Putovanje u središte Zemlje

Unutar zemlje vatre i leda

'Ista planeta, drugačiji svet'! Ovo je osnovna premisa porodične avanture smeštene duboko u unutrašnjost majčice Zemlje. U režisersku stolicu zaseo je Eric Brevig, afirmisani mag za vizuelne efekte koji je radio na brojnim blockbusterima. Inspirisani dobro poznatim romanom 'Put u središte zemlje' koji je napisao Jules Verne, troje saradnika potrudilo se da nam sroči modernu priču koja će nas očarati magičnim, neverovatnim svetom duboko skrivenim ispod zemljine površine. Naučnik, geolog, Trevor Anderson radi kao univerzitetski profesor. Zbog nedostatka finansijskih sredstava istraživačka laboratorija u kojoj provodi puno vremena nalazi se pred zatvaranjem. Sve se menja kada na koricama gore pomenute knjige Trevor i njegov bratanac Sean uoče beleške o poslednjoj ekspediciji na Island od pre desetak godina. Na čelu tog istraživačkog tima bio je njegov brat Max, koga je avanturistički duh koštao života...Sam narativ se delimično drži literarnog predloška, što je i razumljivo zbog korišćenja nove digitalne 3-D tehnologije. To konkretno znači da su priča i sami akteri na neki način podređeni atraktivnim specijalnim efektima. A to svakako može da ostavi jak utisak. Posebno na mlađu populaciju. Teško je u takvim okolnostima komentarisati glumačka izdanja. Najkraće rečeno, Brendan Fraser je rutinski odradio posao, a adekvatnu podršku pružili su mu mlađani Josh Hutcherson i simpatična Anita Briem, tumačeći hrabrog vodiča sa Islanda. Puno maštovito osmišljenih akcionih segmenata jeste glavno obeležje porodične avanture. Ima tu i određene doze prizemnog humora, pa i stidljivo podvučene romantične crte. Uprkos svemu, opšte mišljenje je kako sa tehničkog aspekta ovde gotovo i nema šta da se zameri, pa je jasno da tu leži glavni kvalitet filma. Izvrsna fotografija došla je do izražaja na pažljivo odabranim lokacijama (Kanada, Island), a za audio-vizuelni užitak pobrinula se i zanatski odrađena montaža zvuka i akcionih kadrova. U suštini reč je o predvidljivoj i na momente skroz klišeiziranoj akcionoj avanturi, sa referencama na 'Jurassic Park' ili recimo neki deo iz serijala 'Indiana Jones'. Stoga ne treba puno očekivati, jer u protivnom možete doći u situaciju da se pokajete što ste poklonili oko sat i po vašeg vremena ovoj nadrealnoj filmskoj avanturi.

Slobodno preskočiti

„Journey to the Center of the Earth“ je redateljski debi Erica Breviga, čovjeka zasluženog za specijalne efekte; i tako Brevig prilično tanak i glup scenarij uz pomoć 3D tehnologije prodaje kao nezaboravnu avanturu. Nažalost, njegov film to nije. Gledajući ga u 2D, nemate se čemu zapravo diviti, jer efekti i nisu specijalni, priča je strahovito predvidljiva i priglupa, a likovi (puna 3) su plošni i glumci zajedno imaju za reći 20-ak rečenica kada su prekinuti nekim besmislenim jurcanjem, padovima i divljenjima svijetu koji postoji unutar našeg svijeta. Ovaj film zapravo nema nikakvog negativca svojstvenog za avanturističke filmove i niti jednu opasnost (izuzev jednominutnog T-Rexa koji je brzo potrošen) za glavne likove i tako oni tumaraju izmišljenim svijetom po Vernovom predlošku zaokružujući jedan dosadan avanturistički film koji se ne bi trebao tako zvati jer je ovo film za djecu do negdje 11-12 godina, a pravi avanturistički film bi trebao biti zabavan svim generacijama pružajući za svakoga ponešto!

