U2 3D

nezaboravno

Jednostavno nezaboravno iskustvo, vjerujem da će se svidjeti i onima koji nisu veliki obožavatelji U2-a i onim skeptičnima (poput mene) koji ne očekuju puno od same snimke koncerta - bez radnje i ostaloga. Zvuk također odličan, stvarno glasan...sad mi smeta kad gledam film u dvorani do :) Sve u svemu atfosfera za 10

film?

Zvuk je super, slika je dobra, doživljaj je fantastičan, atmosfera je autentična... ali ovo nije film. Ovo je snimka koncerta koja nema nikakvu radnju. Samo toliko.

Hoćemo još!

Da, hoćemo još! 3D snimki svih bitnih zvijezda - dakle svih onih koje u uskom luku zaobilaze Lijepu nam našu! Nema se tu puno što dodati drugim komentarima filma - skoro da je opipljivo! Jedina mala zamjerkica je ( valjda redatelju? ) zbog pretapajuće izmjene 3D kadrova, tj. što između njih nije ( uvijek ) jasan rez jer ipak nisam navikao na takvu izmjenu 3D slike, a vjerujem ni većina drugih gledatelja ( bez iskustva s halucinogenim drogama ;-) - no hard feelings! ).

prvo U2 a onda 3D

Stručnjaci u komunikologiji kažu da se većina komunikacije prenosi vizualno, a tek manji dio zvukom. Iako je ovaj film snimljen u vrhunskoj 3D tehnologiji sa sjajnim kadrovima većina poruke krije se u muzici U2. Ako vam se ta muzika sviđa vrlo vjerojatno će vam i film biti odličan. Sjajan zvuk i to poprilično glasan, vjerojatno najglasniji što smo ga dosad imali prilike čuti u zagrebačkim multipleksima, u kombinaciji s 3D kadrovima uvlači vas u središte koncerta. Osjećaj je umanjen jedino mekoćom i sterilnošću kino dvorane. Bilo bi puno puno bolje odgledati ovaj film stojećki u primjerenijoj dvorani okružen dobrim društvom prepuštajući se najupečatljivijoj stvari filma - energičnosti U2.

Dobro

Iako nisam veliki obožavatelj U2-a (možda i zbog toga što su mi Simple Mindsi najomiljeniji) mora se priznati da 3D tehnologija nije loša. Jedino je nezgodno što sam u jednom trenutku imao osjećaj da će me Bono podragati po ćelavoj glavi. U zadnji trenutak sam skinuo naočale i spasio se napasti. Da je bila Kate Hudson umjesto Bona sigurno ne bih skinuo naočale. Ljubitelji U2 će ovdje doći na svoje. Svi partizanski hitovi su tu (In The Name Of Love, Where The Streets Have No Name, One...)