Noć u muzeju 2

Smithsonian

Kako je komedija o avanturama noćnog čuvara ostvarila neočekivano visoku zaradu (oko $575,000,000), logičan potez filmskih radnika iz 'Twentieth Century Fox Film Corporation' bio je nastavak.Angažovana je ista ekipa iza kamere, dakle Shawn Levy u režiserskoj stolici, a scenario potpisuju Robert Ben Garant & Thomas Lennon.Radnja filma locirana je sada u kompleksu najvećeg muzeja na svetu – Smithsonian, u Washingtonu.Larry (Ben Stiller) nije više noćni čuvar, sada vodi sopstvenu firmu 'Daley Devices', koja se bavi plasiranjem izuma nastalih u njegovoj radionici.Međutim, kada ode do Prirodnjačkog muzeja i sazna da su neki njegovi prijatelji proglašeni zastarelim eskponatima, spakovani i predviđeni za transport u prostrani arhiv Smithsoniana, u Washingtonu, Larry će dati sve od sebe da spase svoje prijatelje.U epskoj avanturi, ovaj dobrica upoznaće galeriju novih, zanimljivih istorijskih likova koji će mu pomoći da spase svet...Igrajući na istu kartu, režija oživljava niz poznatih istorijskih ličnosti, stvarajući sukobe međi njima, u kome Ben Stiller suvereno vlada situacijom, ponovo demonstrirajući svoje komičarske sposobnosti.Vredna pohvale jeste rola neustrašive Amelie Earhart, koju ubedljivo prezentira Amy Adams.Od epizodnih likova, pažnju na sebe je skrenuo zlovoljni egipatski vladar poznat kao Kahmunrah, koga s puno entuzijazma glumi Hank Azaria, (a koji tumači još dva istorijska lika).Nastavak je istinu za volju doneo par glumačkih osveženja, ali je sama radnja na isti način koncipirana, kao prvenac, što je definitivno zamerka scenarističkom dvojcu.No, ipak publika dobija sasvim pristojnu količinu zabave, prožetu laganim humorom koji se bazira na grimasama, gegovima i dobro osmišljenim forama. Kako bi se postigla autentičnost, par setova je zaista napravljeno u Smithsonianu, Washington. Naravno da su pojedine scene ponovo urađene u već filmski poznatom Prirodnjačkom muzeju u New York Cityju.Podatak da je ostvarena neuporedivo manja zarada s ovim nastavkom, jasan je pokazatelj da se publika već malo zasitila avantura noćnog čuvara sa oživljenim eksponatima.Pogledati ili ne nastavak, izbor ostaje na vama, jer sama komedija nije dosegla dalje od običnog proseka, koji ste već negde (pod nekim dugim naslovom), verovatno gledali.

:)

Možda nije vrhunski film,nije gubljenje vremena i svakako dobra zabava ;)

sasvim solidno

Bolji film od prvog dijela, sa boljom i raznolikijom radnjom i sa novim sasvim ok forama! idealno za obiteljsko gledanje

N.U.M. 2

Nekako su opet uspjeli pricu postaviti da je stabilna,da bude ono...haj ima smisla nekog.Ovaj puta Stiler mi je nekako...suvise vjestacki,Imam filing kao da se i njemu scenario nije bas svidjeo,ali lova je tu pa da se odradi.Pokusaj uvodjenja novih likova,sto mora biti,ali nekako bez znacaja.Recimo leteca cura...sta je ona uradila u filmu,osim sto je za njim hodala?Bezze skroz...et..nemogu se ni sjetiti svega...i bolje..po vas koji citate ovo ;-)...

koliko god mi je prvi dio bio zanimljiv i dobar zbog pristupa i cijele tematike - radnja u muzeju, napokon nesto malo drugacije - toliko sam kod ovoga dijela imao osjecaj da gledam jedan veliki reklamni spot za Smithsonian muzej. humoru ni traga, cista dosada sa vec vidjenim specijalnihm efektiam... bolje preskociti

Nevina zabava za obiteljsku publiku.

Prema prvoj Noći u Muzeju nisam imao simpatije, dapače smatrao sam ju jednim od najgorih blockbustera u 2006., no ipak, publika je masovnim odlaskom u kina rekla svoje pa je rođena nova franšiza. Inače, što očekivati od nje, predložak hrvatskog likovnog umjetnika Milana Trenca je obična dječja slikovnica od koje film posuđuje jedino motiv noćnog života u newyorškom muzeju. Nastavak ko nastavak, skuplji i veći, ali opet se radi o zaboravljivom obiteljskom filmu koji je zanimljiv jedino zbog šaljivog pristupa povjesnim ličnostima, što bi ustvari moglo biti i korisno (nakon prvog filma, djeca su se zainteresirala za povjest a muzeji u Americi počeli bilježiti nikada veću posjećenost :). Stiller se, nakon zahtjevnog nastupa u Tropic Thunderu, ovdje opušta u fantazijskom okruženju kao i ostatak ekipe, dok od pridošlica valja izdvojiti raspoloženog Hanka Azariu kao egipatskog faraona te osobito sjajnu i talentiranu Amy Adams kao Ameliu Eckhart. Efekti su divni i krasni iako malo pretjerani, a sve ostalo jednostavna je i šarmantna obiteljska zabava u najčistijem mogućem obliku. No samo je to u pitanju, jer mnogi su zasićeni ovakvim infantilnim blockbusterima.

Solidna komedija

Po meni bolji od prvog dijela, zanimljiviji i smješniji. Onima koji su gledali prvi dio sigurno će se još više svidjeti drugi dio! Preporuka: da Ocjena: 4