Društvo mrtvih pjesnika

o capitan,my capitan

definitivno lektira videokluba.izgradnja karaktera lokalnih klinaca nikad nije bila laksa s ovakvim profesorom.ja bi jos sjedio u skoli da sam imao takvog profesora

Društvo mrtvih pjesnika

kad sam prvi put tamo neke 89-90te pogledao drustvo mrtvih pjesnika bilo je to sjajno ostvarenje, a onda sam ga odlucio ponovo pogledati i jako sam se razocarao. sad ne znam jel mi prije bio dobar zato sto sam bio jako mlad pa mi je ta patetika odgovarala ili nesto drugo.. danas, onaj lik sto se ubio je slabic, a ne neka umjetnicka dusha. sto je vjerovatno bio onda.. mislim da ovaj film jednostavno nije za sva vremena.

šekspirovski....

a kome carpe diem nije moto??!!i to s pravom...steta sto ga se malo tko i drzi...drustvo mrtvih pjesnika je prvi film koji me definitivno ostavio bez daha..pametan, dirljiv, s odlicnim Robinom Williamsom koji vas tjera na preispitivanje vas samih...kultan, legendaran i tesko ponovljiv...

:)

odlican film! tuzan je i nepravedan...

Ocjena recenzije: 0.8 Tvoja ocjena: -

to je moj moto-CARPE DIEM!

SUPER SUPER SUPER! ne samo da je poruka filma super nego je robin williams jos jednom odigrao fenomenalnu ulogu!

omnia mea mecum porto

Omnia mea mecum porto je moj odgovor na ovaj film! Snažan je po svim faktorima koji bi trebali biti prokazani u filmu i utjecati na gledatelja, a najsnažniji po poruci koju mosi --- dubokoj. iskrenoj. hrabroj. Ovako dobrih filmova nema mnogo, zato tko nije imao priliku --- ili neka ga pogleda sad jedan dan, ili neka barem malo upozna svoje roditelje sa sobom i svojim snovima -- to je uvijek dobro kad je barem malo moguće!

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

O kapetane, moj kapetane Miki

Nakod odmaka od 10-ak godina, film je izgubio i ono malo privlačnosti koje je imao. Ili sam ja postao realniji i ciničniji, ili film nije nikada ni imao neku vrijednost. Film je obavezno štivo za "Coehlovu djecu" koja još uvijek žive u vremenu kad su se "velike misli" pisale na školskim bilježnicama i bedževima. Kasnije su ih zamijenile inačice koje imaju više veze sa svijetom oko nas (Carpe diem, zato pijem :) Loše, preglumljeno, dosadno. Williams čak i podnošljiv, samo zato što mu uloga nije dala da se razmaše. Slabašna dvojka je sasvim dovoljna.

Gledah pod prisilom

Zasto su nas, zaboga, tjerali da ovo idemo gledati sa skolom??? Ni prica, ni likovi bas nas ne nauce necemu. Ovo je jos jedan film u kom Robin Williams glumi mlogo umnog cloveka. Al' bar se ne krevelji... Previse. A o uvjerljivosti likova da ne pricamo: srednjoskolci citaju poeziju u pecini; malcu zivotna zelja da bude glumac, pa ono samoubojstvo, Walt Whitman za svakoga... Mislim, zbilja. Stvarno iritantno.

Carpe diem

Ne znam za dan, ali za iskoristiti svojih 128 minuta ovo je odličan način. Ljudi koji su prije mene recenzirali ovaj film navodili su da su ga gledali u školi, e pa to se dogodilo i meni, ali mnogo kasnije nego njima. Danas sam ga gledao i dojmovi su slični. Film mi se jako svidio jer govori o problemima mladih, te o nepravednosti društva prema njima. Preporučio bih svakome da pogleda ovaj film, osobito ako je srednjoškolske dobi.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

subjektivno

kao i svaki dozivljaj, i dozivljaj filma je subjektivan. drustvo mrvih pjesnika sam gledao kao srednjkoskolac i to u samoj skoli. sjecam se profesora (X.Mačkić se zvao) koji je jednog od ucenika koji su stanovali u blizini skole poslao kuci po video player. ovaj se vratio u sekundi, pa smo svi skupa u ucionici gledali 3 sata filma (i izmjegli matematiku i ostala sr.). film se cinio odlican, a da li razlog skolski ambijent ili nesto drugo, zakljucite sami. pozdrav svima koji su u toj ucionici bili sa mnom, davne 91e u banjaluci. sada smo rastureniji nego Robin Williamsovo drustvo! 4+

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

recenzija..

stvarno je je dan od najboljih filmova 80-tih..R. Williams ostvario je po meni najbolju ulogu(čini mi se prvi put bez preglumljivanja).Režija sjajna!