Čudovišta protiv vanzemaljaca

čudovišta spašavaju americu od prljavih ruku vanzemaljaca

dok kvantoni pluta našom galaksijom zli vanzemaljac želi uništiti svako mjesto zbog izvora nadljudske moći susan mora održati svoje vjenčanje sa derekom no kvantonijeva moć obuzima susan te ona dobiva posebne moći koji joj pomaže u borbi protiv vanzemaljaca sa dr. žoharom,izgubljenom karikom,ogromnim hrčkom i bobom8ljigavim stvorom) zato poželimo im sreću.

solidno

prica nije losa ali je moglo dosta bolje da se uradi osim onog dijela kada napadaju svim oruzjem vanzemaljca i onog dijela kada presednik amerike svira vanzemaljcima to je za 5 ostalo je sve za solidnu cetvorku

Vedro i zabavno

Već duže vrijeme su animirani filmovi postali gotovo jednako važni kao i njihova "odrasla" filmska braća, možemo se uvjeriti kako čudotvorci iz Pixara nižu mini-remekdjela sedme umjetnosti, a niti Dreamworks ne zaostaje baš previše. Upravo je najnoviji Dreamworks-ov uradak dokaz koliko je daleko kompjuterska animacija stigla. Vizualno gotovo savršen, šaren i razigran, pogotovo u 3D tehnologiji, Monsters vs Aliens privukao je brojne obitelji u kina diljem svijete (samo u SAD-u je utržio 200 milijuna dolara) što nije iznenađenje s obzirom da se radi o zabavi baš za cijelu obitelj. Glumci su odlično odradili posao sa glasovima, a autori su simpatično ubacili hommage filmovima o čudovištima kao iz 50-ih (čak je i naslov očito campy), kao i reference na druge brojne SF-ove (npr. sjajan skeč na Spielbergove Bliske susrete). Kadrovi su odlični, dinamični, no nikad pretjerani, a i sami likovi (čak i zlikovci) su baš onako simpa. Pa ipak fali "ono nešto" da uzdigne film na višu razinu, koja je rezervirana za Pixarova čuda. Monsters vs. Aliens nikad neće biti kao Wall-E ili Up sa toliko dubine i emocionalne usmjerenosti, no on to zapravo i ne pokušava. Čista, nepretenciozna i prije svega vedra zabava u kojoj će najprije uživati klinci, a onda i roditelji koji su još uvijek klinci u duši. Mislim da samo najveći cinici ne mogu zavoljeti likove poput B.O.B-a (sjajni Seth Rogen) tako da je ugodna zabava zagarantirana.

eeh

oke crtić,ali nista posebno.. malo glupa tema,al sta se tu moze..ima i boljih ...

Monsters vs. Aliens

obavezno pogledati u 3D verziji!! to je glavni razlog zašto mi se crtić svidio. sve skupa odlično za opustiti se i dosta simpatično. četvorka! :)

3D zabava

Gledao sam film u 3D i ostao fasciniran. Efekti su ludo realni i zabava je zagarantirana. Cijena ulaznice je 30 kuna, što nije malo, ali nije mi žao. Što se same priče tiće, Dreamworks ide uhodanim principom. Pixar ne mogu sustići i oponašati u tehničkoj kvaliteti, ali sami filmovi imaju više duha i zabave. Klinci ga kuže, a odrasli još više. Preporuka!

suzan

suzan ima pre velika usta.