Božji grad

Favela

Veceras se daje na tv-u gledat cu ga po drugi put.Film je odlican 5

Božji grad

Osvježenje je bilo pogledati film koji nije na engleskom jeziku! Što se tiče radnje, uh, previše nasilja,droge,seksa.. Dobra tema ipak.

Dva sata mrcvarenja mozga

Ovaj film sam odlučio pogledati nakon mnogo hvalospjeva na internetu, i pošto je na IMDB-u među prvih 20 filmova svih vremena. Pogledao sam svakakve vrste filmove pa mi nije bilo teško pogledati ni ovaj. Mogu reći da sam požalio što sam ga pogledao jer ne sječam kad sam gledao film s toliko gađenja i odbojnosti. U filmu glume djeca i mladi koji djeluju kao pokupljeni s ulice, ali barem djeluju prikladno uz film. Ispočetka mi se učinio dobar film zbog dobrih kadrova i predstavljanja ekipa. Prvo mi je malo išao na živce portugalski jezik a onda trzava kamera, pa onda likovi koji su se samo množili i koje nisam mogao raspoznati. Cijeli film nisam uspio shvatiti tko je mrtav? Jel onaj već umro ili je živ? Film je do te mjere sirov da sam ga teškom mukom probavljao. Sve se svodi na besciljno ubijanje, ispočetka je to šokantno jer zbog trzave kamere djeluje uvjerljivo a kasnije sam bio ravnosušan na sva ta silna ubojstva, jer su leševi padali kao na tvorničkoj traci. Ne znam zašto je redatelj htio da razbojstva i ubojstva budu u prvom planu. Dva sata prikazivanja prljave i sirove četvrti i mnogo vulgarnih dijaloga je previše za moj ukus. U svemu tome nema niti trunca zanimljivosti. Sve djeluje realistično i upravo mi je možda i zbog toga film presirov i odbojan. Jedino što sam naučio da su određeni Brazilci nalik životinja čiji je ljudski život poput papira, ubijanje u filmu je doseglo točku apsurdnosti. Gledatelj više ne zna tko će koga tu ubiti, žalosno je da film i do zadnje minute prikazive klince sa pištoljima, ne nudeći ničega pozitivnoga. Sve je skupusano i kaotično. Okej, redatelj je htio na surov način prikazat realnsot i brazilskog predgrađa, pritom ne nudeći ništa što bi ostavilo zanimljiv dojam osim dojma gađenja. Film će se svidjeti ljubiteljima nameričkog surovog filma. Meni je ovaj film otpuna besmislenost.

City of god

Dosadno, dosadno, dosadno. Zaspala usred filma...

Rio

Produkcija je gotovo savršena,priča je suvisla i izrazito "pitka" pa čak i portugalski jezik daje svoju draž. Naime za razliku od engleskog pruža realnost cijeloj priči. Jedina zamjerka filmu je ta da se scenarist željom za spektakularnošću nasilje stavio u prvi plan iako je riječ o socijalnoj drami, a ne akciji ili trileru. I za kraj ne bih želio da zbog filma odustanete od "možda planiranog " puta u Brazil jer sam tamo bio (i to ne u turističkim destinacijama)pa moram priznati da me ponekad bude više strah nočnih šetnji riječkim starim gradom nego što me je bilo noću u brazilskim sirotinjskim četvrtima.

Četvorka koja teži trojki

Ništ posebno. Ovaj sam film već dugo vremena vrbovao na policama u videoteci. Uvijek sam si rekao: Budem slijedeći put... Jer obično volim dobre filmove gledati u dobrom raspoloženju. I tako ga pogledah, i skužih da sve to uzalud. Opet ću se usuditi izdvojiti +&-... +: Fora kamera na samom početku, dobro pisanje priče(ne kažem ujedno i dobra priča), par djelomično boljih scena, vizualno OK -: meni osobno nezanimljiva tema, preforsiranje agresije (OK, OK, kažu- istiniti događaji, ali mene to sve skupa nekako nije dirnulo- iako sam inače jedno osjećajno biće), rekao bih loša gluma obzirom na ono što priča traži, potpuno nepotrebna retrospektiva (čemu?) +\-: brazilski I, kaj sam dobio? Relativno OK film. Ipak preporučujem film (barem nije dosadan), a i usput predlažem da ga gledate kad ste depresivni (čisto da si ne pokvarite happy day)

bilo jednom u brazilu

ušao sam u ovaj film s puno očekivanja. nisam dobio previše. vele kritičari da je film nekonvencionalan, ali ja mislim da je upravo obrnuto. ovo je film koji upravo boluje od konvencionalne klišejske priča, samo smještene u kraj svijeta gdje je siromaštvo i bijeda. zato bih ovaj film usporedio sa leoneovim "bilo jednom u americi", koji isto prikazuje uspon i pad jednoga zločinca, okolnih karaktera, cijeloga jednog svijeta zaogrnutog u ljubav i rat. gluma je sasvim prosječna, nema nekih revolucionarnih rješenja ni u kameri što sam očekivao. glazva također je prosječna. film se može pohvaliti sa nekoliko sasvim solidnih sekvenci, dobrom naracijom, ali ostaje u prosjeku. 6/10

Druga strana razglednice Ria

Radnja se odvija s druge strane lijepe razglednice Ria.U Božjem gradu žive došljaci u totalnoj bijedi,u mjestu u kojem zakona nema,a mnogi pogibaju svakodnevno.Film je okrutan i šokira skoro u svakoj sceni,a s druge strane tu je i želja našeg glavnog lika za boljim životom i dokaz da nada uvijek postoji.Preporučio bih ga svakom tko ne boji suočiti sa zbiljsim životom koji se događa dok ja ovo još pišem.Genijalan film.Meirelles,svaka čast!

