Dođi i vidi

Dođi i vidi

Solidan triler tipa sedam, neočekivani kraj sve u svemu vrijedi pogledati. Moja ocjena 3+

I kraj pokvari sve...

to je nevjerojatno kako u svakom filmu kraj pokvari sve pa tako i u ovom..morma priznat da sam i sam slutio da če bit takav kraj ali sam si govorio daj bože da se dogodi čudo i ne bude tako..ali eto..dakle sin je kao taj bijeli konjanik od glavnog glumca i što je zapravo i očekivano jer je tokom filma sve i bilo upučivano na to..ali što se tiče konjanice kirsten to definitivno nisam očekivao i moram priznat da me je njena gluma oduševila...sve se na krjau poveže i film ne ispada loše(zanemarimo kraj)...nije mini na trenutke dosadan..i da ja tu ne vidim nikakvu povezanost ni sa slagalicom strave ni hostelom ali dobro svkao ima svoje mišljenje...film je prepun mnogih scena koje te i zbune na prvi pogled..ali svejedno film je kod mene dosta dobro prošao

dođi i vidi

onako...

Dođi I Vidi ( The Horsemen ) WTF ?

Baš me zanima tko prevodi naslove filmova koji se pojave kod nas u distribuciji ? OK, jasno mi je zašto je naslovljen ''Dođi i Vidi'', s obzirom na činjenicu da se tokom filma taj naslov često pojavljuje ispisan krvlju, međutim to zvuči tako glupo, kao da se radi o nekoj parodiji na torture porn podžanr. Film i jest tako nešto. Već svima dosadni policajac s problematičnom obitelji traži ubojice koji se furaju na 4 jahača apokalipse. Nije to tako ni loše zamišljno te do sredine filma djeluje intrigantno, no tada počinje standardni pad jer redatelj očito gubi ideju i ne zna što bi dalje s filmom. Počinje kopirati razne torture porn naslove poput Saw - a i Hostela u kombinaciji s Fincherovim filmovima Seven, pa čak i Zodiacom. Bolje bi mu bilo da je pogledao remek djelo žanra Martyrs pa shvati kako je za pametan rasplet potrebna i doza orginalnosti, a ne samo puko kopiranje. Dennis Quaid očito se odlučio prijeći u tamne vode horora, što mi je drago jer fali kvalitetnih glumaca u navedenom žanru, ali se nadam da će mu nadolazeći Legion i Pandorum ( koji puno obećavaju )biti kvalitetniji.

Svaki seljo svoga konja hvali!!!!!

Ovo je jedan od filmova koji je na moje razočarenje imao potencijala ali je na kraju ispao ispod prosjeka. Za početak bi pohvalio režiserske/redateljske kvalitete koje su uspjele film barem malo spasiti od sivila scenarista. Veći dio filma je vizualno izrazito „oštro“, „čisto“ napravljen (mogu samo zamisliti kako tek izgleda na blue-rayu), u svim scenama bez obzira koliko one trajale koristili su barem 5 kamera, što je dobilo na „atraktivnosti“… Što se tiče same atmosfere ona je nekakav mix Sakupljača kostiju-Sedam-slagalica strave a pomalo i azijskog horora… (znači nekoliko krvavih i bolesnih scena, po meni premalo…) I tu nažalost prestaje „hvale“ ovog filma, kojem nisu ni pomogle sličnosti sa gore navedenim filmovima. Prvo što je definitivno ofucano, odbojno, jest po xy puta prikaz detektiva (Dennisa Quaida) i njegove „sjebane“ obitelji. Iako ce se na prvi pogled čini da je to neizbježno s obzirom na temu, ipak mislim da su to mogli drugačije napraviti… Ništa bolja nije ni ostala glumačka ekipa koja je možda premalo prikazivana s obzirom da je na trenutke bilo „praznoga hoda“ (nedostatak trilersko+hororskih elemnata = povremena usporenost) . Usput zbog same „vjerske“ teme i glavne glumice (Ziyi Zhang) odnosno zbog njezine izvedbe, imao sam dojam da ce film skrenuti putem Kruga, Oka i sličnih azijskih horora (mislim si jebote ne bude valjda)…. Gore sam spomenuo taj prazni hod odnosno povremenu usporenost/dosadu koja je vrlo neobično ukomponirana u film kad se uzme u obzir njegovo neobično vremensko trajanje od 1:20h, očigledni nedostatak trilerskih preokreta odnosno inspiracije samih scenarista (kad vidite kraj filma znati će te). I na kraju uz zanimljiv naziv filma Horsemen, nadodao bi da u ovom slučaju Dennis Quaid nažalost nema konja za utrku.