Wasabi

ODLIČNA ZABAVA I FRANCUSKI PRLJAVI HARRY

Nakon remek djela Leon,čuveni francuski filmaš je snimio ovaj zanimljivi i zabavni akcić u kojem je zabava i akcija od prve do zadnje minute.Jean Reno je odlično odlumio ulogu francuskog Prljavog Harrya

smeće

ovaj film je zabavno smeće i pogledao sam ga samo zato jer imam gay sklonosti prema jeanu renou. ajd, kamera je fora, stalno se miče, zgodno je i pogledat kako se mlate, al priča je takvo neuvjerljivo i jadno sklepano čudo da ona uništava bilo što što bi se moglo izdvojiti kao dobro. zanimljiv je taj trend nabrijanih francuskih akcijskih komedija: taxi 1, 2, 3, yamakasi, dobermann... dobro za ubit vrijeme gledatelja i uzet im lovu u kinu.

Jean Reno

Film je odličan. Francusko-japanski mišung, kud ćeš bolje. Reno je u ulozi murijaka koji je vrlo uspješan u svom poslu, osim što su njegove metode malo drastične, ali je film totalno smiješan. Vidjet ćete i sami. Kombinacija komedije, akcije i nešto malo tužnih scena sve je to tako dobro napravljeno i složeno u jedan odličan film koji se jednostavno mora gledati, gledati, gledati... Radnja odlična, glumci odlični. Kao što se i vidi oduševljena sam ovim filmom.

Ili ti Ljuti Japanski Hren

Francuska akcijska krimi komedija u produkciji Luca Bessona, koji naravno potpisuje i scenarij.Ponovno je po treči put nakon odličnog Leona i Velikog Plavetnila udružio snage sa svojim omiljenim glumcem Jean Renoom Film u cjelini dosta podsječa na več spomenutog Leona, imamo opakog glavnog junaka, djevojčicu za koju bi se on trebao brinuti i Jean Renoa u gl. ulozi, samo što je Wasabi mnogo zabavniji i dramski slabiji od Leona. Jean Reno je zabavan kao nasilni murjak, koji je s početka nesposoban pokazati bilo kakve očinske osječaje prema svojoj kćerki za koju nije ni znao da postoji, ali s vremenom to uspijeva.Ali njegova izvedba u potpunosti podsječa, zapravo to vjerovatno i jeste parodija na Prljavog Harrya, čak nosi i magnum 44-i. Redatelj je također Bessonov bliski suradnik, naime režirao je Taxi 2 i 3 te Fanfan la tulipe,sve redom zabavni ali slabi filmovi proizašli iz Bessonovog pera.Tako da je on bio savršeni čovjek za režiju ove nezahtjevne zabavne razbibrige. Soundtrack je također zabavna, a posebice su dobro iskorištene stvari grupe Prodigy(zabavna sekvenca šopinga u velkom trgovakom centru, tijekom kojeg Reno potajno tamani negativce koji sljede njega i njegovu kćer bez njezinog znanja, muzika je tu podigla intenzintet zabave). Radnja film se odvija u Japanu, zanimljiv i zabavan prikaz njihove moderne kulture i načina zabave, posebice u Videogame centrima gdje izlazi večina mladih japanaca(zabavan pokušj Renoa da odigra jednu plesnu igricu).Dodatak komici dodaje i Michel Muller u ulozi Renoovog komičnog Sidekicka Maurice 'Momoa'.Film sa naslovom nema nikakve veze, osim po jednoj sekvenci u kojoj gl. junak jede taj hren kao da je pekmez, a navodno je pre snažan i ljut da bi ga netko mogao samo tako jesti. Sve u svemu nezahtjevna akcijska komedijica za nezahtjevne gledatelje, koja je uspijela u svom naumu, a to je zabaviti publiku.Ako želite nešto više i ozbiljnije preporučam vam da ipak ponovno pogledate Leona. Zabavno i nezahtjevno....

totalno zabavno

jean reno je odlican a film je jako zabavan od pocetka do kraja.