Mentori za nevolje

Čvrsta krila

Dvojica prodavaca energetskog napitka, poznatog kao 'Minotaur' slupaju službeno vozilo pod uticajem konzumirane veće količine pomenutog napitka.Sud im pruža dve mogućnosti: zatvor ili dobrotvorni rad u okviru mentorskog programa 'Sturdy Wings', koji podrazumeva vaspitni rad s decom.Tako Danny (Paul Rudd) postaje mentor čudnovatom šesaestogodišnjaku Augieju (Christopher Mintz-Plasse) zaljubljeniku u kostimirane igre.S druge strane, Wheeler (Sean William Scott) biva dodeljen osnovcu Ronnieju (Bobb'e J. Thompson) dečku poganog jezika, s kojim ubrzo otkriva nešto zajedničko: obojica su ljubitelji žestokog zvuka u izvedbi popularnih 'Kiss'.Zajednički trenuci kroz međusobno druženje ova dva neobična para, promeniće živote na bolje kako deci, tako i dvojici muškaraca, koji nisu bili u stanju da preuzmu odgovornost i svakodnevne obaveze, tretirajući život kao opuštenu zabavu...David Wain režira komediju koja šalje neke stidljive poruke, kako mlađoj populaciji, tako i onima koji se tretiraju kao odrasli.Inspirisani pričom 'Role Models', dvojice autora, William Blake Herron & Timothy Dowling, nastao je zajednički filmski scenario koji potpisuju režiser, Ken Marino, glumac Paul Rudd i jedan od autora same priče Timothy Dowling. Radnja ima dosta humora, koji je 'vidljiv' ne samo iz brojnih britkih, zanimljivih dijaloga, već i na osnovu solidno napravljenih gegova glavnih junaka ove komedije.Međutim, koncept radnje je postavljen tako da već na sredini filma običan gledalac može da predividi kraj filma, tačnije dalju sudbinu dvojice prijatelja.Glumačka postava je odradila svoj posao solidno, s tim što vredi pomenuti komičarski talenat mlađanog Christopher Mintz-Plassea (izgleda smešno, a ponašanje i govor su mu takođe upečatljivo urnebesni).Krajnja ocena bila bi ipak neka sredina, jer film realno nije dao ništa novo, mada je imao respektivnu prolaznost na bioskopskim blagajnama širom sveta (zarada od blizu $92,000,000).Ljubitelji komedija, stoga mogu ovo i da pogledaju i tako priušte sebi laku zabavu u trajanju od 100-ak minuta.

Komedijica

Nakon traumatičnog iskustva sa 'Twilightom' ovaj filmić mi se čini kao filmčina. Par zbilja dobrih fora u filmu, posebno na smome početku filma. Briljatni mali crni klinac i Seann William Scott puno su bolji par od Paula Rudda i njegovog klinca. Najbolja scena: razgovor malog crnje i Seann William Scotta o onome što jedino vrijedi na ženi, tj. sisama. Ovaj film je pretežno za mušku publiku, ali možda se svidi i pokojoj ženi sa viškom testosterona.