U vrtlogu igre

Novinari Vs. Političari

Kevin Macdonald ('One Day in September';'The Last King of Scotland') režirao je politički triler,zasnovan na BBC-jevoj mini-seriji "U igri" iz 2003.godine,s tim što je uneo neke promene,polazeći od toga da film mora imati nešto svoje,da ne sme biti samo skraćena verzija navedene serije.U središtu priče je američki kongresmen Stiven Kolins (Ben Affleck),na položaju predsednika Odbora za kontrolu budžeta Ministarstva odbrane (a tu se vrti ogromna lova),sa klimavim brakom i lepom asistentkinjom (i ljubavnicom) Sonjom Bejker.Na drugoj strani imamo njegovog prijatelja iz studentskih dana (bili su cimeri),novinara Kala Mekafrija (oskarovac Russell Crowe) i mladu ambicioznu Delu Fraj (Rachel McAdams),koja stiče iskustvo pišući blogove na novinskom sajtu,a što joj donosi puno poena kod stroge urednice Kameron Lin (oskarovka Helen Mirren).Jedno ubistvo i pokušaj ubistva (u prvoj sceni) uvode nas u mrežu korupcije,kriminala,lažnog patriotizma,trgovine oružjem,lažnih ljubavi...Odnos dvojice prijatelja posmatramo u novonastalim okolnostima,kada su mnogi ljudski životi ugroženi,pa čak i njihovi.Radnja filma detaljno otkriva sve relevantne činjenice,sve likove uključene u igru,s tim što su ovde glavni istražitelji novinari,a ne policija,FBI i drugi čuvari zakona (namerno ili ne zaključite sami).Novinarski tim pobeđuje,tako da cela priča završava pred širokim auditorijumom (običan narod treba da zna istinu).Odlična glUma Russell Crowe-a i Rachel McAdams (što se ne bi moglo reći i za Bena Afflecka),uz odličan scenario koji obrađuje teme konflikta i kompromisa,ljubavi i lojalnosti,moći i napredovanja na poslu i u političkoj karijeri,doprinosi izuzetnom kvalitetu ovog filma,pogotovo za ljubitelje podžanra,kao što su politički trileri.

Lose u odnosu na BBC-jevu seriju

Ja sam ga gledala nakon BBC-jeve serije i nije mi se svidio. MOzda bi ga bolje dozivjela da je bio obratan redoslijed. Serija je naravno puno duza, pa je sve bolje razradjeno, puno vise preokreta, likovi su puno puno bolji. Uloga koju glumi Helen Mirren, i koja je gotovo neprimjetna u filmu, je izvrsna u seriji, a glumi je izvrsni Bill Nighy. I same uloge Cal-a, i Delle su mi puno bolje u seriji.

U vrtlogu sranja

Tmuran film s dosadnom radnjom..loša idea da film bude dobar.. Russell Crowe 5, Ben Affleck 4, radnja filma 3, ocjena 2..

vrtlog

Vrtlog igre je pravi vrtlog. I upravo zato mi se i svidio. Odlični glumci (Crowe, Affleck, Mirren, Penn) zanimljiva, prevrtljiva i neizvjesna radnja i to je to. Istina da je na momente film malo usporen, i da se moglo to i malo krace ispricati, ali mislim da je to samo u pojedinim dijelovima filma (ne tako bitnim)

Dosadno

Usprkos solidnom Croweu i činjenici da se čak i Affleck na momente potrudio, ovo je bilo predugačko i dosadno.

State of Play

Super film..radnja filma je mrak,a gluma Russella Crowea nezaboravna..

Prilična gnjavaža

Možda je kao serija bolje funcioniralo, kao film je malo razvučeno i na momente dosadno. Ukratko; pada u zaborav ćim iziđete iz kina. Nije za dvojku ,ali ni za čvrstu trojku. pošto nema između ipak ću mu dati 3. najvažnija primjrdba: nije mi jasno zašto prekrasna Robin Wright Penn češće ne glumi.