WALL*E

Genijalno

Ovo mi je, uz Up, najbolji crtani film koji sam gledala. Ne mogu vjerovati koliko emocija i kako snažnu priču su uspjeli donijeti jednim malim, starim robotom. Jedan od onih filmova/crtića koje možeš gledati 100 puta i uvijek otkriti neki novi detalj, jer svaki kadar ima svoju funkciju, ništa nije tu bezveze. A lik Wall-E-a je toliko pozitivan i neiskvaren da ga je bolno gledati, iz perspektive nas iskvarenih ljudi jer kopka po našoj savjesti. Film je jako poticajan i upravo zato preporučujem svima da pogledaju!

naj naj naj

crtić s tako vješto izbalansiranim tijeko, radnje jedostavno genijalno i nadasve dirljivo, ima sam dojam da jedan stroj ima više osjećajnosti od čovjeka što je tako paradoksalno jer neki ljudi razvijaju paranoju prema istima.

Savrsen...

Najbolji animirani film ikad, Meni je presavrsen, prepun detalja. A Wall-e je preskladak, iako je robot...

wall-e

za pocetak da recem da filmski.net ima najgluplji i najgori pretrazivac svih vremena!! ... wall e je jedan stvarno presimpatican crtic sa jednom potpuno novom ideom...

Wall*E

Kao i vecina Oskarovaca, nedovoljan za tu titulu. Sto me je iznenadilo, jest da jedan robot moze biti toliko sladak. Dakle crtic ima svojih dobrih i poucnih strana, ali mislim da ni po cemu nije bolji od drugih. Po meni nikako ne moze nadmasiti mnoge Disneyeve crtine (ali one stare, ne ove komjuterizirane). Osrednji crtic, koji se moze i ne mora pogledati.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Robot sa toplim srcem

Wall-E je crtić koji je toliko topao, toliko pun prijateljstva i ljubavi, toliko tjera na razmišljanje, da jednostavno takne čovjeka u srce i skoro ga natjera da zaplače. Tvorci filma izvrsno su prikazali divno prijateljstvo jednog robota i bube, a zatim ljubav između dva robota. Roboti su prikazani kao proizvod ljudskog rada, ali iako imaju svoju programiranu zadaću, mogu i razmišljati i osjećati. I to osjećati dobro i zlo. A ljudski rod kakav je prikazan u filmu....a pa ljudi potrudimo se da do toga ne dođe. Još da napomenem da me oduševilo to da kroz film skoro i nema govora, ali okice naših robota govorile su sve.

Wall*E

Moram priznati da nisam ostao ravnodušan nakon odgledanog. Sve one pozitivne kritike i visoke ocjene s pravom su vezane uz ovaj film. Atmosfera osamljenosti nadovezuje se na britku kritiku suvremenog potrošačkog društva, a Wall E bi mogao biti figurativan prikaz ljudske savjesti koja bi nas mogla spasiti od slične budućnosti kakva je filmom prikazana. Animacija odlična, priča ispričana bez prenemaganja i patetike, a opet jednostavna i svima pristupačna, od odraslih do djece...

Najbolji (animirani) film ikad!!!

Nakon fenomenalne POTRAGE ZA NEMOM, meni osobno jednog od najboljih animiranih filmova, pomislio sam da Pixar, studio zaslužan za taj uspijeh, nemože bolje od ovoga ali taj genijalni studio ponovno udara i pokazuje svijetu da nisu nimalo izgubili smisao za inuvativnost i da još uvijek mogu ponuditi tržištu nešto novo. WALL*E je meni osobno jedan od najboljih filmova koje sam gledao (u mojih top 10 uvijek mora biti barem jedan crtić pa naravno taj status sada zauzima WALL*E) jer se nikada nisam suosjećao s nekim filmskim likom toliko koliko sam s WALL*Eem. On je sigurno najsimpatičniji lik koji je ikad izmišljen. Animacije, s druge strane, su predivne mislim kada ste zadnji put vidjeli tako grafički predivno napravljeno smeće- ja nisam nikada. I na kraju prikaz debelih ljudi je satiričano ismijavanje današnjeg Američkog društva- valjda će ameri i nešt naučiti iz ovog filma. WALL*E je moj najomiljeniji crtić i mislim da ga nikada nitko neće preteći po kvaliteti, šarmu, sipatićnosti, vrhunskoj animaciji i u mnogim drugim stvarima.WALL*W-CRTIĆ S DUŠOM.

