Zapravo ljubav

Film koji izvlaci iz depresije

Unatoc nekoliko sladunjavih i naivnih scena ovo je jedan od onih filmova koji se mogu gledati bezbroj puta,a da nikad ne dosadi.Svi glumci iz ove all star postave briljiraju,niti jedna uloga nije promasena no po meni je najbolji posao odradio Bill Nighy kao ostarjeli roker.Film je najbolje gledati u blagdansko doba...Tada funkcionira kao magija...Doslovno vam ispuni dusu veseljem i bozicnim ugođajem.Međutim,film valjda gledati kad god se osjecate da su vam potonule sve lađe jer vas zbilja izvlaci iz depresije.LOVE ACTUALLY po radnji i reziji nije remek djelo,no remek djelo je zbog fenomenalnih glumaca i carobne atmosfere zbog koje cete biti prisiljeni osjecati se dobro.

hej

e to se zove filmom.Ai usput tu glumi i keira

simpa

simpa filmic. svidio mi se. jedan od rijetkih filmova (holiwoodski slatki filmcic) koji mi se svidio. posebno onaj propali pjevac

Love Acttually

Odličan film, bez obzira na žanr, priča zanimljiva, dobra postava i odlična režija. Možda jest onima koji ne vole ovakve filmove "srcedrapajuća", ali THAT IS WHAT IS ALL ABOUT!!!!!!

Love is all around me...

Vrijeme je Valentinova, pa su zato naše naiconalne tv kuće odlučile prikazati nekoliko ljubića. Nova TV je tako prikazala redateljski debi scenarista Richarda Curtisa Zapravo ljubav. I pogodili su. U moru ispraznih i suhoparnih američkih romantičnih komedija, ova britanska komedija nam pokazuje da je Curtis car što se tiče romantičnih komedija. Nakon što je napisao scenarij za odlične filmove kao što su Četiri vjenčanja i sprovod i Nothing Hill, ovdje je pokazao da je i dobar redatelj. Radnju neću posebno opisivat jer je poprilično kompleksna, tu ima nekih 7-8 priča koje su zsebne, a opet povezane jednim motivom. Ljubavlju. Uz jako dobar scenarij, plejada odličnih britanskih glumačkih imena drži ovaj film. Tu su: Hugh Grant (vidi čuda), Emma Thompson, Kiera Knightley, alan Rickman, Bill Nighy, Liam Neeson, Colin Firth te ameri Billy Bob Thornton i Laura Linney, Denise Richards i male uloge i ulogice gore spomenute Denise Richards i Claudije Schiffer. Posebno bih pohvalio nastup Hugha Granta, čujte kad čovjeka idu romantične komedije neka u njima i glumi, u ulozi britanskog premijera zaljubljenog u svoju tajnicu na koju se pali i američki predsjednik (Thornton). Film prikazuje više vrsta ljubavi od prve, vječne, platonske, neostvarive, bratsko-sestrinske, obiteljske,... Poruka filma je ta da je ljubav svuda oko nas i da ljubav pokreće svijet i nas same te da smo zbog ljubavi spremni na mnoge stvari (naučiti strani jezik, svirati bubnjeve, otići u Ameriku, suprotstavit se američkom predsjedniku kao instituciji, javno se osramotiti, žrtvovati,... ŠMRC! Svaka priča ima svoje komične, ali i slatke detalje tako da ih neću posebno nabrajat. Ukratko, pogledajte film (ili u vrijeme Valentinova ili u vrijeme Božića, jer se radnji zbiva u predbožićno vrijeme) i dopustite da ljubav uđe i u vaš život i promijeni ga nabolje, jer riječima premijera: "Love actually IS all around."

Love Actually

Film je meni jedan od najdražih romantičnih komedija ikada. I inače sam veliki fan britanskih komedija a ova me posebno oduševila. Zaista super romantičan film s posebnom dinamikom...

