Zrcala

Jako Dobro

Vrlo napet film i ponovo bi ga gledao.

Jedan u nizu

Još jedan od onih filmova, koji je mogao postati puno više od onoga što je, ali očito su ga dotukli neki holivudski standardi, pa je ostao zakopan pod tonom ostalih novijih horor uradaka i utonuo u prosječnost. Film ima svojih dobrih trenutaka, ali sve ostalo previše podsjeća na ušminkanost holivudske produkcije, pa nema dovoljno materijala da se ističe od ostalih horor uradaka ovoga razdoblja. Isto tako znamo da Kiefer Suterland nema glumački talent veličine svog oca, pa i to malo ''upada u oči''. Sve u svemu, ako nemate nekih prevelikih očekivanja i ako niste horor frik, ovaj će vam film pružiti dovoljno zabave.

zrcala

ništa posebno. oscilirajuće kvalitete. uredno i rutinski.

zrcala

kao prvo trebam reći da ovi kritičari iz rotten tomatoes stvarno nemaju pojma o ocjenjivanju filmova. Oni su dosadnoj karanteni dali više od 50 %, a ovom odličnom hororcu koji traje 2 sata, ali vas cijelo vrijeme drži u napetosti 15 %. Ma ljudi, nemate pojma, i ovo nije prvi film kod kojeg vidim totalno promašene kritike. Kao prvo moram povući paralelu s filmom Krug, jer film nije klasični hororac sa strašnom atmosferom kao jedinom dobrom točkom filma, nego ima jezive scene, odlične glumce i dobro razrađenu priču koju glavni protagonist tokom cijelog filma istražuje,baš kao i u Krugu, jedina razlika je u spolu glavnog glumca. Kao što sam i rekao, film vas ni na trenutak neće ispustiti iz konstantnog osjećaja jeze i napetosti, kako zbog jezivih scena u filmu, tako i zbog priče. Iako ovo nije film sa izričitim naglaskom na stravu i užas, ima par zaista brutalno-nasilno-krvavih scena, a najjača je ona sa kupanjem. Pogledati svakako, jedan od bolji9h horora u zadnjih 6,7 godina, uz Krug i Ponoćni vlak smrti.

jako gledljivo

izuzetno korektan film.....istina, s ne bas pretjerano novom temom nekom,ali je dobar... malo drugaciji kraj od uobicajenog je ocjena vise ovom,inace dobrom filmu;)

Dobro je

ma ok filmić

Zrcala

Moja ocjena bila bi minus tri. S obzirom da se radi o čovjeku koji je radio Krvavu romansu i remake Brda imaju oči po meni briljantne horrore, ovo je više nego razočaravajuće... No, ne može ni dobar redatelj svaki put "ubost u sridu". Kiefer Sutherland je jako dobar što nažalost ne uspijeva spasiti film - plitak scenarij i već viđeno bezbroj puta "u drugom pakovanju"...Kiefer je sjajan glumac i prava je šteta da ga premalo gledamo u filmskim rolama.

Čuvaj se slike svoje

Nisam ljubitelj horor filmova, više volim filmove strave i užasa, no film je dobar i ono što je važno neizvjestan kao i sam kraj...Jedino što mi se nije svidjelo (i što mi se inače ne sviđa) jesu pre-krvave scene, a stvarno ih ima (pogotovo ona u kadi - ženska se lijepo kupa i ostatak znate...). Sva sreća da se nikad ne kupam već tuširam.. Kiefer standardno dobar, al vidim da je dio Jack Bauera unio i u ovaj fil (iz serije 24h)...

Solidno...

Nisam neki ljubitelj horor filmova al eto ipak danas odlucih sa drugom da ga pogledam.Film ima par strasnih scena koje su jako dobro napravljene i to mi se dopalo al isto tako ima i par teskih gluposti koje su morali ljudi koji su to pravili da izbace iz filma.Standardna prica oko toga ko ce prvi da umre-odmah sam znao da ce to biti njegova sestra jer se ona izdvajala to jest pametovala...Nacin na koji je ona ubijena je toliko odvratan i neocekivan.Sve u svemu solidan film ali i malo dosadan...moja preporuka gledajte nesto drugo :)

dobar horror

Malo sam se raspitao za ovaj horror na internetu pa sam vidio da ga kritičari pljuju dok je običnim smrtnicima film uglavnom dobar.I moram reći da mi se film jako svidio jer ima zanimljivu priču sa par neočekivanih obrata i zaista fenomenalan kraj.O glumi ne treba puno pričati jer je ovo tip filma kojeg drži scenarij pa ću samo reći da je Kiefer Sutherland odradio svoj posao dobro.U svakom slučaju preporučio bi ovaj film svima jer je ovo horror sa zaista dobrom pričom i par spooky scena