besprijekoran

film je odličan po bilo kojem pogledu, definitivno jedan od najboljih animiranih filmova u zadnje vrijeme i jedan od rijetkih koji me otpočetka do kraja držao prikovanim za stolac čekajući što će se iduće desiti. preporučio bih svakome. a što se nekih usporedbi sa nemom i ostatkom ekipe tiče, rekao bih samo da je bolji. ne puno bolji, ali bolji je.

Krasan film

Nevjerojatno je koliko su animatori dali ljudskosti ovome crtiću! Bolju "glumu" nećete nači niti u jednom ovogodišnjem oskarovcu!

Odlicno!!!

Ovo je jedan od najboljih crtanih filmova koje sam gledao....na pocetku sam mislio da ce da bude jako dosadno al sam se prevario,slatki Walle natjerace vas da do kraja odgledate crtani film i da na kraju pozelite da se snimi i nastavak!

Slatki Wall-E

Volim crtane filmove i svaki novi koji se pojavi ja s radosšću dočekam. Wall-ija sam gledala s guštom i u društvu mog malog rođaka koji je također uživao. Znači-crtić i za djecu i odrasle, zabavan, poučan, kritičan, nježan i na kraju ipak optimističan .

ma supač je

Zao mi je da ga nisam pogledala u kinu jer bi mi bio jos i bolji. Tak su simpa roboti...genijalni uvid u budućnost. Super ideja filma, lako moguće.. Pa zar ne stremimo svi mi maksimalnom komforu...crtič godine za mene u svakom slučaju

film...

čitao sam da je dobar, pa su očekivanja bila previsoka, pa sam se malo razočarao, ali jedan od boljih filmova ove godine

5

...film je inteligentan,topao,zabavan i sve sto vise vecina filmova danas nije... ..nisam imao neke volje pogledati ga,niti me baš i zanimao,ali nakon što sam ga odgledao definitivno me ugodno iznenadio...prelijepa ljubavna priča sa simpatičnim likovima...film je odličan...

same pohvale..............

super je film zato što je robot napravljen od smeća,a govori o prijateljstvu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)

nista posebno

uzela sam taj crtani film da pogledam jer sam cula dosta pohvala o njemu, no iskreno razocarala sam se kad sam ga gledala...tokom filma eventualno ima par smjesnih scena i vecinom da kazem film mi je bio tuzan nekako, jest da je imao happy end al sve u svemu to je to...vise sam se rastuzila nego nasmijala, ne znam jel to zato kaj sam ja takav emotivac ili ne al nije mi se svidio ocekivala sam vise

u redu

Koliko su ga nahvalili prije nego li je zaigrao u kinima mislila sam da ću ostati "paf" kad ga napokon pogledam. Čak sam ga imala prilike pogledati na pretpremijeri u Puli - prikazan je nakon zatvaranja festivala u Areni, s početkom oko 23 sata. Ne znam da li zbog kasnog termina ili kamenih tribina koje su me žuljale u guz, ali nije mi bio vrhunski doživljaj. Prvih pola sata filma koji prolaze bez dijaloga mnogo su kvalitetniji od ostatka, ljubavna priča pretače se u kritiku društva u kojem živimo, ali likovi više nisu toliko razrađeni niti je radnja neizvjesna. To je sve suvislo što mogu napisati obzirom da sam se pred kraj već opasno borila sa snom.