Romantika na nacin 21. stoljeca

Ovaj je film okarakteriziran kao romanticna komedija, no ja bih dodala i prikrivena drama. Nekoliko razlicitih ljubavnih prica o sasvim razlicitim osobama zapravo su kritika upucena suvremenom svijetu u kojem ima sve manje mjesta za ljubav. Svaka od njih ima nešto posebno, a meni su se najviše svidjele one Davida i Natalie te Jamieja i Portugalke Aurélie. U svakom slucaju, Richard Curtis je obavio dobar posao s ovom poletnom, ali i ozbiljnom romanticnom komedijom koja ima iznimno obecavajuc završetak. Ocjena: 5

love actually IS all around

Film znam napamet?svaku riječ, pokret?svaki rez? ? ?Kad god sam tužan zbog stanja u svijetu, razmišljam o vratima za dolazak na aerodrom. Misli se da živimo u svijetu mržnje i pohlepe. Ja to ne vidim. Čini mi se da je ljubav svugdje. Često nije dostojanstvena, no uvijek je tu. Očevi i sinovi. Majke i kćeri, muževi i žene. Dečki, cure, stari prijatelji. Kad su avioni udarili u Blizance, pozivi iz aviona nisu širili mržnju. Bile su to poruke ljubavi. Budete li tražili, otkrit ćete da ljubav zapravo JEST svuda oko nas.? ? držim se toga? Film je izuzetno emocionalan, i zaista me podigne svaki puta kad izgubim nadu u ljude, svijet općenito. Imam filing ko da ima neku moć u sebi?nešto što daje snage za ići dalje? ?i svaki puta kad pomislim da je ljubav samo priviđenje? sjetim se aerodroma?i legendarne rečenice? love actually IS all around

Ozbiljna romantična komedija

Nisam veliki ljubitelj romantičnih komedija, pogotovo onih made in Hollywood koje su gotovo identične jedna s drugom tako da je skoro moguće predvidjeti i situacije u kojima će se likovi naći.Drugi razlog je taj što je to jedan od najzahtjevnijih filmskih žanrova gdje se zahtjeva uravnoteženo balansiranje između komedije i ljubavne drame što može uspjeti samo pravim filmskim majstorima. Upravo je ime Richarda Curtisa, kao redatelja i scenarista, privuklo me da film pogledam sa zanimanjem, jer njegovi prijašnji radovi ''Nothing Hill'' i ''Četiri vjenčanja...''(istina, samo kao scenarist) bilo su pravo osvježenje ovog žanra. Ni ovaj put Curtis nije razočarao. Radi se o slojevitom filmu sa mnoštvom likova i priča koje naizgled djeluju nepovezano, ali se tijekom filma postepeno povezuju. Curtisu treba čestitati na ovom filmu jer nije bio nimalo lak zadatak toliko likova i različitih priča ukomponirati u jednu cjelinu koja ima i glavu i rep, kada se o skoro svakoj priči mogao snimiti zasebni film. U tome mu je od velike pomoći bila i odlična glumačka ekipa od kojih je svatko svoju rolu odradio odlično. Definitivno film koji vrijedi pogledati koji na ozbiljno-komičan način govori o različitim vrstama ljubavi i nakon što ga čovjek pogleda, osjeća se bolje

sweeeeet

ovaj film sam dosad pogledala 5 puta i ziher cu ga opet, negdje oko bozica. Tak mi je zakon film..Cca 6 prica u isto vrijeme i sve su na neki nacin povezane, a opet nemaju veze jedna s drugom. Idealan je za pogledati u vrijeme blagdana...

ROMANTIČNO...

Iako je Božić još daleko, ovo je idealan Božićni film, premda se može gledati u svako doba godine. Ja sam ga pogledao prošli Božić i stvarno mi je pomogao u tome da se uživim u blagdansko raspoloženje. U 2 sata trajanja filma, upoznajemo sve vrste ljubavi: prijateljsku, romantičnu, roditeljsku, bratskum, požudnu, vječnu i tužnu. Gledatelj se lagano može poistovijetiti sa likovima, a u isto vrijemem se opustiti i zabaviti. Film je prepun poznatih glumačkih imena, poput, Hugha Granta, Emme Thompson, Liama Neesona, Colina Firtha, koji su vrlo dobro odigrali svoje uloge. Redatelj Richard Curtis solidno režira i sa sigurnom rukom vodi likove kroz priču. Jedina zamjerka koju mogu uputiti ovom filmu je ta da je malo previše klišejiziran i predvidljiv. Ako možete to zanemariti, nakon ovog filma se nećete osjećati loše. Zapravo ljubav je duhovita, poučna, lepršava, zabavna i optimistična romantična komedija nakon koje ćete se osjećati sjajno. Za kraj, jedan citat iz filma: 'Jedina važna stvar koju treba znati kod romantike jest da ljudi tek na samom kraju budu zajedno.' Ocjena filma: 4

