Ćelija 2

Dobar pokusaj

Prica je dosta povrsna,ne fokusira nas toliko da se skroz posvetimo filmu.Moze da se gleda,dosta je nepovezan film.Dobr je da se ubiju dva sata vremena.

Neuvjerljivo i sramotno

kao prvo u ovom filmu ima toliko zamjerki da mi ni ne stane ali pokušat ču skratit..ovo je jeidni film koji znam koji se toliko razlikuje od svog prvog dijela da je to strašno..ipak je prvi dio uvjerljiviji,zabavniji a i glumila je j.lo..ova glumica nije ni spomena vrijedna,osim što je ružna ta kao da prvi put glumi,kao da je debitantica ma strašno..film mi djeluje kao da ga je snimala skupina srednjoškolaca za svoje neke novine il št aja znam..tako mi sve djeluje umjetno i nerealno..tema bi mođžda i bila dobra da je na drugi način prikazana..i uostalom zar je moguče da serijski ubojica boji mraka??????daj molim teee...ne sviđa mi se što se znalo ko je ubojica tek na sredini filma a ne na kraju a i ubojica nam nije poznat tokom filma..pa mogli su da bude film zanimljiviji recimo stavit onog harisa il tak nekog..i opet to na kraju ispadne neka sretna pa po atmosferi mogao bi reči i ljubavna drama...sam film ćelija mi ne ide uglavu sa samim imenom??gdje je tu ta ćelija???ako oni to nazivaju ćelijom onda stvarno...film kratko traje a u toj kratkoči je tolko toga nagurano a posebno bih izdvojio one jadne nadnaravne priče o umovima..boringggggg...ovom filmu ču pogledat kroz prste možda zbog neobrađene zamisli te zbog prvog dijela i možda samog načina robovanja ali ipak nemojte pogledat jer čete se ugodno iznenaditi s alošom kvalitetom oovog filma..:(

Besmisleno

Da vam odmah na početku bude jasno, film je teško smeće i ako ne podnosite takvu vrstu filmske ''umjetnosti'' možete odmah mirne duše prestati čitati ovu recenziju. Prvo što ćete primjetiti je da scenarij nema veze sa zdravom pameću, a samim time ni previše smisla. Ubojica je većinu filma nepoznat , a kada se otkrije njegov identitet neće vam biti jasno kako takav jadnik uopće može biti glavni negativac. Dosadan, nezanimljiv i nadasve iracionalan glavni negativac nije, dakako, jedini problem. Glavna protagonistica je toliko loša i neuvjerljiva da potpuno zasjenjuje katastrofalne izvedbe ostalih glumaca. Objašnjenje glavne misterije Cuspovog identiteta i Mayinog neprepoznavanja istog blesavo je i tragično te djeluje kao da ga je izmislio osnovnoškolac. Efekti su očajni, a s obzirom kako je film imao pristojan budžet, ovo je doista sjajan primjer kako odsustvom talenta i pameti snimiti katastrofalan film. Ljudi tolko mrze Uwea Bolla, naprimjer, a nisu ni svjesni koliko je on zapravo genijalan ( uzmite ovo s rezervom ) u usporedbi s ovakvim i sličnim bljuvotinama.