Hancock

Po meni odličan film

Po meni je ovaj film odličan prvo zbog efekata , najrelanije mi izgleda njegovo letenje po zraku , spuštanje i kretanje. I odlična je priča jer je totalna suprotnost od ostalih Heroja. Film možete besplatno skinutu na www.studio-film.net

Prosječno, možda odlična priča za djecu

Vizuelni efekti su najbolji dio filma, posebno za djecu i onima koji se osjećaju tako. Ne više od ocjene 3.

Anti-heroj Hancock

Polazeći od premise: ''Postoje heroji. Postoje i superheroji. A postoji i... Hancock'', američki režiser Peter Berg (''The Kingdom'', 2007.) po scenariju dvojca Vincent Ngo - Vince Gilligan, pokazuje nam junaka u rangu Supermena kao alkoholičarskog mizantropa. John Hancock (Will Smith) je u suštini propalica, koja ne mari mnogo šta će drugi reći o njemu. Samo mu je važno da mu se uvek nađe flaša alkoholnog pića u blizini. Njegovi postupci često izazivaju kontraefekat, tako da kada "sređuje" loše momke usput napravi kolateralnu štetu od $9,000,000 ili kada spašava momka da ga ne pregazi voz, tom prilikom uništava nekoliko automobila i skreće voz sa koloseka. Okružni tužilac ga smatra opasnim po okolinu i nastoji da ga zatvori, a što bi podržala najmanje polovina građanstva Los Angelesa (imaju raznorazne pritužbe na njega i njegovo sumanuto ponašanje). Međutim kada spasi život PR menadžera Raya Embreyja (Jason Bateman), zaglavljenog u autu na železničkim šinama, stvari počinju da se menjaju. Ray, kao vlasnik PR agencije i stručnjak za marketing, odlučuje da malo poradi na ovom ozlojeđenom i neuravnoteženom junaku, kako bi mu popravio imidž u javnosti. A tako nešto ima i odgovarajuću cenu:pristajanje na dobrotvorni rad umesto da odsluži celu zatvorsku kaznu (za brojne štete i razaranja grada), rehabilitacija i nošenje cheesy-kostima (kao određeni simbol primeren svakom junaku). Kada direktno iz zatvora interveniše i onemogući pljaškaše banke u sprovođenju plana, predvođene Redom (Eddie Marsan), postaće ponovo popularan. Odlazak sa menadžerom Rayem i njegovom suprugom Mary (Charlize Theron), pokrenuće stvari u potpuno drugačijem pravcu. Hancocku će se osvežiti pamćenje i shvatiće da nije jedini koji poseduje supermoći. Mary ga podseća kakvo je njihovo poreklo, da su još pre nekih 3000 godina darovani ovakvim moćima od bogova i anđela. Kasnije mu priznaje da su njih dvoje nešto poput para, jer ih njihove moći međusobno privlače. Prokletstvo je u tome što preterana fizička bliskost između njih istovremeno znači postepeno slabljenje, sve do potpunog gubitka njihovih sposobnosti. Njegova amnezija traje nekih 80 godina, još od incidenta u Majamiju kada su bili napadnuti. Konačni obračun sa kriminalcem Redom imaće za posledicu ''rađanje'' jednog sasvim neočekivanog junaka – Raya. Ima komičnih scena, pored dobrih specijalnih efekata u akcionim scenama, s tim što je autor napravio pokušaj da nam objasni i psihološki profil glavnog junaka. Ipak utisak je da nije napravljen pravi balans između akcije, komedije i dramskih momenata, s obzirom da sve skupa izgleda pomalo konfuzno. Sa zavidnim budžetom od $150,000,000 moglo je da se uradi i nešto više, u pogledu postavke scenografije, možda neki živopisniji kostim... Snimano je na lokacijama po Kaliforniji. Publika je film izuzetno dobro prihvatila, a u prilog tome jeste podatak o ostvarenoj zaradi u prvoj nedelji prikazivanja širom USA od blizu $63,000,000. Nije loše, ali ipak ništa više od lake puke zabave koja vam neće dugo ostati u sećanju.

Osvježenje

Film je odlican! Nudi drugačiju sliku superheroja; čangrizavi,pijani superheroj kojega skoro nitko ne voli (osim Raya Embreya). Film je nevjerojatno zabavan i moram priznati da nisam očekivao da će biti ovako dobar. Hancock predstavlja pravo osvježenje u filmovima o superherojima i svakome bih ga preporucio da ga pogleda(sigurno prije nego recimo X-Men)! Ocjena: +4

Simpatičan blockbuster

Hancock je neobična zvjerka među filmovima o superherojima, i makar pozdravljam novi pristup redatelja Petera Berga, ipak ostaje podosta za poželjeti. No krenimo redom. Hancock nije vaš svakodnevni junak - ovaj prgavi, drski i čangrizavi superheroj više iritira ljude nego što im zapravo pomaže. No sve se to mijenja kad spasi reklamnog stručnjaka Raya Embreya koji jedini vjeruje u njega... Interesantna ideja uz dosta odličnog humora i simpatičnu inkarnaciju Will Smitha kao antiheroja i... što je pošlo po krivu? Po meni - ovaj film potkopavaju neke kronične nelogičnosti. Prva polovica filma je odlična zabava, ali čim saznate da seksi Charlize također posjeduje moći niz upitnika će vam visiti nad glavom. U redu, nije ovo oskarovski materijal već ljetni blockbuster pa treba uzeti neke stvari za gotovo, ali zbilja bih bio zahvalan da su se scenaristi potrudili logičnije objasniti Hancockovo porijeklo. A da ne spominjem scenu gdje Charlize u ulozi "brižne majke" poruši nekoliko blokova ulica i nitko ne strada... Film mi zapravo najviše djeluje kao pilot-epizoda iz koje bi se dala razviti jedna zafrkantska serija o (anti)junacima, no ovako zasebno gledano čini se kao polovičan proizvod. Ako zažmirite na nelogičnosti i nemate prevelikih očekivanja - Hancock je jedan sasvim zabavan film, simpatično "pomaknut" od većine sličnih naslova i dostatan za sat i pol ležerne zabave.