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

Zapravo ljubav

Unatoc pomalo prezasladjenom kraju, film je zapravo vrlo zabavan. Ekipa je vise nego odlicna i vjerojatno film ne bi bio dobar da su drugi glumci u pitanju. Odnosi medju likovima su vrlo zanimljivi i dobro je sto gledatelj ipak moze izvuci neke zakljucke sam, buduci da nije sve "servirano". Definitivno film koji vrijedi vise puta pogledati. Makar samo zbog soundtracka.

All-stars glumacka ekipa...

...that's about it. Jadni. Ne znam cime je Curtis uspio ucijeniti sve ove sjajne engleske glumce, ali bit ce da ima nesto prilicno gadno o svakom od njih kad su mu pristali glumiti u ovom ljigavom, bljutavom, stereotipnom i jos k tome nedoradjenom filmu. Sve zapravo izgleda kao da je cistio ladice od papira s idejama za buduce filmove 'koje jos treba malo razraditi'. Pa ih nije razradio nego odlucio sve iskoristiti odjednom, bez da udje u ijednu pricu malo dublje, da makar pokusa objasniti sto pokrece neki lik. Osim toga, Hugh Grant kao premijer? Vrlo uvjerljivo... NOT. Izbjeci ako se ikako moze.

Zapravo ništa

"Ultimativna romantična komedija." Tako su najavljivali ovaj film. Zvuči li vama "ultimativna romantična komedija" kao kvalitetan film? Treba li "u. r. k." uopće biti kvalitetan film? Na ova pitanja vam, ironično ali istinito, već navedena "ultimativna romantična komedija" neće dati odgovore. Nekoliko plitkih i klišejiziranih priča bez gotovo ikakve scenarističke poveznice izmjenjuju se suludo neuravnoteženim tempom kojih dva sata, no nakon svega ipak se osjećate dobro. Sve ono što volite kod romantičnih komedija na jednom mjestu, no nakon svega ipak mrzite "Zapravo ljubav". Da, ovo je čudan film. Hugh Grant je premijer zaljubljen u svoju pomoćnicu, colin Firth pisac u sluškinju (?), Liam Neeson otac u sina, a mali pak u djevojku u školi, Alan Rickman zbunjeni muž zaljubljen u svoju ženu Emmu Thompson, itd. itd. Nećete pohvatati sve konce. Niti ne morate. Samo pogledajte ovaj film kad ste dobre volje i učas ćete ga zaboraviti. Eto. Takva i treba biti jedna ultimativna romantična komedija. **1/2

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

Go Richard Curtis

Richard Curtis nas je počastio sa još jednim, vrlo zabavnim filmom. Čak će i oni koji nikada neće priznati da pogledaju pokoji romantični film, uživati u ovom. Radi se, naime, o tome da Curtis, kao i u "Four weddings..." i "Nothing Hill"-u, kroz film protkan romantikom i ljubavnim problemima, vrlo spretno ubacuje dozu prihvatljivog britanskog humora. To daje filmu zabavnu dimenziju, odvaja ga od žanra drame, i pomaže i najtvrdokornijim plačljivcima da pogledaju film, a da ne potroše cijelu kutiju papirnatih maramica. Stapanje nekoliko priča, koje se pojavljuju potpuno izmješane, da bi se tek na kraju pokazala povezanost likova funkcionira izvrsno, donosi posebnu zanimljivost, iako ta tehnika nije ništa revolucionarno u svijetu filma. U svakom slučaju, u Jedno od onih ružnih, kišnih popodneva, kad ste sa svojom boljom polovicom u stanu, skuhajte čaj, i pogledajte "Love actually", nećete se razočarat.

romantika

Ako imaš novu curu, a ona je romantična odvdeš je u kino gledat ovaj film i imaš prolaz barem večeras.