Dozvola za ubijanje

Daltonov zadnji pokusaj

i to podosta podcijenjen. Dobro, nije standardan Bondovski film, nas omiljeni agent ovdje krece na sasvim privatni zadatak - vendettu. Treba osvetiti smrt prijatelja i kolege Felixa iz CIA-e. Standardan stara postava se polako rasplinjuje - dugogodisnji M, Bernard Lee, je umro a Miss Moneypenny (Lois Maxwell) su, valjda, penzionirali, pa je ostao jesino Desmond Llewelyn kao Q. Nema ni nekog narocitog negativca, rijec je o obicnom dileru, a tko nam je kriv sto smo razmazeno naviknuti na Bondove protivnike 'vece od zivota'. No, ovime film samo dobiva na uvjerljivosti. Sve u svemu, solidan i atipican Bond-film.

Bond, prikazan kao ljudsko biće?! Zakon!

jedan od boljih filmova o Jamesu Bondu, nažalost sa nekarizmazičnim Daltonom u glavnoj ulozi. Poprilično dobar film, inače.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

felixov odlazak

tako nam je otišao i felix. jedan od najsimpatičnijih likova u bond serijalu. t to kakve li slučajnosti!!! odmah poslije ženidbe(zvuči li vam poznato? da, da, i bondova žena je ubijena odmah nakon vjenčanja). ali nema veze. to nam je povod da bond po prvi put ode sa one srane zakona. i to veoma uspješno. sa ove ili one strane zakona, on uvijek puca, ubija i zavodi. da nema q-a i njegovih stvarčica, to bi bilo jako, jako dosadno. jedna prosječna trica ovome prosječnom bondu

Najbolji Bond!

Možda nije postigao komercijalni uspjeh, bar ne kakav se očekuje od 007 filma, ali u pitanju je ponajbolji film iz serijala. Nisam fan; štoviše, James Bond mi u zadnjim gledanjima izaziva uglavnom zijevanje. Ali, ovaj film mi je ostao drag, prvi put s opipljivim, uvjerljivim glavnim junakom od krvi i mesa, napet i zabavan i, što je najbitnije, u svemu tome i smislen.