Žene

Trač

Zasnovana na pozorišnoj predstavi 'The Women', Clare Boothe Luce iz davne 1936. godine, koja je već 1939. doživela svoju prvu filmsku ekranizaciju u režiji čuvenog George Cukora. Razmišljajući o tome šta je ostalo zajedničko, (ali i koje su razlike) između današnje, moderne žene u odnosu na položaj žena tokom 30.-ih godina prošlog veka, producent i scenarista poznate TV-serije 'Murphy Brown', Diane English, debituje kao režiser praveći remake filma po sopstvenom scenariju.Radnja smeštena u New Yorku, prati krug prijateljica koje su listom uspešne žene, naročito u domenu dizajna visoke mode i diktiranja modnih trendova preko uglednog modnog časopisa.Harmoničan odnos prijateljica biće ozbiljno narušen kada brbljiva manikirka tokom tretmana, pomene Sylvie Fowler (Annette Bening) da je sponzoruša koja prodaje parfeme u tržnom centru 'Sax' na Petoj aveniji, Crystal Allen (Eva Mendes), smuvala bogatog tipa s Wall Streeta.To ne bi bilo posebno zanimljivo Sylvie, da se ne radi o suprugu njene najbolje prijateljice - Mary Haines (Meg Ryan). Ovaj trač se ubrzo širi, te za njega saznaju i druge prijateljice: ekscentrična Edie Cohen (Debra Messing), kao i glamurozna Alex Fisher (Jada Pinkett Smith), žena 'bez dlake na jeziku'... Zanimljivo je istaći da skoro u svakom kadru vidimo isključivo žene, a muškarci su ovde svedeni na predmet za tračarenje.Režiserka je pokušala da nam predstavi suštinu čuvene pozorišne predstave u jednom novom, modernom ruhu – dakle prikaz komičnih situacija u kojima se mogu naći uspešni, bogati ljudi, koji ne priznaju neuspeh, a život na visokoj nozi je nešto što se podrazumeva.Kada se ego takvih ljudi, tačnije žena, nađe 'u klinču', eto situacije jako zanimljive za publiku (svađe su neizbežne i još što šta).Solidno, mada nekima izgleda pomalo i zamorno da prate tako koncipirane dijaloge i sve što uz to ide.Naravno da vredi pogledati, posebno se to odnosi na žensku populaciju, mada nije zabranjeno ni muškarcima (kako bi mogli bolje da ih shvate, ako je tako nešto uopšte moguće).

Women

Zaplet ovog filma započinje prevarom Marynog muža, a poslije film želi obuhvatiti različite teme i želi pokazati kako moramo biti ponosne što smo žene, osim za druge brinuti se malo i za sebe, te kako moramo voljeti svoje tijelo. U samom početku radnja dobro krene (iako je zaplet malo prebrz) i sama ideja filma dobro zvuči, ali mislim da je u želji da se više toga kaže, poručeno zapravo vrlo malo toga i to jako šturo.Tako da zapravo nemogu ni reći što je sama tema filma. Glavne glumice su dobro odradile svoje uloge, ali mogli su malo više obraditi Evin lik.U biti prikazano je dosta različitih žena, u kratkim scenama, što mi je malo nepotrebno. Neke fore iz filma su prastare, a one koje nisu, uglavnom nisu ni smiješne. Neka vas naziv filma ne zavara:nije ni blizu kvalitetnom ženskom filmu.

užas!!!

film je neopravdano dug, prokleto dosadan, neduhovit, odglumljen katastrofalno isforsirano, pun prenemaganja i da- jesam li rekla DOOOOSADAN. Neko je htio napakostiti damama snimivši ovo dosadno smeće; jer kakve god mi žene bile, ovako dosadne kenjatorice (većina) nismo!!!

Nije loše

Film je zbilja dosta dobar. Britki dijalozi, solidna gluma. Jedan od boljih filmova u zadnje vrijeme i svakako ga se isplati pogledati. Vrlo inteligentni dijalozi od samoga početka filma sa finom dozom humora. Ugodno iznenađenje.

I muški traže svoj film!

Šalu na stranu! Iz ovih stopa dolazim sa prikazivanja,što reći film osobno nisam nešto pretjerano želio pogledati no pošto u mojoj kući žene drže 4 kantuna jednstavno sam bio prisiljen! ;) Film me ukratko podsjeća na mlađeg "brata" pardon "sestru" Seks i grada,zabavan,gledljiv te Betty M. koja sa svojih 5 minuta podiže film do urnebesno smiješnog nivoa... Po meni Annet B. najbolja izvedba no ni Debra M. nije daleko od nje! Svakako pogledati sa curom,sestrom,ženom...prijom...

aj joj

kao što i sam naslov kaže. ovo je film koji sam žarko htjela voljeti i tako sam skoro i samu sebe uvjerila kako je to odličan film. ali ne volim se dovoditi u zabludu pa sam si tako priznala da film jednostavno nije dobar makar su glumice odlične. a razlog nije, naravno, taj što nema muških glumaca. ponajviše je kriva loša režija, duljina filma a i nešto ne štima s glumom. film nije jako dosadan ali dobila sam osjećaj kao da sam gledala neku simpa seriju tri epizode zaredom. jednostavno previše je previše. ali film je dovoljno dobar za pogledati-radi žena!

razocarenje

Film je razvucen, dosadan, radnje gotovo da i nema. U par navrata sam prepoznala los pokusaj kopiranja Seks i grada. Eva Mendes se pojavljuje mozda sve skupa 7 minuta u cijelom filmu, a kako to obicno i biva... najbolje scene su vec prikazane u predigri. Mozda sam ocekivala previse... ali izasla sam totalno razocarana... film kojeg se vec sutra necu ni sjecati.

E, mi kokoške...

Upravo sam se vratila iz kina. I mogu samo reci - dobar film, koji kao i ostali zenskasti filmovi pokazuje nas zenski rod bas onakve kakve jesmo. Svaka luda na svoj nacin, uvijek glasne i nasmijane, sa usponima i padovima, dilemama, svadama, ali u svemu tome uvijek tu jedna za drugu. Jako je zanimljiva cinjenica da se tokom cijelog filma u kadru ne pojavljuje niti jedan muskarac... nisam to ni shvatila tijekom filma, nego tek kada sam izasla iz dvorane. Sve u svemu, zaniljivo za pogledati, a scena gdje Debra Mesing rada je bila fenomenalna. Skoro sam se ugusila od smijeha... evo bas secer na kraju.