Prosječan crtić

Ovaj filmić je proglašen valjda među 20 najboljih filmova svih vremena. To nažalost, nije točno. Radi se o prosječnom crtiću koji se ne može nositi sa remek djelima istoga žanra 'Potraga Za Nemom' i 'Čudovišta Iz Ormara'. Zbilja kritičari pretjeruju i vrlo su neozbiljni stavljajući ovakav prosjek među 20 najboljih filmova svih vremena. Još će na kraju reći npr. da je George Clooney bolji glumac od Dustina Hoffmana. De, dobro je ljudi ohladite malo. Ponekad kada ste puni odite malo do WC-a.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

wall-e

ma odlican film.... preporucujem da svi koji ga nisu pogledali da ga obavezno pogledaju jer je wall-e odlican...

STREET KINGS

Kad sam odlučio pogledati film i napisati nešto na ovim stranicama o njemu, vodila me ideja kako će mi omiljeni glumac (Keanu Reeves) pružiti malo zabave, razonode, ili ti ga razbibrige i još me jednom uvjeriti u svoje nesporne glumačke kvalitete. I odmah moram reći, što se tiće neospornih kvaliteta, one su i dalje tu, ali na žalost ne u ovom filmu, gdje je bljedilo i mlakost glume, ma koliko se on trudio, ipak bilo uočljivo i iz aviona. Gluma mu je bila pomalo iritantna (barem za mene) i kao da se uklopio u svijet ostalih protagonista, ili su se oni, pak, utopili u njegovu mlakost, pa svi zajedno mogu ići “lovit rake po Marjanu”. Izvedba im je svima bila na razini anemije i za zrak vapajućeg bolesnika. Ma gdje je samo nestao onaj Reeves iz “Matrixa”, “Brzine”, “Konstantina” i ostalih njegovih uradaka. Tko je gledao film “Training Day” s Denzelom Washingtonom, bit će mu jasno kako bi film trebao izgledati i bez da ide pogledati ovoga. Naime iza i ovog uradka stoji David Ayer. RADNJA FILMA Policajac Tom Ludlow (Keanu Reeves) iskusan je i “premazan svim mastima” ulica i kvartova L. A-a, koji vodi bespoštednu bitku protiv kriminalaca i korumpiranih policjota (kako je ovo sve od nekud poznato, još da su ubacili i kojeg doktora) i zna kako treba biti podjednako brutalan i nasilan kao i oni sami. Kad mu, u jednoj namještenoj, kao, slučajnoj akciji pljačke jedne trgovine, pogine kolega, u kojeg je inaće sumnjao da ga cinkari unutrašnjoj kontroli policije, sukobljava se i sa svojim moralnim dilemama. Kkome više može vjerovati, a kome ne? Jedino se ne sukobljava s “bočicom” (alkohola, naravno) iz koje svako malo dobro natiže (pravi policjot pijanac). E, da, svi dokazi i video traka iz trgovine, upućuju na njega, kao ubojicu kolege (kako otrcano!) Ludlow mora ići protiv policijskih standarda čiji je sastavni dio bio i sam i to ga na koncu dovodi do pitanja vjerovanja svima s kojima surađuje ili je surađivao.

evo zivi dokaz

da nam glumci od krvi i mesa vise nisu potrebni!!! uzmite obicnu kantu udahnite joj zivot , dajte joj osobnost koju zelite i evo vam novog james deana,clinta,ledgera.....) naravno film mora imati dobru pricu i reziju, glumci nisu vise potrebni (hvala B...) i sta smo dobili genijalan uradak koji je nastao za stolom kao kad se pise knjiga!!! super necu vise citati ovaj vara onu, ova rodila onaj ima vanbrac.....) sam mi opterecuju likove!!!!;))))

Ocjena/e

1. Američka zastava: 0 2. Biljka u vakuumu: 0 3. Film u cijelosti: sjedi, 5