Kung fu Panda

panda

exelent

Panda Po

Zajedničkim snagama Mark Osborne i John Stevenson (već radili neke animirane serije odnosno filmove) u studiju ''DreamWorks'' kreirali su animiranu priču smeštenu u Dolini mira, u drevnoj Kini. Glavni junak je nespretna, debeljuškasta panda Po (glas Jack Black) koja radi u restoranu svog oca, gusana gosn Pinga (glas James Hong) gde prave i serviraju nudle. Stalno mašta da postane priznati kung fu majstor, koga će lokalni meštani poštovati i voleti, baš kao što je slučaj sa njegovim idolima - "Furioznom petorkom" koju čine: Tigrica (glas Angelina Jolie), Ždral (glas David Cross), Bogomoljka (glas Seth Rogen), Zmija (glas Lucy Liu) i Majmun (glas Jackie Chan). Sve njih je obučavao njihov mentor, guru drevnih borilačkih veština, crvena panda Shifu (glas Dustin Hoffman). Kada sticajem okolnosti bude slučajno prijavljen na takmičenje u organizaciji hrama borilačkih veština, kako bi se pronašao veliki ratnik koji će predvoditi legendarnu "Furioznu petorku" u večitoj borbi na suzbijanju zla, njegov život biće korenito promenjen. Bekstvo iz dobro čuvanog zatvora otpadnika i nekadašnjeg mezimca gurua, zlog snežnog leoparda, Tai Lunga (glas Ian McShane) zakomplikovaće situaciju. Po će se iznenada naći u situaciji da ispuni drevno proročanstvo i time ispuni svoje snove, da u stilu velikog hrabrog ratnika porazi opakog neprijatelja i tako spase Dolinu mira i njihov miran, harmoničan način života. Zahvaljujući impresivnom budžetu od $130,000,000 filmski radnici su temeljno odradili svoj posao (u prilog tome i činjenica da su npr. motivi kineskog slikarstva uklopljeni u drevnu Kinu, kako bi se postigla verodostojnost ove epske priče). Takođe je aranžirana odgovarajuća muzika (Hans Zimmer se prethodno upoznao sa drevnom kineskom kulturom). Odlično animirane scene borbi, kao i raznih gegova glavnog junaka, daju šmek ovom filmu. Zagarantovana je ugodna zabava, što je publika odmah i prepoznala (zarada preko $200,000,0000 samo u USA). Veoma, veoma solidno!

kung fu zabava

savršen ilm.smješan zanimljiv inovativa sa super pričom i nezaobilaznom porukom.prezentira ljepote kine i predivno spaja ljepotu disneya humor dremworksa i inovativnost pixara(iako ga je radio samo dreamworks).film stoji i mojoj kućnoj kolekciji i stvarno je cool.fantastična gluma odnosno glasovi upotreba slow motiona te izvaredni humor.ugl da se ne ponavljam briljantan film samo još da izrazim nadu da će 2 dio biti ista stvar kao i sa shrekom prvi odličan drugi preodličan.ipak tad bi bilo dobro da prestane sa shrekovskim nizom jer bi u potonjem krahirao idejuno i kvalitativno u trećem stoga nadajmo se najboljem od pande i naravno 5 zasluženo ipak sam slab na te animarane

Prepare for awesomeness

Zaboravite na 'Madagascar' pa čak i 'Shreka', jer Dreamworks će vas još jednom očarati 'Kung Fu Pandom'. Priča o pandi koja želi postati veliki kung fu borac možda i nije toliko oiginalna jer crpi sve prijašnje vrijednosti koje propagiraju animirani filmovi (vjera u sebe, svatko je poseban, živi svoj san...) ali ona je toliko posebna i magična. Gotovo savršena animacija je najviše vidljiva u odlično napravljenim akcijskim scenama, a humoristični dijelovi su smiješniji od bilo koje komedije koju sam gledao nakon dugo vremena. Animacija i svaka scena su očaravajuće s puno različitih boja, te se svakako vidi u šta je utrošeno 130 milijuna dolara. Likovi poput Poa, Shifua, Tai Lunga i ostalih su svi odlični, baš kao i glumci koji im posuđuju glasove. Za veliku, lijenu pandu Jack Black je odličan izbor, dok su mene najviše oduševili uvijek genijalni Hoffman kao Shifu i Ian McShane ('Deadwood') kao strašni Tai Lung. Pamtljive scene su svakako bijeg Tai Lunga iz zatvora, otkrivanje zajedničke prošlosti Shifua i Tai Lunga baš kao i trening Poa koji uključuje hranu:). Volim animirane filmove u kojima odrasli mogu uživati, a svaka scena 'Kung Fu Pande' pruža upravo takav užitak. Dajem maksimalnu ocjenu jer 'Kung Fu Panda' nije samo odličan animirani film, već i jako dobar film po svim standardima!

EXTRA

gledao sam ga vise put i sve je savrseno ima dosta toga iz filma nindza sa beverli hilsa samo je dosta dosta bolji

Panda

Animacija što u dušu dira !

Odličano!

Kratko i jasno, Dreamworks je nadmašio samog sebe. Obavezno pogledati!

gut

zabvno,mozak na pašu i uživanje u crtiću

Kun fu panda

Hahaha... Film je odlican samo sto panda samo misli na jelo haha....

Kung fu panda

95 minuta zabave.

Kung Fu Ne

Prvo moram priznati da ja od animiranih filmova uvijek očekujem mnogo. Najveći razlog je što se već duži niz godina oni rade više da nasmiju odrasle nego djecu, koja ih često više ni ne razumiju. Dakle, ako redatelji, scenaristi i ostala ekipa idu za tim da nasmiju sve dobne skupine, onda se niti mi ne moramo zadovoljavati plitkim humorom pod izlikom "ah to je samo animirani film". A Kung Fu Panda je upravo to. Iznenadio me broj pozitivnih kritika jer je ovaj film nešto bez čega se u potpunosti može i ne bih ga nikome preporučila. Radnja je blago rečeno bezvezna i nevjerojatno predivdiva. Čak i za crtić. Humor je uz jednog Jacka Blacka daleko ispod očekivanog. Uz svu silu poznatih glasova (Jack Black, Dustin Hoffman, Angelina Jolie, Jackie Chan, Lucy Liu, Seth Rogen) jedini kojem bi dala pozitivnu ocjenu je odlični D.Hofman kao guru Shifu. I to je to. Ocjena 1. P.S. Ako netko ide gledati ovaj film radi Jacka Blacka i Angeline, onda mu radije preporučam fenomenalni Shark Tale (Riba ribi grize rep).

Zabavno

95 minute apsolutne zabave i dobrog filma. Tjekom filma pazi se na svaki detalj. Odlična je priča, pokazuje da nevalja biti ohol (tigrica) i da svatko može uspjeti. Zašto mi se sviđa? Fenomenalan soundtrack (u to je svoje prste upleo i Hans Zimmer), predivna animacija, odlična priča. Apsolutno nema zamjerke. Možda ne obiluje velikim dijalozima, ali fenomenalni prizori borbe sve nadopunjuju. Odlično ostvarenje dreamworksa. Ocjena nije 5.00 nego 10.00 (od 10).