Vatreni prsten

eh,,,

film je odličan do nekih 50 minuta, gradnja atmosfere i napetosti je izvrsna... i onda dođu ta bića... kako su ih samo nemaštovitima i dosadnima napravoli... izgledaju jadno, ubiti ih mogu cure na način da ih tuku šakama, mislite si onda kako su opaki?? a mislim stvarno glasaju se ni više ni manje nego poput Predatora, dakle identično, ono njegovo glasanje zubima.... pošto mi je predator jedan od najboljih filmova ikad ono, originalan, ustupio put mnogim žanrovima i mnogi filmovi su se kasnije radili po uzoru na predatora, taj film predstavlja osvježenje, i pravo remek-djelo.... ali da idete ovako neoriginalna i jadna bića napraviti i onda još ukrasti i kopirati glasanje kultnog Predatora.... prejadno, i vjerovali ili ne samo zbog toga, ocjena, možda i dvije, manje filmu, ostatak ocjena manje jer je film premračan i stoga se događaji u nekim scenama teško raspoznaju... 2.5, ili manje??

nije me baš oduševilo...

što se tiče ovog filma on u biti nije loš ali je loše mjesto gdje se odvija film...ta špilja stvarno djeluje mračno ija uopće tijekom cijelog filma nisam razabirao tko je tko??sve su mokre kose istog glasa jedva sam na kraju skužio koja je djevojka preživjela...dosta dobra gluma apsolutno svih cura...ali iskreno meni je više muka od tih horora...svi idu negdje na put pa im auto stane il idu negdje il na koncert il u planine...dakle također prožvakan horor...i ne sviđaju mi se stvorenja koja ubijaju to je tako ne moguće...d aje recimo to bio neki psihopat koji tamo drži taoce to bi već bilo savršeno a ovako i nije baš... i moram još nešto reći za naslov filma:ovo je meni najgori naslov filma,sam naslov zvuči kao neki akcijski film a prsten nema nikakvog smisla ja da sam redatelj nazvao bi film recimo smrtonosna špilja il nešt slično 6/10 jer bi film mogao dobar bit da se zanemare brojne mane koje nudi..:(

vatreni prst na daljinskome

film je o katastrofi,ali i sam je presao u nju.obicno glumci drže film,al ovdje to nije slučaj.filmska ekipa iz rumunjske i scenarij od moje prabake bit ce dovoljni da znate zasto ova zena vristi na slici

vatreni prsten

Ono šta film nosi jest napetost, gdje su cure non-stop suočeni oči u oći sa smrću.film je super rijetko se moze naci ovako dobar film,nekoliko cura ulaze u spilj iz zabave,bez ikakvog razloga,u spilji se izgube,napadaju ih zvjeri rarne i tu pocinje borba zivota i smrti,Na kraju samo preživi ena koja je ostala bez kćeri i muža što je uvod filma.Ono šta film nosi jest napetost, gdje su cure non-stop suočeni oči u oći sa smrću.

Sasvim okej horor

Moram priznat da sam ovaj film gleda s izrazitom sumnjom budući da sam navikao gledati loše horore koji su uvijek imali neke anonimne glumce. Međutim, ovaj se pokaza suprotnim. Radnja je jednostavna: nekoliko cura željne avanture ulaze u spilju bez istraživačkog motiva nego jednostavno iz zabave. Ubrzo postanu dezorijentirani i polako se gube, te bivaju napadnuti nekakvim monstrumima i tu počinje borba za opstanak. Na kraju samo preživi ena koja je ostala bez kćeri i muža što je uvod filma. Sad malo kritike. Gluma nije bog zna što, jedino plavuša koja je ostala bez muža i ona japanka su okej. Dijalozi su tipično žensko-žensko čavrljanje. Režija je odlična, i film je stvarno stravičan pogotovo zbog toga što je vrlo mračan. Ima previše nerazumljivih i zbunjujučih kadrova što još više pridodaje jezi. Gomila vrištanja i mnogo krvi su također prisutni. Ono šta film nosi jest napetost, gdje su cure non-stop suočeni oči u oći sa smrću. Film ima dosta obrata, npr. glavna uloga se spasi i pobjegne s đipom kad se probudi iz sna što je po meni jeftina fora i mnogo puta već viđeno. Na kraju filma postavljna je njihova zajednička fotografija što je dosta emotivno. Sve u svemu dobar horor među hrpom ostalih prosječnih i loših, na IMDb-u je dobio 7.2 a to dosta govori.