Zatvorska posla

Pravo osvježenje!!!

ovaj film je odličan..ne znam zašto je tako nisko ocijenjen od strane kritičara i samo kritiziraju roba schneidera koji mi je baš smiješan...dakle priča govori o čovjeku koji prevari jadne babe zbog mirovine i tako odlazi u zatvor al zapravo tu počinju urnebesne stvari jer počinje trenirat sa svojim smiješnim učiteljem..i ond aide u zatvor al vlasnik želi zatvorit zatvor a on poduči zatvor dobrim stvarima..film je odličan,scenarij,gluma,općenito sadržaj,monolozi,dijalozi,nisam našao grešku u nijednoj sceni...oni veliki(kao opasni ljudi)su se prikazali na smiješan slabi način i tako...vrlo zanimljiv film sa puno humora,čudnih likova,gayeva ma svegaaaaaa...zabavite se..

„Povratak“ Boba Schneidera

Nakon izrazito lošeg The Benchwarmers filma gdje je također imao glavnu ulogu, nakon skoro 3 godine Schneider se se vraća sa iznenađujuće dobrim filmom kad se uzme u obzir „zatvorska tema“. Do sada je bilo mnoštvo komedija i drama na tu temu ali mislim da još nije nitko prikazivao „kriminalca“ kako se priprema fizički, psihički… za odlazak u zatvor i to još u komediji… Sami film nije neki spektakl ali ima podosta smiješnih situacija a bilo je i zanimljivo vidjeti Boba Sappa (bivšeg igrača američkog nogometa i ultimat fight borca) u ulozi gey snagatora… Sve u svemu light komedija koja nije ni pretjerana a ni pasivna, koja je usput i puna ironije kada se pogledaju naši kriminalci kako bježe u BIH da izbjegnu kaznu… Iako su mi super glumci, drago mi što adam sandler ili recimo ben stiler nisu miješali svoje prste jer bi tu bilo podosta pretjerivanja i mogućeg ubijanja komedije, a ovako često neopravdano osporavani Schneider ima još uvijek konja za utrku.

Obavezno pogledati!

Zanimljivo da za ovaj film nema nikakvih recenzija?Inace ovo je jedna od najboljih komedija koje sam gledao u zadnjih godinu dana :) Rob Schneider se odlicno snasao u ulozi velikog Stena i definitivno ce vas nasmijati do suza....zasluzena petica i preporuka za svakoga! : )))