Will Smith!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nakon toliko mnogo filmova napokon neko osvježenje. Neki film koji je i moćan i jednostavno fenomenalan.....

Fenomenalno osviježenje!!!

Još jedna odlična glumačka izvedba Smitha u ovome vizualno raskošnom filmskom ostvarenju.Odlična karakterizacija likova,savršeno režirane scene "nabijene" najsuvremenijim vizualnim efektima,odlična kemija u odnosu likova Smith/Theron,dirljive scene i još mnogo toga čini gledanje ovog filma nezaboravnim iskustvom!Potpuno oduševljenje i osviježenje u svijetu filmskih super junaka!!!Čista PETICA!!!

pogledati

Samo zato jer je will odličan i Theron komad. Netipičan film o netipičnom junaku. Da su malo bolje razradili priču kako su dobili svoje moći film bi bio odličan, jer to je ipak jedan lagani, zabavni film za nedjeljno popodne. Volim filmove koji se ne uklapaju u stereoptipne filmove o dobrim i lošim junacima i hepiendovima.

ništa posebno

ovo mi je najloštiji film za will smithom

nije loše

film nije loš ako ga se promatra kao proizvod za zabavu i opuštanje. Sve se svodi na akciju, letenja, razbijanja. Ima par smiješnih dijaloga i scena al' film nije komedija već još jedna kino zabava. U filmu nema objašnjenja otkud Hancocku moći i što je on u biti al' od ovog filma se to i ne očekuje, film nema nimalo filozofičan ton šta se tiće radnje niti neke dubine u njoj jer jednostvno film nije ciljan da bude takav i to mu se ne može osuđivati. Ništa novo, sve već viđeno, akcija i zgodne cure, pa malo drame i priče o ljubavi pa opet malo akcije. Definitivno nikome ovaj film neće oduzet dah osim klincima iako film mogu pogledati i mladi.

super

bravo

manestra

Upravo ovim rijecima su opisivali ljudi izlazeci iz kina nakon Hancocka. I potpuno bih se slozila s njima. To je kao ono, otvoris frizider i smocnicu da pogledas sto jos mozes ubaciti u svoju magicnu juhu (po mogucnosti neke ostatke koji ionako samo zauzimaju mjesto) Hancock je film u kojem Will Smith glumi junaka-alkoholicara (iako ne saznajemo kako ni zasto) koji u jednoj nezgodi spasi zgodnog PR-ovca (kojemu profesija bas i ne ide najbolje). S obzirom da Hancocka mjestani mrze (iz neuvjerljivog razloga) zbog toga sto kod svojih heroj-akcija ostavlja i negativne posljedice unistenih cesta i zgrada a jos uz to je i heroj-propalica. PR covijek ga odluci spasiti od negativnog imidza sto i cini na vrlo jeftin i gotovo carobnjacki nacin no tada se dogadjaju nepredvidljive komplikacije. Nisam bas sigurna je li to film za djecu s obzirom da u jednom dijelu film prerasta komediju/akciju i postaje pomalo brutalan tako da se postavlja pitanje sto je uopce redatelj zelio postici ovim filmom. Mislim da je to jedan od najlosijih Smithovih filmova.

Solidno

Ovaj film bih podijelio na dva dijela, prije i poslije pojave Charlize Theron. Ovaj prvi dio je vrlo dobar, s dosta smiješnih fora i humora, vrlo opuštajuće i zanimljivo. Drugi dio je apsolutna nula, sve postane toliko dosadno i cmoljavo, ma, grozno... Al nakon odgledanog filma, dojam je da se isplati pogledati ga.

film

film je dobar

Ugodno iznenađenje

Za razliku od mora mu sličnih, u ovom akcijskom filmu nema one početne klišejaste radnje gdje lik postepeno otkriva svoje moći. Ujedno ga svi znaju i nije omiljen, štoviše ponaša se kao najveći idiot i svi ga zapravo mrze. Sami film i nije neko remek djelo, ali redatelj je dobro ukomponirao akcijske/dramske/komične elemente iako je bilo podosta naivnih akcijskih dijelova... No unatoč tome, ova akcija je puno bolja od recimo Jumper, i to u svim elementima.

instant zabava

Iako je ovo jedan ''dječji'' film, dajem mu (pre)visoku ocjenu jer me nije umorio, sat i pol vremena mi je prošlo u jednostavnom i nepretencioznom filmu... Jednostavno: Will Smith, nekoliko šala, malo efekata i to je to! Zabava... Ako netko traži film o kojem će poslije gledanja o njemu htjeti pričati i razmišljati - neka izabre bilo što drugo na repertoaru.

Will Smith

Sve dok je Will Smith u igri ja sam zadovoljan. Inače, film je pravi akcijski spektakl sa pokojom šalom, šegom i pošalicom. Ništa posebno ali ipak zabavno

Katastrofa