Olujna ljubav u Rodantheu

VEC VIDENO-ADIC

Inace sam ljubiteljica Diane L,i naravno Richarda G,ali kad se sjetim Nevjerne ili Sunce pod Toskanom,pomalo me ovaj film razocarao,vec videna PRICA...ali moram priznati da su u nekom dr slucaju,u ovome filmu glumili "NEKI" glumci,zaista bih "popljuvala film,ali Diana L me uvijek ocara!!!WOW

Dva stranca za drugu šansu

Moćnici ''Warner Brosa'' uložili su veliki trud da se odupru recesiji prisutnoj u svim porama američkog društva. Zato su odlučili da odigraju na sigurno. Snimanje romantične drame sa dva renomirana glumca, kojima takve uloge ''leže'' i uz to se odlično poznaju (po treći put sarađuju u filmu). Režiserska palica poverena je debitantu George C. Wolfe (''Lackawanna Blues'' TV film višestruko nominovan i nagrađivan). Priča je zasnovana na bestseleru Nicholasa Sparksa, koju su adaptirali u filmski scenario Ann Peacock & John Romano. U fokusu su dva potpuna stranca. Ona, Adrienne Willis (Diane Lane), već pomalo umorna od života, razočarana u muža kome više ne veruje, kao i ćerku koja više njoj ne veruje. On, Paul Flanner (Richard Gere), lekar iz grada, otuđen od vlastite porodice i ispunjen gorčinom zbog grižnje savesti što je posledica jednog nesrećnog događaja. Kada je bliska prijateljica, Jean (Viola Davis), zamoli da za vikend preuzme na sebe obavezu vođenja malog hotela, u Rodantheu, u oblasti Outer Banks u Severnoj Karolini, Adrienne će oberučke prihvatiti. Dani vikenda u mirnom hotelu na mestu bez gužve, izgledali su kao pravo mesto da se sabere i razmisli kako dalje kroz život. Dolazak Paula u hotel, čvrsto rešenog da istera neke stvari iz prošlosti koje ga opterećuju, promeniće živote dvoje ljudi. Oni će jedno drugom dati drugu šansu, bez obzira na na sve ono kroz šta su prošli, a što je ostavilo brojne ožiljke na njihovim dušama. Solidan prijem kod publike, pa je zarada od preko $40,000,000 u granicama očekivanog, za film čiji je budžet bio skroman od nekih $13,500,000. Lokacije su snimane na autentičnim mestima koje se pominju u filmu, dakle po Severnoj Karolini, što daje jedan vizuelni pečat celoj radnji. Jako dobro, iako veći deo filma nose samo dva glavna glumca (ali kakva). Uz lepu plažu, dobru muziku i priču koja neće nikoga ostaviti ravnodušnim, dovoljno za pogledati. Ne propustiti, a možda se pritom izvuku i neke pouke iz samog života, ovaj htedoh reći iz filma.

Još uvijek dobra Diane Lane :)

U vrijeme kada remakeovi hit filmova izlaze kao gljive poslije kiše, holywood je nakon 7 godina (2002 Unfaithful) odlučio ponovno oživiti strasti između Diane Lane i Richarda Gerea. No naravno svi su nasjeli na to, misleći da će i ovo biti jel erotska romansa, ali kada se uzme u obzir njihove trenutne godine, da su i htjeli to postići jednostavno ne bi uspjeli. Umjesto erotske/drame/romanse dobili smo dramu/romasnu sa već milju puta provjerenim scenarijom (nije nastavak Unfaithful), u kojem je jedino važno pojava atraktivnih/popularnih glumaca. Iako su po meni glavni akteri bili dobri, posebno Diane (zbog nje sam i pogledao film) za koju vrijedi uzrečica da je jel dobra poput vina :) , ipak kao ljubavni duo Diane i Richard nisu jaki, što bi u prijevodu značilo nema jake kemije koja bi se očekivala od ovakvih glumaca.

Olujna ljubav u...

Iako priča mene nekako podsjeća na Mostove okruga Madison i Poruku u boci mogu reći da je ovo sasvim solidan ljubić kako za ženski tako i za muški rod. No, s obzirom da sam veliki ljubitelj Diane Lane možda nisam baš objektivan... Pogledajte sami i prosudite

Ah ta ljubav

Obzirom da je "Nevjerna" jedan od mojih omiljenih filmova moram reči da sam očekivala više od filma s Geerom i Diane. Sve je OK, cijela priča, njihovo upoznavanje... ali tu dolazi neki rez i nekako mi fali još ljubavi i romanse u ovom filmu. Upravo te glavne emocije ima najmanje na platnu. Valjda treba samo da je naslutimo, šta li? Svejedno film me je dirnuo. Moram još dodati i to da nerazumijem zašto su ljudi tako alergični na godine, starenje, bore. To su sve normalne stvari i sasvim je normalno da i ljudi u 50tim godinama osjećaju strast i ljubav. Takvo što meni nije uopšte odbojno. Dapače, raduje me :) Svi ćemo mi, ako Boga da, imati 50 jednog dana.

Olujna ljubav

Hmmm... ocekivala sam puno od ovog filma, jer inace volim ljubavne drame, a i najava se cinila odlicnom, a kad ono... razocaranje. Ljubavna drama, sa malo iskazivanja ljubavi, i vrlo nezanimljiva i nenapeta radnja. Kucica na plazi prekrasna, plaza prekrasna, a ljubavi smo dobili na kapljicu. Jedino iznenadenje u filmu bila je Gereova smrt, koju nisam ocekivala. Film me u nekim detaljima podsjeca na Mostove okruga madison. Ona ozenjena, oni se nadu na par dana i 'ludo' se zaljube, on umre i ostavi joj sve svoje stvari... ali ipak nikako se ne moze usporediti sa snagom Mostova. Scena oluje je bila odlicna, i toliko uvjerljiva da sam se lagano pocela tresti, jer inace strahujem od grmljavine i oluja :D Cijeli dozivljaj filma smanjen je bio i cinjenicom da je kino dvorana bila napunjena penzionerkama koje su se valjda dosle utjesiti kako za ljubav nikada nije kasno, neke su cak i suzu pustile, a neke su se zgrazale kada je Gere poceo skidati haljinu Diane. Scena s konjima malo popravila kraj, te zbrojivsi to, lijepu lokaciju kucicu i dobru Diane poklanjam trojcicu.

Nategnuta romantična partizanština

Više kemije ima između mačke i psa nego među glavim protagonistima ove ljubavne drame. Nedostatak mladosti, višak bora (Gerea i Lane) redatelj pokušava prikriti snimanjem krajolika, mora itd, itd. Film je pun boja upravo zato da se prikrije starost dvoje glavnih glumaca između kojih nema kemije. U drugom dijelu filma nema se više šta vidjeti, jer Gere odlazi u Ekvador pa se ne snimaju ni krajolici, nema pljuštanja valova...Na kraju filma imamo ipak povratak u National Gepographic gdje Diane Lane u klečećem partizanskom položaju gleda u konje koji odjedanput tek tako trče po obali. Gere je naravno u međuvremenu poginuo. Ovakvih pokušaja prikrivanja bora glavnih glumaca prikazivanjem krajolika već smo imali u filmovima Something's Gotta Give (Jack Nicholson & Diane Keaton) i u novije vrijeme Made Of Honor (ljepši krajolici Škotske nego Michelle Nonaghan). Ipak konje kako trče obalom je uvijek lijepo vidjeti, pa zbog toga solidna dvojka.

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -