NARC

Cops

Ovo je jedan zanimljiv i jednostavan a opet pametan policijski triler, čije kvalitete krase odlična režija, scenarij i ponajprije odlične glumačke izvedbe dvojice glavnih glumaca Ray Liotte i Jasona Patrica.Redatelj a ujedno i scenarist Joe Carnahan, je uspio napraviti jedan interesantan i pomalo turoban i depresivan film koristeći kameru iz ruke, izbljedjele boje(cjeli film ima žutkaste i plavičaste tonove) i dugačke kadrove.Takvim pristupom priči je postigao realističnost i mračnu atmosferu.Zahvaljujući ovom filmu dobio je ponudu da režira Nemoguću Misiju 3, zbog toga jer je Tom Cruise jedan od producenata filma.No zbog stalnih odgađanja tog projekta odbio je taj posao.Priča je jednostavna, ali pametno izrežirana, priča prati dvojcu policajaca koji istražuju ubojstvo policajca koji je radio undercover, te prema kraju filma jedan od njih shvača da nije sve tako jednostavno a da i njegov partner nije baš čist u svemu tome.No kao što rekoh,posebne zasluge za kvalitetu filma imaju glumci Ray Liotta koji jednostavno briljira u ulozi(a kad ne briljira)pomalo nasilnog policajca koji živi za taj posao jer mu ništa drugo nije ostalo u životu,te Jason Patric koji mu savršeno parira kao relativno mladi policajac naspram Liotte koji muku muči sa obiteljskim odnosima i poslom,jer počinje sumnjičati na partnera.Moglo bi se reči da mu je ovo vjerovatno najbolja uloga poslje Sleepersa.Ostatak glumačke ekipe nije posebno poznat, osim možda pojavljivanja repera Busta Rhymesa u ulozi jednog od kriminalaca.Oni koji su gledali film na DVD-u vjerovatno znaju da su autori imali problema s buđetom, pred kraj filma im je čak ponestalo love(buđet je navodno bio oko 7 mil).No unatoč tome Carnahan je uspio napraviti izvrstan i zanimljiv film, pa se ja pitam kako to da i Hrvati nemogu snimiti ovako nešto, jer je očito da nije stvar u lovi(večina Hrvatskih filmaša se buni da se nema novaca za filmove),več u talenti i dobrim pričama,a tog mi,vjerujte mi imamo.Svakako pogledajte,film je odličan.

NARC

NARC je jedan od boljih trilera koji svaki filmofil koji drži do sebe mora pogledati...

Good cop - bad cop

Stara filmska formula u svom najnovijem izdanju priziva duh najboljih filmova žanra. Očit je utjecaj hard-boiled krimića iz sedamdesetih (naglašen plavičastom fotografijom), s vrhunskim izvedbama Ray Liotte i Jason Patricka (iako bi se u njegovoj ulozi dobro snašao i Guy Pearce, jedan od najneiskorištenijih glumaca današnjice) Gledati pod svaku cijenu.

NARC

Narc je pravo osvjezenje! Jedan od kvalitetnijih hollywoodskih filmova u zadnjih nekoliko godina. Preporuka: OBAVEZNO POGLEDATI!