Mumija: Grobnica Zmajskog cara

dobro

film je dobar,ali za trojku. Imam par zmajerki, kao prvo,glumica koja glumi Evelyn, uopće nije nalik na onu prije, i ne glumi tako dobro. Malo više akcije dajte

Mumija x3

Hmm...Dosta ljudi kaže da im je ovaj film katastrofa. Ja se s tim ne slažem. Istina je da film nije u rangu prva dva, ali ipak nije tako loš. I da, mislila sam da će Maria Bello loše zamjeniti Rachel Weisz, ali sam se prevarila. Žena me stvarno iznenadila...

Preglup

ocjena za komad

3. nastavak

Loše, najlošije do sada. Nema nimalo dramatike.

Mumija 3

Bez da počnete gledati film, znate o čemu se radi: oživi se neka mumija i ona prijeti da će se zbog nekog razloga iz davne, davne prošlosti osvetiti i zavladati svijetom, a prvo uništiti svoje protivnike. Naravno tu je uplatena i njegova stara ljubav (stara više tisuća godina), a rađa se i nova ljubav (ona je od njega starija više tisuća godina). Ali ljubav ne poznaje granice, pa tako ni onu između godina. Film nije neko umjetničko ostvarenje, ali sasvim dobro služi za zabavu. Specijalni efekti su sasvim solidni za taj nivo filma. Jedino su me iziritirali jetiji, jer se vidjelo da su preumjetni. Mumija vodi trku za Indyjem, pa tako očekujemo i idući nastavak. A i on će vjerojatno služiti samo za razbiti dosadu i "pustiti mozak na pašu".

Najlošiji u serijalu

Teško je pronaći film koji je avanturistički a ujedno i zadovoljava kriterije struke kao npr. prvi dio 'Pirata s Kariba'. Niti jedna 'Mumija' nije dobila pohvalu struke no za sve gledatelje koji su nakon napornog dana željni avanture i zabave predstavljala je upravo to. I dok je meni osobno prvi daleko najbolji, treći je daleko najgori. Scenarij je izlizan, specijalni efekti nisu specijalni a gluma je prilično loša. Također film je u dijelovima teška kopija 'Gospodara prstenova'(vječni život ili ljubav), 'Pirata 2'(kada onaj mrtvac skine lopatom glavu drugome;isti humor kao s onim riba-ljudima), te filmova poput 'Heroja' i 'Tigar i zmaj'(borba Jet Lia i Michelle Yeoh). No, ono što donekle spašava ovaj film da ne bude užasan je humor kojega ima ako i u svakoj 'Mumiji'. Fraser je solidan kao i Bello (Weisz mi fali!),Ford užasan kao sin a Li i Yeoh je trošenje jako dobrih glumaca u glupim ulogama. No ako ste ljubitelji akcije u kojoj ne morate ni malo misliti možda vam se svidi najlošija 'Mumija' u serijalu.

Mumija 3...

Meni se film jako svidio, čista zabava...

Dosta dobar film

Film uopće nije tako loš kao što se priča. Jedino me smetalo pretjerivanje u nekim stvarima. Sve su upropastili oni dijelovi gdje se car pretvara u zmaja i ono neko divlje stvorenje(zmaj izgleda ko u crtiću).

Zabava

Čista zabava. Ne mogu u tom filmu tražiti ništa što bi mu moglo davati veći ocjenu. Isto kao i Indiana Jones, ali to su takvi filmovi i s radošću ih gledam.

bez veze

po meni ovo je jedan od lošijih filmova ove godine ali evo da ne budem hladnokrvan evo jedan mali kec od mene

Loše

Premalo akcije za razliku od prva 2 dijela, koja su duplo bolja

Gotovo negledljivo

Film je preslik prva dva dijela koja ionako nisu baš briljirala. Dojma sam kako će treći nastavak odbiti čak i zagrižene obožavatelje jer osim očajne glume, razočaravajućih specijalnih efekata i usiljenog i isklišejiziranog humora, neće naći ništa što bi zadovoljilo iole inteligentnijeg gledatelja.

Ukratko:

SMEĆE.

Mumije opet napadaju

Iako nema neku ocjenu na imdb.com-u meni je film dobar kao i prethodni dijelovi. Brendan Fraser je opet odličan kao Rick O'Connell a umjesto Rachel Weisz ovaj put je Maria Bello odglumila lik Evelyn O'Connell. Bila je solidna ali ne paše joj britanski naglasak. Jet Li glumi mumiju kineskog cara koji je bio negativac u svoje vrijeme te ga je ondašnja čarobnica nakon što mu je dala besmrtnost bacila i kletvu na njega i njegovu vojsku zbot toga što je on ubio čovjeka kojeg ona voli. Klasika u kojoj slučajem okolnosti probude opasnu mumiju i onda ju cijeli film pokušavaju ubiti što kod ovakvih filmova uvijek uspijeva da film nikome ne bude dosadan. Recimo ovako, prije ovog filma sam gledao X-Files: I Want to Believe koji je isto dobar ali nema baš nekih akcija dok je kod Mumije akcija non stop čim probude mumiju. Nadam se da će biti još koji nastavak a isto tako i da će Brendan Fraser opet glumiti jer bez njega film ne bi prošao tako dobro.