Ubojice lezbijskih vampira

Cragwich

Phil Claydon potpisuje uvrnutu horor-komediju o vampiricama lezbejkama.Autori filmskog scenarija, Stewart Williams & Paul Hupfield naglašavaju da su kao istinski poštovaoci horor žanra, zapravo samo nastojali da naprave svojevrsni omaž klasicima, ali na jedan otkačen, zabavan način.Dvojica ortaka nekako istovremeno doživljavaju krah.Prvi, Jimmy (Mathew Horne) na ljubavnom planu, pošto ga po ko zna koji put šutne devojka Judy (Lucy Gaskell). Drugi, Fletch (James Corden) na poslovnom planu, jer ga otpuste s posla.U pokušaju da prevaziđu groznu situaciju, njih dvojica odlučuju da negde otputuju.Izbor (bacanjem pikada) pada na zabačeno selo Cragwich...Niskobudžetna britanska horor-komedija snimljena s oznakom 'straight to video', što jasno ukazuje na ambicije ovog projekta.Dvojica glavnih junaka, uz svesrdnu podršku nekolicine ženskih likova i jednog popa, suprotstavljaju se hordi razularenih vampirica lezbejki u epskoj borbi za očuvanje sveta, u očajničkom pokušaju da spreče da zavladaju sile tame.Zvuči poznato, zar ne? Pa dobro, sama tematika s vampiricama i nije nešto originalna, pa makar imale one i homoseksualne sklonosti.Evidentno je da se išlo na forsiranje dobro poznatog britanskog humora.Cinični, britki dijalozi, uz par dobrih gegova, uspevaju da pruže zadovoljavjuću dozu zabave, a na trenutke čak i da nas nasmeju. Angažovana glumačka ekipa je uglavnom dobro odradila svoj posao.James Corden je malo iskočio (tip se ludira na jedan vrlo simpatičan način), a veoma ubedljiv performans prikazao je i iskusni Paul McGann, dokazujući da poseduje i zavidne komičarske sposobnosti.Iz samog naslova olako se stvara slika da kroz radnju defiluje puno zgodnih cica.Tačno, zaista ima tu puno lepo izvajanih ženskih tela.Ali, na žalost većeg dela publike (naročito muške), ipak nema golotinje, jer vampirice nisu potpuno obnažene (što bi u nekom niskobudžetnom američkom hororu slične tematike, tako nešto bilo skoro nezamislivo).Nekoliko jeftinih specijalnih efekata proizvode željeni vizuelni štimung, ali je sve to urađeno u cilju karikiranja dobro poznate ikonografije u hororima s vampirskom tematikom. Neobavezna zabava koja ne traži da puno napregnete vaše moždane vijuge kako bi ispratili krajnje predvidvljiv tok radnje.Prosečno, što konkretno znači da može da se pogleda, ali da i nije nužno, te ga ne treba svrstati pod obavezno filmsko štivo.

Stripovska horror parodija

Zbilja treba odati barem priznanje autorima za smišljanje komično-hrabrog naslova poput eksploatacijskog pornića i zapravo cijele ideje spajanja vječite muške fantazije o curama koje vole cure i popularnog horror podžanra o vampirima. Mislim da je bila iskrena namjera da se napravi zabavna horror parodija sa sexy polugolim vampiricama, šteta što im to nije u potpunosti uspjelo. Inače žanr parodija nikad nije bio pretjerano popularan, čisto iz razloga jer takvi filmovi niti nemaju svoju priču ili poantu već im je svrha uglavnom da ismijavaju druge filmove ili filmske stereotipove. Teško je zavoljeti film koji nema vlastiti identitet, no ponekad su neke parodije (poput "Hot Shots" ili "Naked Gun") toliko urnebesne da im je teško odoljeti. Najveći problem u "Lesbian Vampire Killers" je to što nema dovoljno kvalitetnog humora da zadovolji poklonike parodija, a opet nedovoljno krvi da impresionira okorjele ljubitelje horrora. Glumci su solidni za ovakav tip filma, čak se i slabija gluma ne primjećuje s obzirom na zabavno-naivni ton filma. Autori su vješto iskoristili stripovski štih u opisima mjesta gdje se junaci nalaze, naracijskim flashbackovima i kadriranju pojedinih scena, i šteta je što redatelj Phil Claydon nije mogao pretočiti izvornu ideju u kvalitetniji proizvod. Možda su najveći plus ovog filma iznenađujuće solidni efekti za jednu malu produkciju, i naravno - na opće oduševljenje muške publike - slow motion 'french kiss' dviju zgodnih vampirica. "Lesbian Vampire Killers" je proturječan proizvod, jer usprkos očitom zanosu i dobrim namjerama, film potkopava nedostatak kvalitetnijeg humora i razrađenijeg scenarija. Ženski dio publike može slobodno zaobići film u širokom luku, a ako ste ljubitelj "Shaun of the Dead" i sličnih horror parodija - možete dati ovom filmu šansu. Zabava za pola mozga, uz par boljih trenutaka, nažalost nikad ne ispunjava svoj potencijal.

Poprilično jadno...

Film mi se nimalo nije svidio a razlog je i sam što ne vidim smisao ovog filma??ne razumijem zašto se takav film uopće dozvolio prikazova tu kinima i slično??mislim u ovom filmu nečete apsolutno ništa propustit ako ga ne pogledate...vrlo je dosadan i predvidljiv,gluma je katastrofalna i neke tako loše odglumljene scene su mi ostale u pamčenju kao što su:Cijelo vrijeme su dvojic aprijatelja kukali kako nemaju novaca za nekakvo putovanje i onda odma nakon toga odputuju a od čega??nisu imali posao??nije mi jasno..reakcije su im bile katastrofalne kad su ugledali vampire i to lezbijske..mislim premrtve reakcije..cura je izgubila 3 vlastite prijateljice i ona je reagirala na to kao da je to nešto sasvim normalno...sam početak filma je bio dobar da otputuju na nekakvo putovanje ali to putovanje je onda trebalo ili bit urnebesno ili horor putovanje a ovako smo dobili nekakvu mjesšavinu što na kraju ispadne pravi kaos...ne preporučam ga nikome jer ima previše smušenosti i dosta nearazjašenih scena i recimo gdje je od onog popa kčer??mislim znamo da je mrtva ali to pop nije doznaooo??!!zašto???i nisam znao da je tako lako ubit vampireee..sam uzmeš neš i probodeš ih i to je to..svašt...uglavnom shvatit čete kad pogledate..dat ču klimavu dvojčicu zbog samog početka i vizualnih scena koje poboljšavaju gledanje...

Puno potencijala, prosječna izvedba

Film koji se poigrava sa apsolutno svakim poznatim klišejem vampirskih filmova ali to ne čini dovoljno vješto da bi postao kultan. Ova horor komedija je zabavna i drugačija ( iako neorginalna )ali ni približno ne ispunjava svoj potncijal. Mnoge scene koje su trebale biti smiješne izgledaju nedorečeno i svode se na gegove, padove i odrubljene glave. Glavni su glumci solidni,a cure u filmu stvarno dobro izgledaju. Efekti su odlični, pogotovo s obzirom činjenicu kako je budžet bio nevelik. Mogao je ovo biti odličan film, no nevješta redateljska ruka učiniula ga je tek solidnim. Šteta.

naslov maštovit, film bez veze

film je baš razočaranje. očekivao sam puno više britanskog verbalnog humora i komičnih scena, ali je sve podosta siromašno. ako netko očekuje nešto erotike prema naslovu-može na to zaboraviti