Obiteljski izlet

Zanimljiv film ,prava avantura za cjelu obitelj.pravi film za kino

U čast dobrom starom Verneu

Priča filma je sasvim solidna: bazirana je na knjizi Jules Vernea, o ljudima koji pokušavaju dokazati da je isti stari dobri Verne bio u pravu kada je pisao svoju knjigu. Naravno takav film niti ne može bez posebnih efekata, čudnovatih bića, monstruma, i naravno - ne može bez humora i apsurdnih situacija. Iako svi znamo da glavni junaci moraju preživjeti, napeto iščekujemo kako će se izvući. Film je sasvim solidna obiteljska avantura. Možda se koji klinac i poželi čitanja originalnog Vernea. U tom slučaju, film je učinio puno.

Dječja avantura

Film od kojeg nisam puno očekivao pa se nisam razočarao kada nisam ništa od ponuđenog ni dobio. Šteta knjige J.Verna koja je u prvotnim filmskim verzijama puno bolje odrađena. Film za totalnu razbibrigu i obitelj s djecom.

užas

Iskreno, film je nerealan, s lošim efektima u odnosu na uloženo te skroz nerealan. Preporučujem osobama starijim od 11 godina da ga probaju zaobići jer ima puno kvalitetnijih filmova iz tog žanra za pogledati.PS-moje osobno mišljenje

Blago rečeno

GIlm je toliko naivan i bezvezan da ga je blago rečeno teško za gledati.Kad stavim takav film u dvd onda mi je žao kaj samo 32*može ubrzati premotavanje.Od blago rečeno napornog Brendana Frasera do apsolutno neprobavljivih scena kada padaju u ponor dva sata i niko nije povrijeđen pa do moje najdraže kada se voze po pruzi ala Indiana Jones(pa koji rudari su radili takve pruge).Film bi se trebal zvati "Kako zaje.... dobru knjigu s lošim glumcima i još lošijom režijom ". Prijateljski savjet NE GLEDATI osim ako ste amerikanac i to od 3 god.

solidna zabava

Od ovog filma sam dobio što sam i očekivao - solidna zabavu. Naravno, sve je već viđeno i po starom receptu. Film ne valja shvatiti doslovno, radi se ipak o fantaziji u kojoj će uživati najmlađi zajedno sa obitelji. Film je prepun 3D animiranih efekata i bića kao i stoput viđene scene borbe za spašavanje. Ipak, fali malo više humora i još nekih dosjeki da bi se ova avantura uzdigla iznad prosjeka.

Živa dosada...

Kao što već piše u naslovu jedino smijšno i zabavno u ovom filmu je bio neki deda u redu ispred mene koji je crkavao od smijeha.. Totalno debilno i depresivno..

Ne baš sjajan film

Na reklami za film sam i ja pomislio da će ovo biti fenomenalna avantura. Ali sam se prevario. Film je u početku zanimljiv sve dok ne dođu u središte zemlje. Onda počinju gluposti. Onako, nije film nim baš tako loš a nije ni dobar tako da će to bit zlatna sredina

Ima i komplexnijih i kvalitetnijih videoigrica od ovog filma

Na foršpanu izgleda kao zabavna obiteljska avantura,a u cijelosti se dobiva potpuno druga slika,nekakva zbrzana priča ,samo da se što prije dođe do ostatka filma nakrcanog efektima,dobio sam dojam da gledam igricu,likovi non stop bježe pred opasnosti,bez predaha i pobližeg ocrtavanja lika,nešto kao da prelaze levele,jedan sa vodom,jedan s dinosaurima,s lavom,s tunelima,rudnikom (Super Mario Fraser)itd..a ni efekti nisu ništa posebno ,kraj extra happy,svi bogati,i još su u tih mršavih 90 minuta ostavili mogućnost nastavka(naravno ako zaradi dovoljno)

Iznenađenje

Moram priznati da me ovaj film ugodno iznenadio, iako nisam sklon avanturama. Nema baš u filmu puno pretjerivanja, sadržaj je jednostavan, a i kada se pretjeruje u filmu pretjerivanje ima nekog šarma (npr. istovremeno razgovor s mamom preko mobitela na splavu + kormilarenje + ubijanje ogromnih zubatih ribetina). Klinci su s ovim filmom izuzetno zadovoljni, a i odraslima može proći. Ali mislim da ipak nije za babe od 50-60 godina.