Grom 3D

Bolt

'Bolt' je Disneyev pokušaj da dođu u ligu Dreamworksa dok Pixarove animirane filmove još niti jedan studio nije dostigao. Možda je Disney i najslabiji od velike trojke ali 'Bolt' je dobar film s poznatom radnjom bez previše iznenađenja. Iskupljuju se jako dobrim animacijama i očekivano toplim likovima, posebno životinja, Bolt, Mittens, moj omiljeni Rhino i hrpa genijalnih golubova. Boltov put povratka vlasnici Penny je dovoljno zanimljiv da drži pozornost svim gledateljima a najviše će se naravno svidjeti djeci. Odrasli mogu uživati u odličnim forama Rhina i golubovima koji mijenjaju naglasak i ponašanje kako Bolt i društvo prelaze iz države u državu; tako npr. u L.A.-u dva goluba imaju i svog osobnog asistenta. Glasove solidno posuđuju Travolta i Cyrus, dok su najbolji očekivano Susie Essman (Mittens) i Walton (Rhino). Protkan pravim američkim vrijednostima, užasnom pop-country pjesmom u jednom dijelu, 'Bolt' je solidna zabava za cijelu obitelj. Iako dobar pokušaj 'Bolt' je ipak daleko od Dreamworksa a još dalje od Pixara.

Boltov svijet!

Film je jako zabavan i ima tempo, animacija je vrhunska. Priča malo podsjeća na "Trumanov Show" , imamo psa koji je uvjeren da svijet koji ga okružuje stvarno postoji a ustvari je to veliki imaginarni projekt studija koji snima filmove u kojima su on i njegova vlasnica Peni glavni akcijski junaci. Disney je napravio odličan posao, Bolt mi nije najdraži animirani film do sada ali je svakako pri samom vrhu! Svakako pogledati!

film

meni je film super.Jako jenzabavan.Iako ima ono nesto sto nemogu nazvat savrseno.Za vrjeme cjelog filma sam bila nasmjesena jer je stvarno zabavan drzi ti raspolozenje.Macka mi je bila zakon.