Smrtonosni hitac

Unsuitable Notions That men Experience Roughly Replica Handbags.

B Makowsky Designer Handbags - Good high quality Bags at Inexpensive Costs burberry outlet online Chic Purses On Provide

Bez brige, sada ste u programu zaštite svedoka

Producentski tim predvođen braćom Weinstein, okupio je impresivnu filmsku ekipu na projektu filmske ekranizacije romana Elmore Leonarda (autora i ''Out of Sight''). Kormilo je dato proverenom Johnu Maddenu (''Shakespeare in Love''), za adaptaciju scenarija angažovan je Iranac Hossein Amini (''The Four Feathers''), a glumačka postava je ''boli glava''. Pošto su sticajem okolnosti videli zločin,a što je planirano da bude poslednji posao omatorelog profi-ubice, poznatog kao ''Blackbird'' (Mickey Rourke), bračni par Colson pristupa čuvenom federalnom programu zaštite svedoka. Međutim Wayne Colson (Thomas Jane) i njegova supruga Carmen (Diane Lane), probaće da seobom u drugu sredinu ( u sklopu programa) započnu zajednički život iznova, u pokušaju da se izvuku iz bračne krize. Ali nisu ni slutili da imaju tako malo vremena jedno za drugo. Ubrzo će biti prinuđeni da se bave mnogo ozbiljnijim problemom – spašavanjem vlastitih života. Profi-ubica ''Blackbird'' u društvu mladog šegrta-psihopate, Richiea (Joseph Gordon-Levitt), rešio je da posao odradi do kraja, vodeći računa o svojoj časti i renomeu. Iako je urađena studija karaktera glavnih likova, u kontekstu radnje koja odiše atmosferom iščekivanja i pritajene napetosti, sve nekako deluje predvidljivo (kao u nekom niskobudžetnom ''kaubojcu''). Već posle prvih 15-20 minuta, gledalac je svestan ko je tu mačka, a ko miš, u žanrovski koncipiranoj poteri koja ima kulminaciju naravno na samom kraju. Tada sledi ono otrcano, tipa:''ma dosta mi je svega, ovo ću morati sam(a) da rešim''. Problemi tokom snimanja i montaže ovog projekta (izbacivanje, pa dosnimavanje i prerada nekih scena, uz angažovanje dvojice renomiranih scenarista) kao da su ostavili traga na konačan rezultat, pa je tako film odmah otišao pravo u DVD-distribuciju, zaobišavši kino-sale. Umesto da postane čak možda i klasik u žanru trilera, s obzirom na potencijal koji je imao, ovaj projekat je postao pravo neobavezno filmsko štivo koje i ako odgledate, nećete baš dugo pamtiti. Zbog uvek harizmatične Diane i ovog puta meni zanimljivog Mickeya (takvi likovi mu leže), postignut je neki bledi prosek i ništa više. Ako je za utehu, barem ne traje dugo, nešto manje od sat i po!

Jako loš i predvidljiv scenarij

'Killshot' je nakon puno problema, puno nasnimavanja i izbacivanja nekih scena i likova (Ferris Johnny Knoxvilla) napokon završen na početku 2006. ali sve do 2009. nije objavljen u svjetskoj distribuciji i to većinom na DVD-u. Kada film uđe u takve probleme i kada direktno ide na DVD to je obično znak da nešto grdno ne valja. U 'Killshotu' je to svakako scenarij koji je pun rupa te koči poznatu glumačku ekipu u bilo kakvim nastojanjima da izvuku film. Naime, priča je toliko glupa da ustvari treba povjerovati da je vrlo lako naći ljude koji su u programu zaštite svjedoka, a o motivima i postupcima likova je bespredmetno i razgovarati. Spajanje ubojica sa bračnim parom koji ima očitih problema u vezi nije nikakva novost ali način na koji 'Killshot' to radi je jedinstven. Jer razlog za