Bazen

Bazen

Što reći o filmu "Bazen"... u ovom trenutku ni sam ne znam. Nisam očekivao bogzna što, a započelo je vrlo lijepo. Prva polovica filma, mislim. Fina drama laganog tempa, opipljivih likova i vrlo solidnih glumačkih kreacija (osobito, naravno, Charlotte Rampling) kotrljala se sasvim lijepo sve tamo do peripetija s onim blesastim konobarom. I onog smušenog završetka što, kao, zavija sve u koprenu misterioznosti. Problem je samo što mi se na kraju uopće nije dalo pronicati u autorove ideje, niti sam nakon gledanja više i pomislio na ovaj polovičan film. Sve do pisanja ovih redaka. Kad mi, pak, u misli ponajprije dolaze fino dozirani erotski prizori.

foršpan nudi nešto drugo

Europski film koji će vas zaintrigirati foršpanom koji neodoljivo podsjeća an "Lolitu".. Dva lika koje su ujedno i nosioci radnje savrseno odudaraju jedna od druge a s druge strane kvalitetno su spojene u cjelinu filma. Nedorečen zaplet kompenziran je efektnim završetkom koji na simpatičan način daje pečat filmu.

Gledati samo do pola!

Ako se uspijete prisiliti, izađite iz kina na pola filma - točnije, u trenutku kad se pojavi patuljak. Do te scene film je vrlo zanimljiv i blago duhovit, s dvije dobre glumice. Nakon toga redatelj nezgrapno uvodi mnogo ozbiljniju atmosferu, gledatelj strpljivo čeka pola sata da vidi kamo sve to vodi, da bismo tek u zadnjoj sceni shvatili da gledamo film iz žalosne kategorije u koju spadaju "Privedite osumnjičene", "Klub boraca" i "Šesto čulo", koji misle da su jako lukavi ako na kraju sve okrenu naglavce. Zapravo, najbolje je da čekate da film izađe na videu.

a gdje je ozon?

totalno nabrijana odleprsala u kino, ludilo, ozon, charlotte i ludivine.... zakon! pocinje, cekam, cekam, cekam... super je vikendica, charlotte zakon i ludivine (ima supper sise i kamera je ljubi)ali nikako da se to sve zajedno u nesto skuha.... i onda jos na kraju scena u kojoj teta C. svom izdavacu brije na francuskom koji ja ne razumijem, a prevoda nema!!! A kuzim da je bitno... schmrttz. i tako je to meni poprilicno nedovrseno, ali, cudno, situacija me nije totalno zbedirala! valjda sam popustljivija prema francuzima!

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

Sporo i nerazrađeno.

Dobra ideja, loša realizacije, dobra gluma, ali sinhronizacija glavnog lika. Moram priznati da sam od francuskog filma očekivala znatno više od ovoga što nam je Bazen donio. Inače da je malo više dinamike, te da se radnja odvija dinamično tijekom cijelog filma, a ne samo pred kraj film bi bio znatno bolji... Jer sama ideja je jako dobra, ali ja sam zagovornik cjelog djela kao filma, a ne samo dobre ideje za scenarij...