Kino Lika

Vrijedni pogledati

Jedan od boljih filmova hrvatske kinematografije. Dobra gluma, uvjerljiva atmosfera... ma sve je već rečeno.

Odlično

Odličan film, jedan od najboljih hrvatskih filmova. Super preslikano stanje hrvatskog društva ma koliko mi mislili da smo napredni i uglađeni. Gluma odlicna, scenografija vrhunska. Sve u svemu ugodno iznenađenje i treba pogledati. Jedino mala zamjerka na kung fu Teslu, ali i to ima smisla kao poruka da je iz jedne takve sredine izašao čovjek koji je zadužio cijeli svijet.Veliko je pitanje da li se i danas takvo nešto može dogoditi?

Zf

Jedan od rijetkih hrvatskih ZF filmova. Zašto?

jhk

mhgj.kgb

Pretjerivanje

Osobno poznajem Dalibora i gotovo svu ekipu sa filma. Posebno sam sretan što moja divna prijateljica Željka Burić potpisuje scenografiju filma. Fotografija je odlična, glumci su svi odreda izvrsni. Osobno jako volim i podržavam Matanića i slažem se sa Polimcem da je bez obzira na sve ovaj uradak ipak jedan doprinos hrvatskoj kinematografiji,ali bojim se da će mnogi ovaj film ipak doživjeti kao zavičajni. Film zapravo jako ružno govori o Lici i ličkom narodu. Zašto je potrebna tolika kolicina psovki stvarno mi nije jasno, u jednom momentu mi se sve zgadilo?! Atmosfera je beskrajno depresivna i gledatelju ne daje nikakvu nadu. Film je prepun naivnih stereotipa i cijelo vrijeme sam imao dojam kao da iza svega stoji nekakv nezreli pubertetlija koji nespretno pokušava u svoj film prenjeti ono što je već milijun puta viđeno u raznim art filmovima. Film je prepun pretjerivanja u svim svojim segmentima. Dok sam gledao film nisam pojma imao da će nesretna Areta leći sa svinjama, ali sam nekako u svem tom pretjerivanju tijekom filma ipak to dao naslutiti. Pricu o kung fu Tesli kao da je radio Robert Knjaz i uopće se ne uklapa u cjelinu. Bez obzira na sve ipak držim da je Matanić odličan čovjek, vrhunski mladi intelektualac i jedan od nekoliko meni najdražih filmskih redatelja u Hrvatskoj. Zašto mu se nebi mogao dogoditi loš film kao što se i meni u mom poslu dogodi ozbiljniji gaf.

zadovoljna

Stvarno ne kužim kaj se svi gnušaju na tu polu scenu sa svinjama... ljudi moji pa kaj sve danas gledamo, čak i na nacionalnoj televiziji..odlicno obrađeni likovi i njihova stanja psihe. Konačno sam izašla iz kina zadovoljna hrvatskim filmom.Svi odglumili neusiljeno ko što inače glume, super fotografija,super majica sa Zagijom Arete Ćurković..Hollywood - pih

nina

Film je odličan. Eksplicitan, ali odličan. I svi odlično glume. :)

Najgori film u povijesti kinematografije

Uvijek nasmiješeni Dalibor Matanić, uspio je snimiti najgori film u povijesti što sam ga uopće gledao. Ne znam što je samo htio postići s ovim djelcetom punim depresive. Film je pun psovki bez ikakva razloga. Radnja plitka, a to kako je prikazana Lika to smo svi znali i bez njega. Što je htio postići s filmom 'Kung Fu Tesla' unutar ovoga filma samo je jasno njemu samome. Završna scena gdje se odvratno antipatično ružna a valjda se tako zove Areta Čurković (nikada je prije nisam vido na filmu, a nadam se da i neću više) pokušava seksati sa svinjom je odvratna i gnjusna. Kod nas uvijek redatelji pokušavaju snimati neke polu-art filmove i nikako u tome ne uspijevaju. Matanić je čak uspio upropastiti Ivu Gregurevića u svome filmu, makar je to praktički nemoguće. Možda ne bi bilo loše da redatelji poput Schmidta, Matanića i ostalih depresivaca bace oko na staru srpsku kinematografiju (tipa Balkanski Špijun) i nauče nešto od njih. Ali mislim da im ni to ne bi pomoglo, jer kaskamo za njihovim duhom preko 1000 godina, realno gledajući. Tko samo financira ove ništavne gluposti? Onaj tko zna odgovor neka mi slobodno pošalje poruku. Šteta dati bilo kakvu ocjenu ovakvome filmu, jer je to jedno veliko ništa.

Ocjena recenzije: 1.54 Tvoja ocjena: -