Ubrzanje 2: Visoki napon

Luđe, dinamičnije i bolje

Teško je ozbiljno recenzirati ovakav film, takve stvari jednostavno trebate pogledati no evo jednog polu-ozbiljnog komentara. 'Crank: High Voltage' je zadržao isti redateljski dvojac te istu glumačku postavu te svakako pomiče granice koje je postavio prvi dio. Ako ste se pitali može li luđe i bolje od 'Cranka', odgovor je može. Dok se u prvom dijelu borio s drogom ubrizganom u organizam, ovdje Chev Chelios dobiva umjetno srce koje treba održavati elektricitetom kako se baterija ne bi ispraznila. Uz normalno Chevovo "punjenje" gdje god stigne (pseća ogrlica, policijski omamljivač, razni dalekovodi,...), možemo također vidjeti i zanimljiv način izvlačnja potrebnih informacija (guranje sačmarice u "mjesto gdje sunce ne sija"), seks na javnom mjestu (ovoga puta nije tržnica nego hipodrom), pucanje silikona na striptizetama usred pucnjave, te još puno zanimljivih i bolesnih ideja od kojih vam sigurno neće biti dosadno. Faktor zanimljivosti svakako održava i dobra glumačka ekipa predvođena Stathamom, Smart, Yoakamom, te pojačana s preminulim Carradineom u ludoj ulozi Poon Donga i Collins Jr.-om kao El Huronom. Posebna priča je Efren Ramirez u ulozi Venusa (brat blizanac Kayla iz prvog dijela) koji ima urnebesnu posebnu bolest. 'Crank: High Voltage' je zabavan, dinamičan, trash film kojeg se ne bi posramio niti Tarantino jer apsolutno je nevjerojatna količina ludosti, adrenalina i crnog humora kojima obiluje gotovo svaka scena ovog izrazito zabavnog filma. Preporuka stoji, totalno otkvačen film, dobro zamišljen i realiziran! Napomena: samo ga nemojte shvatiti ozbiljno jer ni tvorci ga ne shvaćaju takvim.

Razočaranje

U prvom dijelu sam donekle mogao uživati u napetosti i akciji, ali ovo... Film nije čak ni SF

Trash preko svake mjere

Mislim da je dobro za filmsku industriju da postoje filmovi poput ovoga, bez obzira voljeli ga ili mrzili, stavlja neke stvari u perspektivu. Zanimljivo je koliko su daleko filmaši sposobni otići da šokiraju gledatelje, i "Crank: High Voltage" je savršen primjer. Priznajem da nisam gledao prvi dio, no prema kritikama i komentarima na forumima mogu zaključiti da je nastavak još drastičniji i nabrijaniji. Strpati ovaj film u neku žanrovsku ladicu je gotovo nemoguće, jer cijelo vrijeme dok ga gledate niste sigurni da li je riječ o akciji, komediji, parodiji ili nečemu sasvim desetom. Amalgam žanrova, očito je da se radi o bezobraznom i furioznom filmskom trashu. Priča je toliko apsurdna i nevjerojatna da je uopće ne treba shvatiti ozbiljno, već jednostavno se zavaliti i pokušati pratiti lavinu. Jason Statham reprizira ulogu neuništivog Cheva iz prvog dijela i moram priznati da je sjajan. Svi glumci su odlični, čisto iz kuta pogurivanja svojih likova do krajnih granica karikaturalnosti, a da se opet ne čini kao preglumljivanje. Ako nešto treba priznati filmu onda je beskompromisan i furiozan tempo koji ne staje ni trenutka, a i dinamična i na trenutke šizofrenična kamera ponekad producira impresivne kadrove. Ako ništa, treba pohvaliti autore što su od početka do kraja dosljedni svojoj viziji. Kako će vam se svidjeti film, ovisi čisto o vašem ukusu. Ako ste fan trasha i filmskog eksperimentiranja, svakako pogledajte, ali nemojte očekivati Tarantinovsku zabavu, jer Tarantino trash uzdiže na umjetničku formu, a ovdje trash se uzdiže - na još veću razinu trasha. Furiozno, beskrompromisno, brutalno, komično na granici parodije - "Crank: High Voltage" definitivno vraća trash na velika vrata.

Munjeno

Teško je reći da li je dobar, prošlo je nekoliko mjeseci od prvog gledanja i i dalje ne mogu ocijenit da li je najveći šit koji sam pogledao koji okaljava 7. umjetnosti ili Trash remekdjelo nulte kategorije, dajem mu tricu jer je najpoštenije, ljubitelji nabrijane akcije, crnog( jako crnog) humora, Gta videoigre i trasha mogu ovu tricu smatrati peticom, a ljubitelji klasika jedinicom

Crank 2

Kada vam film pruži određenu količinu zabave uvijek se postavlja pitanje percepcije tog pojma. Pomalo se izgubilo bazično poimanje istog pa danas ljudi često gledaju filmove a da se uopće ne zabave, ali nakon odgledanog tvrde da im je film bio dobar. Nastavak super zabavnog Cranka je ovdje kako bi nas pokušao vratiti u doba kada se svaki Van Dammeov film čekao s jednakom žudnjom kao i Dudikoffove ninje, dok se Seagalova Opsada u lokalnoj videoteci prepričavala danima. Prvi je dio svojom orginalnošću i neprestanom akcijom postao kultan te sam zaista bio skeptičan glede nastavka. Otrov je zamijenjen električnim srcem, povećana je doza humora i groteske, a sve je začinjeno nabrijanom adrenalinskom jurnjavom koja ne posustaje do zadnjeg trenutka. Statham, kao i u svim filmovima, čini film boljim samom svojom pojavom i hladnom britanskom njuškom rješava svaki problem, bivajući često puta pretučen, pregažen i slomljen. Dakako, sve vraća u dvostrukoj dozi. Sjajan film za vruće ljeto, prikladan za puštanje mozga na pašu i nostalgično prisjećanje na devedesete.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -