Indiana Jones i Kraljevstvo kristalne lubanje

standardan

meni je film odličan, šta mu fali, ne bi reko da je ne realan zbog starosti forda ili tematike koja je..pa indiana je uvijek radio nemoguće stavari s bičem i skakuto vamo tamo...a koja je razlika između nlo i kovčega i kaleža(sve je to znastvena fantastika)...jedino me ovaj šija malo živcira...

Depresivno razočaranje

Četvrte pustolovine uvjerljivo najpopularnijeg i najboljeg akcijskog junaka svih vremena dočekan je podijeljenih mišljenja s najvećim naglaskom na ona negativna. Imajući u vidu što filmofilima znači originalna trilogija, kao i koliko je vremena proteklo do 4. dijela, razočaranje je nemalo. Glumac Ford i redatelj Spielberg nisu razočarali, ali problem je u producentu Georgeu Lucasu koji je insiztiranjem na digitalizaciji i CGI efektima pokvario ovaj staromodni (u dobrom smislu riječi staromodni) pustolovni spektakl. Osim toga, scenarij je doista sramotan jer su šaljive situacije i gegovi na razini crtića. Iako je cijeli serijal (prvoklasna) zabava ugodno ga je gledati upravo jer se shvaća zaozbiljno, no u 4. dijelu autori i glumci kao da su se sprdali sa svojim godinama i vlastitom ostavštinom. I naravno, Spielbergov mezimac Shia LaBeouf (TransFormers 1&2), inače doista darovit mladi glumac (pogledajte The Holes iz 2004.), ovdje teško da će ikome biti simpatičan. Film ima svojih trenutaka kada je riječ o nostalgičnom prisjećanju na slavna vremena, pun je referenci na prijethodnike, ali im je kao nastavak inferioran. U skladu s time, ne mogu zamisliti još dva najavljena nastavka u budućnosti. Nadam se da je ovo kraj sage o Indyju, i pogotovo ne početak ''pustolovina Mutta Williamsa''.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Jako zabavan i jako glup

Dugogodišnji Spielbergov scenarist David Koepp, kojeg stvarno cijenim, napisao je scenarij 'Indiane 4' na način koji se meni uopće ne sviđa. Iako film vrvi od smiješnih, zabavnih i spektakularnih scena, on je istovremeno jako glup. U 'Indiani' je normalna velika doza nemogućih scena no mislim da se ovdje malo pretjeralo kao i u drugom djelu (Tarzan Shia, mačevanje između autiju, frižider...). Indiana je izgubio onaj umjetnički dodir koji je imao treći a pogotvo prvi dio koji su ujedno i uvjerljivo najbolji. Također kakvi vražji izvanzemaljci? Ja sam ljubitelj SF-a no ovo je bez veze (ima više Dosjea X nego u novom filmu Dosjei X:)!!). Unatoč tomu film dobiva prolaznu ocjenu jer je zabavan a i glumačka ekipa predvođena 'djedicom' Fordom (dokazao da je u formi) funkcionira. Zasmetala me malo uloga Oxleya koju je bespotrebno odigrao legendarni John Hurt (očito mu novac treba) a inače čovjek kojeg ne volim - Shia je podnošljiv. Samo se nadam da peti Indy neće imati njega u glavnoj ulozi (kako je uzeo onaj šešir na kraju...dok mu ga Harrison nije oteo). Ili Ford ili gotov serijal!

indiana jons novi film

jos ga nisam pogledala jer iskreno neznam kako da ga skinem ljudi pomagajte

NLO???

zabavan poput prijašnjih nastavka, ali mislim da spika sa NLO-om nije trebala

Indiana Jones, The best

Najbolji od svih Indiana.

Samo zabava

Film koji ću uvijek pogledati iz čiste zabave, zato je i takva ocjena.

kristal i svemir

Kao obožavatelj prva tri nastavka Indiana Jonesa, dočekala sam i ovaj četvrti. Tek što je procurio dugo čuvan naslov ovoga filma, ponovno je aktualizirano pitanje o autentičnosti svih kristalnih lubanja ikad pronađenih na ovom planetu. Iako su mišljenja i ocjene o filmu podijeljene, film prati prethodna tri. Mora se imati na umu da je Indiana ipak parodija na akcijske i avanturističke filmove, pa niz nonsense scena su normalne u ovom filmskom uratku. Glumci su dali najbolje od sebe, pogotovo ako znamo da je Harison Ford scene snimao bez kaskadera. Jedino pri kraju filma nisam mogla vjerovati da su se i tu pojavili vanzemaljci (Mulder i Scully gdje ste?). Da sumiram: ako želite zabavu obavezno pogledati, jer film će vas nasmijati i opustiti. A zar gledanje filma ne bi trebala biti zabava?

Mlako

Ono što mogu poručiti onima koji još nisu pogledali film jeste da ne očekuju previše jer bi se mogli razočarati. Film je vizuelno besprijekoran ali što se tiče same priče nije ponudio ništa novo. Fore ponekad znaju biti stvarno glupe i neduhovite a i sama završnica filma me je malo razočarala. Prethodni filmovi o Indiani Jonesu su mi bili punooo bolji i zabavniji. Ali unatoč svim lošim stranama, IJ4 ipak je bolji bar od polovine današnjih holivudskih blockbustera

Indiana Jones IV

Kao klinac obožavao sam serijal o Indiani Jonesu. Ne onim žarom koji sam čuvao za SF i horrore, ali ta su mi tri filma spadala u obaveznu lektiru kad je na umu čista, zagarantirana filmska zabava. Volim ih i danas, samo ih rjeđe gledam. Postali su klasika, nešto što se uglavnom spominje i tu i tamo prepričava, a sve manje gleda. Što im niti umanjuje vrijednost niti čini lošijima u vremenu sadašnjem, već samo... klasikom. I onda se pojavi novi nastavak, ničim izazvan i teško opisiv osim kao prilikom za zgrtanje love na staroj slavi. Naravno, usprkos svemu, pošlo se u kino, jele su se kokice i pila kola, smijalo se i zabavilo kroz tih dva sata, što je bilo za očekivati, pa ipak... Neumitno ostarjeli Harrison Ford, koliko god bio nezamjenjiv pod čuvenim šeširom, djeluje kao materijal za sažalijevanje (možda ipak pregruba riječ, ali ne da mi se tražiti drugu, blažu); izvanzemaljci... nekako naprosto ne pašu, ne sjedaju tu, koliko god bili otvoreni i spremni na sve; priča... dosta nategnuta i puna slijepih ulica... OK, daljnja nabrajanja bi prešla u sitničarenje, što nema smisla, jer od Indiane Jonesa nitko normalan nije nikad očekivao umjetničku izvrsnost i dublja značenja. To je bio i ostao vrhunski popcorn, visoko kvalitetna zabava za najviše ocjene u svom žanru i kategoriji ("Otimači izgubljenog kovčega" su definitivna filmska desetka!). Samo me ne napušta dojam da je trebalo ostati na originalnoj trilogiji i prepustiti je... klasici. Zato neću ulaziti u nepotrebne usporedbe pojedinačnih filmova iz serijala. "Kraljevstvo kristalne lubanje" je solidan avanturistički akcić i garant dobre zabave. I... apsolutno ništa više od toga.

ZADIVLJUJUĆE

RASKOŠNO I ZADIVLJUJUĆE! Toliko svega je strpano u sam film da ne znam otkuda bih počeo, a da ne spojlam onima koji ga još nisu gledali. Sve se odvija brzim ritmom, a u dobru priču svrstano je i nešto istine. Amerika, za vrijeme Hladnog rata sa Rusijom. Rusi se pritajeno ubace u američku bazu i uz pomoć glavne ženske negativke, opasne babe sa sposobnostima da upravlja mislima te ostalim špijunima dokopaju se vrijednog tereta koji će ih odvesti do otkrića vremena. Sa sobom [spojler] nose tijelo Roswelovog izvanzemaljca iz kojeg je izvađena kristalna lubanja sa vrlo velikim postotkom magnetizma i koječega drugoga. Dakako, u pitanju je "superiorna tehnologija" čak iz doba Maya (indijanaca) koji su u filmu čuvali usred đungle "blago" piramide i štovali svojeg boga (vanzemaljca). Mnogima nije sjelo što se ispod piramide nalazio leteći tanjur [spojler], dok je meni ova scena obogatila završetak filma očima doktora Jonesa. Scena sa mravima nezmjenjiva je i napeta. Pokus sa atomskom bombom je super kadar, Indy se zatvara u frižider. Kadrovi sa Jonsovim sinom u staroj grobnici duhoviti su i puni crnog humora. Najbolja fora kad nalete na opsjednute. Stari Jones kao da još uvijek u izvrsnoj kondiciji i bez problema trči, barata bičem, bori se protiv petorice golim šakama, preživljava sve moguće i nemoguće stvari... Na polovici filma pojavljuje se njegova ljubavnica iz prvog filma, majka Šive, Jones otkriva da mu je Šiva sin. Akcijske scene su neprihvatljive, pogotovo trka vozilima kroz pra-šumu, mnogo ludovanja, a ženske za volanom. Gotovo da lete kroz đunglu. Šiva malo glumata Tarzana viješući se po lijanima sa majmunima, dobro barata oštrim predmetima, mačevanje mu je dobra strana.

Tresla se brda, rodio se miš

Čekali su gotovo 19 godina na dostojan scenarij. I nisu ga dočekali. "Otimači izgubljenog kovčega" su nas oduševili, "Ukleti hram" pomalo razočarao, a "Posljednji križarski rat" oborio nas je s nogu. Nada da se više neće ponoviti pomalo bedasti (premda simpatični) "Ukleti hram" iščezla je kad nam je tandem Lucas-Spielberg servirao "Kraljevstvo kristalne lubanje" - još naivniji nastavak od spomenutog, kojem uz to nedostaje i ključni faktor uzbuđenja. Kada toliko dugo čekate sa snimanjem nastavka za kojeg znate da će biti isplativ ma što servirali publici, pretpostavlja se da zaista, bez ikakve šale, čekate na fenomenalan materijal, onaj koji je zaista vrijedan snimanja, a ne tek na potrošnu robu. Sada se čini da se netko ipak šalio. No, što bi to trebalo biti smiješno znaju samo dvojica glavnih i odgovornih bradonja. Nakon obećavajućeg početka i podsjetnika na dobra stara vremena kada se mahnito tragalo za Zavjetnim kovčegom, uslijedilo je duboko razočaranje. Zapravo se nada da se sprema nešto jako dobro raspršila kada je avantura oca Henryja II i sina Henryja III uzela zamah. Tada smo, naime, shvatili da avanture nema. Toliko traženi scenarij zapravo je temeljni problem "Kraljevstva kristalne lubanje", no ne zbog promašene tematike, već zbog dojma da se film snimao prema tek skici nekog obećavajućeg scenarija, a ne prema dovršenom i dorađenom tekstu. Nameće se stoga pitanje: gdje je nestao taj genijalni scenarij kojega su George Lucas i Steven Spielberg godinama čekali? Da im je cilj bila isključivo zarada, do danas su mogli snimiti dva ili čak tri filma ove (a možda i bolje) kvalitete. Ovako je 19 godina prošlo uzalud.

Simpa Harrison Ford, al scenarij....Bog ti se smiluj

Ovako ćemo- ako ste krenuli u kino s namjerom da mozak ostavite na paši, onda nema ama baš nikakvih problema. Međutim, dolazi do problema ako malo pobliže posmatrate filmić i doslovno nevjerojatne avanture dragog nam Indiane. Dok će vas pejzaži i prekrasni krajolici ostaviti bez daha, istovremeno će vas zbuniti neke nelogičnosti. Primjerice, kada kroz džunglu prolaze sovjeti istovremeno rušeći drveće pred sobom s posebnom vozilom koje je dizajnirano za to,scena kasnije unište to vozilo i nastavlja se ogromni car chase kroz odjednom čiste ceste unutar džungle, a bez da su taj dio odsjekli. "Hm, kaj je sad ovo?"-upitala sam se. Ne znam, ako volite akciju i SAMO akciju-film je za vas, a logično da će ga pogledati svatko tko je i inače fan Indiane Jonesa. A ima tu i ponešto laganog humora da razbije monotoniju akcije :) Za Harrisona Forda pohvale.

Keeping up with the Joneses, again

Vratio se! ON se vratio! Nakon PREdugo vremena u kojemu nije bilo poštenog nasljednika ovakvog branda, lika, djela, biča i šešira. Ali sada je baja ovdje i harači po Južnoj Americi u potrazi za kristalnom lubanjom. Da, draga djeco i djeco u duši, Dr. Henry Jones Jr., za prijatelje Indiana Jones, se vratio. Ovaj film se kronološki nastavlja na trojku, ali uz razumljiv vremenski odmak. Tako saznajemo da je Henry Jones stariji preminuo, kao i Marcus Brody, da nema više nacista, osim možda na Thompsonovu koncertu, nego su tu zli Sovjeti. A bome ni Indy više nije toliko mlad. Ali njegov avanturistički duh je još uvijek ovdje. Uistinu, od prve sekvence odmah ćete se dobrano nasmijati njegovim famoznim one-linerima kojima nas lijepo evocira na vremenski odmak (''nismo više mladi'') i na starije filmove (pravi fanovi će prepoznati kovčeg saveza). No da se još malo vratim radnji. Ok, 50-te su, rock 'n' roll revolucija je na pomolu, a Indy uz pomoć Mutta Williamsa (simpatični Shia LeBeouf) kreće u potragu za Marion Ravenwood koju su oteli Sovjeti u namjeri da pronađu El Dorado i, naravno, zavladaju svijetom. Tu je i Irina Spalko (solidna Cate Blanchett) kao glavna bad girl. Režijski ovaj film se odlično nadopunjuje na ostatak serijala. Imamo hrpu spektakularne akcije koja će gledatelja istovremeno nasmijati, ali i ostaviti bez daha. Imamo i mirne scene kada naši junaci otkrivaju gdje treba ići do sljedeće akcijske scene. Imamo odličnih humorističnih dijelova. Naravno, par nelogičnosti će gledatelju upasti u oko, ali budući da se Indy uvijek bavi nečim paranormalnim, to možemo previdjeti. Jedina stvar koja je mene malkice naživcirala je loše titlovanje sa evidentnim pogreškama kao i povremeno loš ruski naglasak Cate Blanchett kojoj se ipak omakne njen prirodni britanski engleski. Ali opet, šta onda? Pa to je Indiana Jones! Film će vas nasmijati, zaintrigirati i, što je najvažnije, zabaviti do genijalnog početka do također genijalnog kraja. Moja prognoza: bit će toga još.

ok.

*ma znam da je ovo na neki nacin parodija, al svejedno glazba je nekak mi nekako nije stimala, nekaka nije pratila sve scene s nekom uvjerljivom napetoscu.½ ne znam, to sam odmah nakon pocetka filma primjetila, nesto mi jednostavno nije stimalo. trebalo mi je neko vrijeme da se prestekam na sladunjavi akcic, i upalilo je svidjelo mi, zabavan je. nisam ocekivala nikakve nepredvidive scene.½

Loše

Film je loš, dosadan, s glupim dijalozima i zamoran. Harrison je star i sve je nekako preloše, za ono što sam očekivala. Zadnjih pola sata sam gledala na sat i čekala kraj. Totalno razočaranje!

Poražavajuće loše

Prije svega moram upozoriti kako obožavam ovakve filmove, i jedva sam čekao da dođe u kina, i otišao gledat naravno odmah prvi dan. Uspjeh ovakvih filmova kod mene se temelji na tome koliko sam se ja uživio u njih, a skoro da bih bio uživljeniji gledajući neki Sedlarov film. Onaj bijeg iz garaže Kaptol centra, recimo :) Tko je vidio nerealne scene u novijim Bondovima, neka ih kvadrira i doda osobine Supermana svim junacima. Rezultat je da se za takve junake ne možete uopće brinut, jer i ne postoji ništa što bi ih ubilo ili ozlijedilo. Da ne pretjerujem znat će svi kad na početku filma vide kako Indiana spas od eksplozije atomske bombe nalazi u frižideru, koji onda skupa s Indyjem odleti par kilometara dalje. S vremenom i junacima ove supermoći postanu prirodne, pa se uopće ne uzbuđuju kad padaju niz vodopade koji bi i ribe ubili. Sama priča s kristalnim lubanjama meni je isto razočaranje. Ljudi, pa JA imam boljih zapleta koje mogu smislit a ovo su oni smišljali deset godina. Iskreno se nadam da Spielberg ima neki izgovor zašto je film ispao ovako loše, jer ako nema, onda je očito da je došao kraj ere dobrih filmova koje je on radio.

