Srce od tinte

Ljubitelji knjiga

Zasnovan na romanu 'Inkheart', koji potpisuje nemačka spisateljica Cornelia Funke, napravljen je film namenjen prevashodno mlađoj populaciji.David Lindsay-Abaire je adaptirao literarno štivo u filmski scenario, a režije se latio iskusni britanski filmadžija, Iain Softley ('The Skeleton Key'). Avanturistički koncipirana radnja, u fokus stavlja oca i njegovu kćer koji kreću u odlučnu potragu, kako bi pronašli nestalog člana porodice.Mortimer 'Mo' Folchart (Brendan Fraser) u pratnji svoje ljupke kćeri, Meggie (Eliza Hope Bennett), krstari Evropom, u cilju pronalaženja posebne knjige, knjige koja poseduje takve moći, da može da vrati Resu (Sienna Guillory), voljenu suprugu tj. majku hrabre 12-godišnje devojčice.Na tom putu, oni će se suočiti s brojnim opasnim likovima, koji imaju nameru da ožive iskonsko zlo...Prepuna klišea, prilično predvidljiva radnja, objektivno ne nudi ništa osvežavajuće, ništa specijalno.Korišćeni efekti su skromni, a ni postavljena scenografija i odabrani kostimi, nisu ništa naročito.Angažovana brojna poznata glumačka imena, nisu mogla da bitnije podignu kvalitet filma, iako je ovde viđena gluma sigurno zaslužila prolaznu ocenu.Rad kamere međutim nije uspeo da nam verno dočara avanture kroz koje prolaze naši junaci, pa nivo adrenalina kod publike, ne beleži značajniji rast nakon ključnih akcionih scena.Dakle, film je možda neki prosek (i to mršavi), ali kako je namenjen pre svega deci, onda bi mogli i da prihvatimo razloge njegovog nastanka (komercijalni aspekt pokazuje da se film maltene isplatio).Naravno ovo bi mogli da pogledaju i odrasli, ali bez ikakvih iluzija da je ovakav film baš po njihovom ukusu.

Srce od tinte

Činjenica je da vas filmovi uvlače u svoj vizualni svijet, neki uspješno, a neki manje uspješno. Podloge za film sve češće su uspješne knjige. Ili to one postanu tek nakon filma. Tako je i ovaj film pokušao preslikati fantasični svijet spisateljice Cornelie Funke na veliko platno. Izvrsna ideja o postojanju ljudi koji svojim čitanjem iščitavaju likove iz knjiga, ali u isto vrijeme netko ili nešto ulazi u priču. Iako je ovo još jedna priča o dobru i zlu, kroz nju se ističe vrijednost čitanja knjiga. “Krv od tinte” stvoren je kao obiteljski i fantasy film, tako da je namijenjen zabavi velikog raspona godina. Glavnu ulogu preuzeo je Brendan Fraiser, koji se već dokazao u mnogim zabavnim, obiteljskim i fantasy filmovima (Mumija, Put u središte zemlje) i ovakve mu uloge očito leže. Eliza Bennet se dobro snašla u ulozi kćerke, i vjerujem da ćemo je još gledati u sličnim filmovima. Helen Mirrer je odlična u svakoj ulozi, kao i Andy Serkins kojemu očito negativci sve bolje idu. Pohvale i Lakoprstom. Sve u svemu, jedan film za pustiti “mozak na pašu” i odmoriti se uz puno mašte. Naravno, nemojmo očekivati da je film u potpunosti prenio knjigu. Pokušajmo malo i oživjeti čarobne likove na papiru.

odlicna koncepcija ali....

Odlicna kocnepcija ali....nesto mi fali....nekako mi je praznjikav ali ipak prolazno....fora je prica i glumci al moglo se bolje, 3+

Inkheart

iako ništa posebno, ne bih se složila da je dosadno. priča sama po sebi uopće nije loša, iako je to loše izneseno na film. naravno,tu je helen mirren koja ipak malo podiže ovaj film.

Dosadno

Iako nisam ljubitelj ovakvih ostvarenja, neki me vrag uvijek natjera da pogledam takvo što. Dobra glumačka postava i zanimljiva pričica učinili su svoje. Ako želite klinca odvesti u kino, a ne znate što biste pogledali, ovo je film za vas.Inače, ništa u ovom filmu nije vrijedno spomena. Brendan Fraser snima sve lošije filmove i uskoro će dotaknuti dno. Mora da ga dobro plaćaju. Totalno predvidljivo, sladunjavo, viđeno već stotinu puta i naposljetku čak i prilično dosadno. Doista je zamorno kada znate gotovo svaku sljedeću scenu, a gledate film prvi put.