dobar remake

Čitajući novine naišao sam na negativne komentare ovog filma, dok sam na nekim portalima i forumima vidio hvalospjeve. Što to znači? Kritičari imaju pik na horore i obično su to djedovi čiji najbolji filmovi ne sezaju dalje od 1960. godine. Film ,e standardan horor/triler, posjeduje priču koja budi pažnju, ima vizualno dobrih i napadajnih scena, tipičnih za današnje horore. Možda bi se netko bolje uklopio od Kiefera u ovome filmu, ali nije ni on loš. Nisam pratio kako glumi, nego sam pratio film, a u ovakvim vrstama filmova gluma nikad nije bila ni pretjerano važna. Ništa u ovome filmu nije revolucionarno, ima tipičan obrat, spooky scene, misterije i otkrivanja odnosno odmotavanja priče. Neka svakako pogleda onaj tko voli horore sa pričom bez sklonosti za ultranasiljem.

odlican horror

čude me negativni komentari na ovaj film, jer u masi gluposti koje nam se serviraju u posljednje vrijeme ovo je zaista nesto drugacije. film koji odlicno kombinira klasicne elemente starijih horrora sa nenametljivom dozom sada popularnih "saw"-"hostel" scena. sve to drze dobra prica i ideja te prolazni glumci, pa mogu sigurno reći da je ovo pravi horror vrijedan vremena. ocekivao sam par dosadnih dijelova, na koje sam navikao u ovakvim filmovima, no ovdje zaista ti dosadni trenuci ne postoje, a odlican kraj podize cjelokupni dojam. pogledajte!

Solidan remake

Iako remakovi japanskih hororaca u pravilu doživljavaju fijasko ( izuzmemo li Krug ), sa ovim to nije slučaj. Nekoliko krajnje uzemirujućih scena te osvježavajući i vrlo orginalan završetak, čine ovaj film iznadprosječno dobrim. Kiefer Sutherland pokazao je da nije samo Jack Bauer, no smatram da je priča o policajcu koji bježi od prošlosti već vrlo otrcana ( vidi Max Payne ). U svakom slučaju, preporučam pogledati.

Mirrors

Evo nam još jedne holivudske reciklaže, no začuđujuće uspješne. I da ne znate da je ovo remake japanskog horora, upletena djeca i voda će vas navesti na to. Francuz Aja zna svoj posao i ovo je stvarno vjerno prenesen original, te u budućnosti možemo očekivati dosta od njega. Radnja filma vam tu piše pa je ja neću ponavaljati nego ću samo reći da slijedi malo iznenađenje na kraju. Nema holivudskog happy endinga, bar ne za neke. Glumci su dobro pogođeni, posebno Kiefer Sutherland koji pokušava pobjeći od alkohola i uloge Jacka Bauera. I Kiefer je kroz cijeli film uvjerljiv, dok njegova kolegica Paula Patton i nije. U početku je to jako loše no kako se film bliži kraju postaje podnošljiva pa čak i solidna. A i moram reći da je stvarno zgodna žena! Dakle, ako ste ljubitelj japanskih horora, Kiefera, žena, onda ovaj film ne smijete propustiti jer ovo je jedan dobar remake. Nije bolji od Verbinskovog 'Kruga'(kao remakea) no film je za pogledati. Većinu profi kritičara ne slušajte jer su oni oduvijek 'tvrdi' na hororima.

Još jedna sramota za cinestar

Ovaj film je već odavno izašao na DVD-u vani, a kod nas tek sada dolazi u kina. Sramota, ali to je već uobičajena priča. Inače, ovo je klasični horror kakvih se u zadnje vrijeme štanca napretek. Ljubitelji filmova 1408, Soba 23 doći će na svoje.

Ogledalce, ogledalce čija je verzija bolja…

Unatoč tome što su svi azijski horori u posljednje vrijeme rađeni prema istom „kalupu“, (što u konačnici komercijalnu verziju čini još kompliciranijom za napraviti) „Mirrors“ ipak nakon dugo vremena, točnije od Kruga predstavlja jednu i više nego dostojnu obradu azijskog horora. Film maksimalno prati azijsku filozofiju stvaranja filma (koliko je to god moguće u holywoodu); dosta uznemirujućih scena i posebno psihološki faktor koji je po meni iznenađujuće jak, kad se uzme u obzir da svi očekuju tešku komercijalu kad glumi Kiefer Sutherland (s obzirom da je veće nego vrijeme tv faca pa se to treba jel, dobro unovčit…) Ono što prijeći da film po meni dobije čistu peticu jest to što su se scenaristi koristili i više nego ofucanom tematikom gdje Kiefer glumi propalog policajca i bivšeg alkoholičara koji se trudi vratiti ženu i djecu…