Mrzim Valentinovo

hm ok?

Film sam gledala u pauzama kad se prikazivala Bones i kao takav mi je bio baš dobar. Baš kad je postalo naporno ja bih prebacila na Temperance i Bootha. I koliko god se ponavljala jedno te ista spika u spomenutoj seriji, ona mi je gledljivija od ovog filma tako da to govori sve.

Ništa posebno...

...možda čak i blago razočarenje.

Nenadahnuto i slabo

Prava je šteta što Nia Vardalos i John Corbett nisu uspjeli ponoviti uspjeh njihovog zajedničkog hita "My Big Fat Greek Wedding"; ovdje je i sama Nia preuzela redateljsku palicu, ali rezultat je prilično slaba i neinspirativna romantična komedija. Neka mi njezini fanovi ne zamjere, ali Nia Vardalos koja je inače šarmantna glumica, totalno je promašila ulogu u ovom filmu. Cijelo vrijeme ima neki neprirodni hiperaktivni osmijeh praktički do kraja filma pa nakon nekog vremena jednostavno počinje ići na živce. Niti John Corbett ne djeluje da je shvatio kako da se postavi pa većinu vremena izgleda tupasto, a njih dvoje u kombinaciji daju više blesavi nego romantični dojam. Scenarij je loš, klišejiziran i nenadahnut, a ne pomaže što je većina sporednih uloga samo beskrvni 'sidekick' komični element. Priča još koliko-toliko funkcionira prvu polovicu filma, no onda samo počinje čekanje kad će se njih dvoje konačno naći zajedno. Mogli bi zaista od polovice filma ubrzano premotati na završetak i ne bi ništa značajnije propustili. Mislim da je glumica i redateljica Vardalos imala najbolju namjeru napraviti šarmantan chick-lit za lagano gledanje, no cijeli film se doima usiljenim, promašeno sladunjavim umjesto nadahnuto romantičnim i - što je još najgore - niti malo smiješnim. Priznajem da se ne sjećam zadnji put kad sam toliko nestrpljivo gledao na sat da film završi, možda i to najviše govori da je gledanje "I Hate Valentine's Day" sve osim zabavno iskustvo. Film ne mogu preporučiti niti vjernim fanovima naslovnih glumaca, postoje daleko bolje romantične komedije, a uvijek se možete vratiti solidnom grčkom vjenčanju. Šteta.

Zanimljivo i smiješno

Ne znam ni sam zašto sam odlučio skinut ovaj film???jer opčenito ne volim niu vandalos i ide mi na živce njene face koje radi a i moram priznat d ami je cijela glumačka postava vrlo iritantna ali šta je tu je..film je prekrio nedostatke glumaca sa dobrim forama i čak smiješšnim situacijama koje su rijetke u romantičnim komedijama..pravi film za zaljubljene koji će vas i sigurno nečemu naučiti..ako ste spremni u paketu dobiti humor,zabavu,ljubav,veselje ovo je pravi film za vas..a meni zbog glumaca ocjena manje

Mrzim Valentinovo

Posto sam u zadnje vrijeme pogledala dosta dobrih romanticnih komedija, od kojih inace ne ocekujem nista previse... sad bi se desilo obrnuto. Zbog niza dobrih komedijica, ocekivala sam to i od ove. Ali, nazalost nista od toga. Bilo je par dobrih forica, ali to je sve. Takoder, poprilicno nezanimljiva radnja. Eto jedna dvojcica, cisto zbog simpa glavne glumice.