Gola istina

Prosječno

Tipična američka romantična komedija sa predvidljivim završetkom. Iako neki vide određenu kemiju između glavnih glumaca, ja ne osjećam ništa više od prihvatljivo odrađenog posla. Glavna glumica u filmu je, meni osobno, čak i poprilično antipatična. Jedino što malo odskače od ostatka sličnih filmova je konstantno korištenje raznoraznih vulgarizama što u par navrata dovodi do najsmiješnijih i najzanimljivijih dijaloga u filmu. Sve u svemu, nećete ništa propustiti ako preskočite pogledatei film.

Muško-ženski pogledi na svet

''Što sad ljubav ima s tim ...?'' prašili su svojevremeno momci iz ''P. Kazališta'',a ovo jeste i tema romantične komedije prevedene kao ''Gola (ili Gorka) istina''.Pratimo ambicioznu producentkinju jutarnjeg programa na jednom televizijiskom kanalu u Kaliforniji, Ejbi Rihter (Katherine Heigl),čiji je život na prvi pogled potpuno uređen,osim bračnog statusa... tu je praznina,koju prati dugačka lista neuspeha sa muškarcima.Karijera je tu,materijalno blagostanje takođe,ali šta jednoj mladoj ženi nedostaje? ''Gospodin Pravi'' naravno!Pošto rejting emisije koju ona producira opadne,šefovi odlučuju da ubace novog igrača,Majka Čedveja (Gerard Butler),tipa koji nekonvencionalno vodi televizijske emisije,a što prolazi kod publike.Prvi kontakt između dva glavna lika ostvaren je telefonskim putem,kada se Ejbi uključuje uživo u emisiju kako bi dala svoj komentar na temu muško-ženskih odnosa,a što se završava blamirajuće po nju.Sudar dva različita sveta dovodi do niza smešnih konfliktnih situacija na poslu,gde Ejbi prezire Majka,ali kako radnja filma odmiče dolazi do nečeg nezamislivog - među njima počinje da se stvara hemija.Majk preuzima na sebe obavezu da joj pomogne u misiji pronalaženja onog pravog,deleći joj niz saveta,pri čemu joj stavlja do znanja da mora prihvatiti suštinu ''muškarci misle samo na onu stvar''.Ejbi upoznaje Kolina,mladog i perspektivnog lekar-ortopeda (na jedan komičan način – pada sa drveta),ali to ipak nije to što ona zaista želi.Onaj pravi je njena sušta suprotnost ... Majk Čedvej,što ovaj neobičan par napokon shvata u vazdušnom balonu.Iako sam scenario deluje kao kliše,ipak se mora odati priznanje uloženom trudu od strane tri scenaristkinje,koje su nam pokazale da ne treba sve uzeti preterano ozbiljno,mora postojati i neka doza humora i opuštenosti.A ono glavno jeste da se suprotnosti (ipak) privlače!Dobar odabir glumaca (naročito dva glavna lika),uz odlične muzičke numere (Katy Perry),a sve to snimano u sunčanoj Kaliforniji,čine sve skupa jednu lepu sliku.Dobra ambalaža koja ima nešto i unutra – poseduje određeni kvalitet (Luketić zna šta radi definitivno).Preporuka da se pogleda,ako ništa drugo: muškarciima zbog slatke Katherine Heigl, a ženama zbog Gerard Butlera.

gledljivo

Neozbiljan ali zabavan film, i u tom kontekstu bi ga se trebalo ocjenjivati i kritizirati - to je romantična komedijica od koje ne treba očekivati nekakav sheldonovski zaplet i rasplet. Mislim da će našem Luketicu(njegovi roditelji su Hrvati koji su emigrirali u Australiju) biti dobar vjetar u leđa, samo da ne upadne u mrežu filmova ovog tipa jer na taj način njegov potencijalni talent i genijalnost nikada neće zasjati u svom najjačem sjaju. Režirao je film 21, sa glumcima Spaceyem i Bosworth.

Simpatično glupava komedijica

'The Ugly Truth' je još jedna u nizu romantičnih komedija kojih ima na pregršt u multipleksima; ova na svu sreću ne vrijeđa inteligenciju gledatelja, začudo spaja spojivo, tj. kemija između Butlera i Heigl je odlična ali i naravno da upada u svima nam dobro poznate klišeje romantične komedije. Prvih sat vremena je dobro odrađeno, s nekoliko smiješnih scena koje prvenstveno proizlaze iz dijaloga što je uvijek pohvalno. No kako se približavamo kraju film sve više i više pada ne samo u prosječnost već i niže. Izrazito je predvidljivo odrađen kraj u kojem Abby ostavlja Colina jer s njim nije svoja i završava s Mikeom što smo svi znali čim je počeo film. Tu nalazim i najviše zamjerki jer 'The Ugly Truth' upada u tipičnu zamku romantične komedije, zvanu kraj koji je ili originalan (što se u ovakvim filmovima rijetko dogodi) ili viđen doslovno sto puta. No zbog prve polovice filma i simpatičnosti glumaca te kemije između istih koja je vidiljiva ipak dajem navučenu trojku. Dobar film za izlazak s curom, za sve ljubitelje kokica i glupavih holivudskih komedija. Ako tražite nešto više onda ovo nije film za vas i to je gola istina!

Odlicna komedija

Film je nevjerovatno dobar,zabavan,opustajuci.Gluma je odlicna.Odavno se vise nijesam nasmijao gledajuci neki film.Film za obavezno pogledati.

Gola istina

Film me ugodno iznenadio... S obzirom da sam od romanticnih komedija pocela ocekivati samo hrpu ispraznih i usiljenih fora, be imalo humora, i uvijek istu ''romanticu pricu'', uvijek je lijepo pogledati nesto sto malo iskace i tog okvira. Imamo tu romanticnu pricu sa happy endom, ali imamo i stvarno jednu laganu i simpaticnu radnju, sa dosta dobrim forama, uz koje se covjek lijepo nasmije. Dakle, jedan lagan film za razibibrigu, uz dobe glumce.

the ugly truth

ODLIČAN FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! obavezno pogledati SVI!!!