Indiana Jones IV - Dodatak

Priča o kristalnoj lubanji je totalno nejasna i nategnuta, John Hurt je smješan, Cate Blanchett i cijela njena ruska ekipa je smješna i Indiana (Superman) i ekipa od njih se praktički sprdaju, kraj filma je spektal(cirkus) s previše specijalnih efekata bez imalo dramaturške podrške.(Padanje niz slapove gotovo je nepodnošljivo.) I šteta što potencijalno zabavna prića o Indievoj novopečenij obitelji nije više razrađena, nego je i to brzopleto napravljeno.Pošto se radi o Spielbergu i Fordu, ima film svojih momenata, ali sve u svemu jedva prolazna ocjena.

Shit,Shit,Shit

da budem jasan, jedan od filmova koje ocekujem 1 god me potpuno razočarao. glavnom pocetak je bio dobar i obecavajuc, ali kada padne nuklearna bomba i jones su sakrije u frizider i prezivi what a hell... Zatim Mutt se vješa po lijanama, i brži je od auta, a tek na kraju onaj svemirski brod, uff. Čini mi se da je Spielberg izgubio dodir za filmom jer od pustolovnog filma radi znanstveno fantastični. Cuo sam da ce se raditi novi jurski park pa vec ocekujem robotske dinosaure. Sve u svemu iz kina sam izasao razocaran jer nije bilo prave pustolovine i pravog doživljaja, film je izgubio mistiku koju je prije imao, ali bi htjeo vidjeti shiu Labuefa kao glavnog lika mozda bi bilo zanimljivo. film ce dobiti 2 jedino zbog specijalnih efekata, com backa jonesa i vjencanja na kraju.

Zar je film loš???

Pogledao sam trailer ovog film i čini se onako s vizualne strane da je zadovoljavajući. Ali samo to ime 'kristalna lubanja' me ne privlaći, kao da se radi o nekakvom harry potter nastavku. Taj mag Spileberg svjestan je da će rulja hrlit u kina ma kakav god novi Indiana film bio, jer to je Indiana Jones naravno. Ne znam zašto se Spielgerg nikako ne umara od ovih popcorn zezancija. Nek napravi nešto ozbiljno već jednom. Jedino je u Carstvu Sunca zasjao i djelomično u S. Listi i vojiku Ryanu. Opet čudno mi je da je film razočaravajuć i u kinu, koliko sam pročitao. Ne mislim ga gledat jer znam što me očekuje. A i taj Harrsion Ford - pa čovjek ima 66 godina!

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Film je odličan...čitaj dalje

Prvo, moram reći da nakon što sam vidio ove recenzije oko toga da je film loš, mislim da se tu radilo o totalno promašenim ljudima koji nikako ne bi trebali gledati ovakve akcijsko avanturističke filmove nego neka pogledaju kakvu hit dramu tipa 'Sjećanje jedne Gejše'. Uopće ne vidim niti jedan razlog zbog kojeg bi ovaj film bio osrednji a kamoli loš. Kao prvo, svaki fan Indiane Jonesa reći će da je ovo najbolji dio do sada iako je svaki film po meni odličan. Harrison Ford ima preko 60 godina a u filmu se to ni ne vidi i odlično je odglumio Jonesa. Vizualni efekti, scenografija i lokacije snimanja su odlični a Steven Spielberg se opet iskazao kao redatelj. Nadam se da će biti barem još jedan dio. Od negativaca nisu mogli izabrati bolju glumicu od odlične Cate Blanchett. Još samo da kažem da radnja oko kristalnih lubanja uopće nema nikakve sličnosti sa 'Harry Potterom', a izgleda da ni to neki nisu gledali, inače ne bi rekli takvu glupost. Indiana Jones je opće poznat kao arheolog i normalno da neće ići istraživati stvari iz sadašnjosti. Ovaj film je samo za prave obožavatelje serijala i one koji vole ovakav žanr dok ga ne bih preporučio onima sklonim dramama.

Ocjena recenzije: 2.13 Tvoja ocjena: -

Indiana Jones razočarenje

Upravo sam se vratio iz kina s ponoćne premijere četvrtog nastavka Indiana Jonesa i moram priznat da me film razočarao totalno...Očekivanja su bila puno viša...Nakon sjajne trilogije mislim da je ovaj nastavak suvišan, tj, totalni promašaj i bilo bi bolje da ga uopće nisu snimili... Zamorno, plitko i dosadno...Spielberg i Lucas mogu puno, puno bolje... Sve u svemu moja ocjena je 2+ ili pak -3, kako god vam draže...

Ocjena recenzije: 2.43 Tvoja ocjena: -

Indiana Jones

meni je film sranje. baš kao i ova "recenzija"