Roker

Živim za rokenrol

Radnja smeštena u bezbrižne 80.-e, prati rok bend 'Vesuvius' koji počinje da korača stazama slave i stiče brojne poklonike među ljubiteljima žešćeg zvuka.No kada neočekivano bude izbačen iz benda, Robert 'Fish' Fishman (Rainn Wilson) bubnjar koji je živeo punim plućima rokenrol, postaje ruina od čoveka, kao neko ko je izgubio dušu.Krade Bogu dane, živi na tavanu svoje sestre, a radi na centrali osiguravajućeg društva.Kada slučajno uskoči u bend svoga sestrića, Matta (Josh Gad), matori roker naprosto će oživeti, tako da bend neobičnog imena 'ADD', za kratko vreme postaje senzacija.Sledi turneja, gde će 'Fish' dobiti priliku da dokaže sebi (ali i drugima) da li je konačno pravi čovek za rokenrol...Režira Peter Cattaneo ('The Full Monty'), po zajedničkom scenariju koji potpisuju Maya Forbes i Wallace Wolodarsky, inspirisani pričom 'The Rocker' Ryana Jaffeja.Kako su u centru zbivanja muzičari, logično je da ima puno dobre muzike, doduše nešto 'tvrđeg zvuka', uz neizbežne kostime i puno šminke, kao obavezni deo nastupa svakog benda. Kasting je solidno odrađen, jer u miksu iskustva i mladosti, priča se uspešno razvija u rasponu od nekih 20 godina. Rainn Wilson uopšte nije loš kao omatoreli roker, koji neočekivano dobija drugu šansu, a od mlađih valja istaći Teddy Geigera u roli Curtisa pevača benda i zanimljivu Emmu Stone, kao pankerku Ameliju. Nije loše ispalo gledajući celokupnu priču, koja ima baš onako upečatljiv, urnebesan kraj.Može da se gleda, bez velikih očekivanja da se radi o nekoj komediji koja ostaje u dužem sećanju.

Rocker!

Solidan filmić sa nekoliko propusta. Ako ste voljeli Rock Star, School Of Rock, Waynes World, Tenacious D, Still Crazy, Spinal Tap ili Almoust Famos i ovo će vam vjerojatno biti dobar film. Ja obožavam filmove o rocku. Da ih je bar više! U ovom filmu me zasmetalo što band svira ipak malo pre pop stvari. Trebali su svirati malo žešće.