoga.Ideje za ginjenje su ok,valja i to smisliti,ali se pitam,da li je i sam reziser filma osim sto je fol rezirao,da li je on smisljao to,ili djeca iz njegovog komsiluka?E to me zanima...ocjena..cega ba??

film

gledao sam film i mogu reći da nije loš u 3d je najbolje jer se onda posebnije doživi glumci su osrednje no treba se pogledati stoga je moja ocjena 3

pbz 4

Samo treba isključit mozak i možeš gledat ovaj film.Ima par dobrih scena i to je to.

fanovima će biti dobar.......

možda je najbolje parafrazirati jednog korisnika na imdb.com: ''ako ovo gledamo kao film, smeče je. ali ako ovo gledamo kao ''final destination'' film, onda je odličan.'' Pametnome dosta. ako volite serijal, onda ćete voljeti i ovaj dio. ako ne, onda ni nemojte gledati... za sad sam pogledao sve nastavke. na razini trojke, ali daleko od jedinice i dvojke...

AH.... OVAJ FILM MI JE SMANJIO IQ

Pbp 4 je bez sumnje najlošiji film koji sam ikada vidio, prijašnji nastavci su još i solidni al ovaj je očaj nad očajima. Kino je bilo dupljem puno ( filmovi koji zaslužuju publiku uvijek imaju jedva dvoje, troje ljudi u dvorani) ,s vremenom su se ljudi usred filma počeli razilaziti. Ja sam im se mislio pridružiti ali mi je bilo žao mojih dvadeset kuna kojih sam dao. Film je užasan i evo zašto: Sam koncep je izlizan i s vremenom sve postaje dosadno, likovi su toliko plosnati i loše odglumljeni da sam jedva čekao kad će više poginuti da me više prestanu mučiti, priča je i više nego jednostavna- uopče je nema samo hrpa napaljenih, praznoglavih tinejđera koji moraju umrijeti, načini umiranja su loše smišljeni (prevelika uporaba specialnih efekata) i odvratni do bola, ja sam navikno gledati krvave filmove ali me ništa nije moglo pripremiti da uvaj degutantni splater, scena seksa nema veze s ničim, jednostavno je tu jer ju svaki horor treba imati, kada smo već kod horora ovaj film nebi uplašio niti djete u vrtiću nego bi ga samo natjerao da povraća, kraj filma je užasan i tako dalje i tako dalje... Izbjegavajte put bez povratka u širokom luku ako vam je imalo stalo do vaše inteligencije. UPOZORENI STE!!!

Zanimljivo

4 nastavak filma Final Destination nije me ni razočarao ni oduševio. Oni koji su gledali prva 3 dijela znaju točno o čemu se u filmu radi: ljudi se izvuku iz neke katastfofe, a kasnije smrt dođe po njih. No, zanimljivo je gledati na koje načine će ta ekipa postat blagopokojna xD. Film je u 3D i to je super, iako nema bas puno 3D efekata, no nekoliko njih je stvarno super. Ostali efekti su također odlični, puno bolji nego u prva 3 dijela. Sve u svemu, samo još jedan nastavak Puta bez povratka... Ocjena: 4 Preporuka: da

final destination

Iskreno, nisam očekivala ovako dobar nastavak. Prvi dio je odličan, drugi koma, treći je opet super i tako sam mislila da će ovaj biti loš, ali stvarno sam se iznenadila. Ovo je prvi put da sam gledala nešto u 3d, i sumnjam da ću ikada više ići gledati neki hororac ako nije u 2d. Vijak mi se zabio u oko, neka štanga u glavu, ventilator mi je došao preblizu glavi, a tek ona zmija... Bože,stvarno sam mislila da će me ugristi. Odlično, stvarno odlično, ako netko ne voli ovu franšizu, ovaj dio vrijedi pogledati ako ništa drugo bar zbog efekata i zato što je u 3d