Briljantno

Oduvijek sam volio filmove o uspunima i padovima svakakvih likova pa bili oni i apsolutni negativci. Zapravo, nije neuobičajeno da su takovi filmovi općenito jako cijenjeni: Kum 123, Boogie Nights i drugi pokupili su pregršt dobrih kritika i redovito se ubrajaju među klasike. Upravo od Boogie Nights nisam vidio tako dobar film kao što je Božji Grad. Režija je fenomenalna pa usprkos mnoštvu likova i slijepih uličica u radnji gledatelj ne gubi nit. Sama priča je izuzetno zanimljiva i dinamična pa se ni u jednom trenutku ne gubi interes. Kamera je fascinantna, kudikamo bolja negoli ona Oscarom nagrađena u Master & Commander. Sve u svemu, pravo remek-djelo. Kada su uzmu obzir meksički Amores Perros i Y Tu Mama Tambien, zaključak je: Hollywood je mrtav, živjela latinoamerička kinematografija.

city of god

jedan od najboljih filmova ove godine. problem je možda jezik i hrvatski prijevod, ali više od dva sata trajanja filma prođe u trenu.

Snaga iskrenosti

Iako ima jaku i uvjerljivu socijalnu notu, "Božji grad" je prije svega dobra gangsterska saga, koja spretno koristi neuništivu formulu "uspon i pad iksa ipsilona". U prvih sat vremena zapanjeno gledamo kako redatelj izvodi salto mortale i ostaje živ: deseci likova i priča kovitlaju se kroz vrijeme, a pritom se nimalo ne gubi dojam lepršavosti i opuštenosti. Bravo! Malo mi je smetao prevelik broj kratkih kadrova, kojima se očito želi postići "sirovi" stil, ali ponekad su zbilja zamorni. No dobro, možda sam staromodan. Par riječi o hrvatskom prijevodu. U početku bi vam mogla zasmetati činjenica što prijevod ima mnogo književnih izraza koji ne spadaju u film o nepismenim bandama, ali kad se jednom naviknete, vidi se da prevoditelj ima svoj stil od kojeg ne odstupa, pa zato bravo i njemu za dosljednost! Ako ništa drugo, "malci-kriminalci" je izvrsna dosjetka. Iako film ima i svojih slabosti, iskupljuje ih iskrenost i trud redatelja i cijelog ansambla. Inače, Brazil je u svijetu već odavno slavan po svojoj školi polu-dokumentarnih filmova, a "Božji grad" pokazuje i zašto.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

city of god

Fernando Meirelles, dosad samo maloj skupini poznat redatelj, je napravio jedan od najboljih filmova u zadnjih pet godina. Meirelles je za svoj projekt, koji je dugo planirao i koji bazira na istoimenitoj knjizi, okupio skupinu mladih koji su bili bez ikakog iskustva glume. Jedino sto im je bilo zajednicko je cinjenica da su svi odrasli u razlicitim ghettoima glavnog brazilskog grada kao sto je to "city of god" u filmu. Nakon jednogodisnjeg workshopa izabrao je one koji su mi bili potrebni i napravio jednu fantasticnu sliku ambivalentnosti Brazila. Iza nekih lijepih fasada tu se krije brutalni grad gdje vlada kriminal, korupcija, siromastvo. Mladi glumci su fantasticni, igraju ko da im je gluma vec odavno profesionalnost. Kamera je jos bolja, nakon proslogodisnjeg ignoriranja filma na dodjeli oscara film je ovaj puta nominirana za najbolju kameru. Rijetko da se nadje film koji stilski perfektno harmonira sa pricom kao sto je to kod "bozijeg grada" slucaj. Hollywoodski studiji su napocetku odbili da produciraju ovaj film ali nakon sto si vidjeli gotov materijal bili su spremni platiti i trostruko vecu svotu od one koju je redatelj na pocetku trazio. Mislim da to kaze mnogo o filmu. Da nebi pisao previse preporucujem svakom da se sam uvjeri u ovo remek-djelo. Bilo bi lijepo kad bi neki nasi redatelji ugledali se na Meirellesa umjesto da trose drzavne pare na filmove kao "Cetverored". Za mene odlican film i prvi, jako ugodni kontakt sa dotad meni nepoznatoj brazilskom kinematografijom. Zato cista petica!