Skakač

Hop cup poskočiću

Doug Liman je privukao pažnju na sebe ostvarenjima ''The Bourne Identity'' i ''Mr. & Mrs. Smith''. Kao inspiracija za film poslužio je roman Stevena Goulda ''Jumper''. Udruživši snage sa producentima (Lucas Foster i Simon Kinberg), Liman razvija priču u pravcu epske avanture o mladiću koji pokušava da normalno živi uprkos svojoj fantastičnoj moći da se u trenutku teleportuje sa jednog na bilo koje drugo mesto na Zemlji. David Rice (Hayden Christensen) je srednjoškolac iz Ann Arbora, Michigan. Na prvi pogled ne razlikuje se od ostalih vršnjaka, ali istina je sasvim drugačija. Sebe smatra za svojevrsno čudo prirode, jer poseduje sposobnost da ''skoči'' kad poželi, da se kroz pukotine u prostoru i vremenu prebaci sa jednog na drugo mesto koje vidi ili na mesto koje je video na nekoj fotografiji, i to zapanjujuće stravičnom brzinom. Osam godina kasnije, David će omogućiti sebi život na visokoj nozi, povremeno stavljajući svoje moći u službu lične koristi. Kada otkrije Griffina (Jamie Bell) momka identičnih sposobnosti, saznaće istinu o Skakačima – ljudima sa nizom genetskih anomalija, zahvaljujući kojima mogu biti tako mobilni. Niko od njih nije siguran, s obzirom da su na meti tajne organizacije (tzv. Paladini) koja ih lovi kao da su u pitanju opasne zveri. Vođa Paladina je Roland Cox (Samuel L. Jackson) spreman na sve i svašta samo da im dođe glave, u strahu da bi ova dva momka mogla nekome naneti zlo, u eventualnom slučaju zloupotrebe svojih moći. David će morati da se udruži s Griffinom, kako bi spasao sebe i svoju devojku (još iz školskih dana) Millie (Rachel Bilson). Takođe, on će morati da raščisti s bolnom prošlošću, s obzirom da ga je majka Mary Rice (Diane Lane) napustila kada je imao 5 godina i da je bila upućena u njegovu dalju sudbinu. Sam film predstavlja pažljivo napravljen niz efektnih scena, sa puno specijalnih efekata, eksplozija, pucnjave, jurnjave, tuče...Gledalac stiče utisak da bi i sam mogao da skače, posmatrajući glavne likove kako se jure širom sveta. Izdvojio bih scenu vratolomne vožnje ''mercedesom'' ulicama Tokija (kakav šamar za japansku auto-industriju), kao i scenu kada upada u zamrznutu reku sa naglim presekom na scenu u biblioteci. Budžet od $85,000,000 svakako da je omogućio da filmska ekipa da sebi na volju i da priču o supermoćima predstavi na jedan vizuelno privlačan način. Tome doprinose i razne lokacije na kojima je snimano:Ann Arbor - Michigan, Paris, Rome, Tokyo, New York City, Toronto i Peterborough (Ontario), Giza (Egypt), Tijuana i Baja California Norte (Mexico). Gleda se bez daha, zabava koju nudi ova SF akcija je zagarantovana. Ne traje nešto dugo, bez suvišnih scena, sa kraćim dijalozima i radnjom koja je uvek u fokusu kamere. Svakako za preporuku, pogotovu što je ovaj SF film urađen na jedan drugačiji način od nekih klasika ovog žanra.

Skakalo

Tema je ok.Stvarno se ovo ne vidja i bas steta sto su usrali i sefa i stanicu i 100 metara pruge!Onaj crnac...Samjuel,ma meni je totalno OFF.Kao da samo on glumi u filmu.Nije za njega ovo pa Bog.Efekti,tema,sve stima.Ima film donekle dusu,ali malac glumi ko ku..c u hladnoj pizzi...moglo je bolje!Moglo je,ali vrijedi ga pogledati zato sto smo svi barem jednom zamisljali da to mozemo..ko nije nega digne i prednje i zadnje noge?

not really

moram se jednostavno slozit s vecinom, a to ej da je ovo izuzetno nedorecen film, i lako zaboravljiv, jer je nista posebno... klasicna prica kako dobro napravljen trailer moze natjerat covjeka da pomisli kako ce napokon pogledat jedan zanimljiv i dobar akcisjki sf film..a kda ono,..... jedno povece NISTA!:)

Nemaštovito, zbunjujuće, zabavno glupanima

Iako se realno ne radi o nekom spektakularnom promašaju niti će publici ostati u sjećanju, ovo je po meni jedna od najgorih visokobudžetnih bljuvotina koje je Hollywood ispljunuo u posljednje vrijeme. Limanova (Bourneov Identitet, Mr. & Mrs. Smith) negledljiva i konfuzna mješavina fantastike, SF-a, trilera i romantike nit ima ikakvog smisla nit je uzbudljiva, priča je zbunjujuća specijalni efekti nisu u njezinoj službi već se samo nakaradno materijaliziraju u finalu, a scenarističkih propusta i rupa u priči je gomila. Usto, gluma je toliko ridikulozna i neuvjerljiva da neće zadovoljiti ni mlađu publiku kojoj je Jumper i namijenjen - Hayden ''Vader'' Christensen nema karizme ni šarma, slatkica Rachel Bilson također je bezlična, jedan Samuel L. Jackson nastavlja neslavan niz loših nastupa u ulogama negativaca, a meni draga Diane Lane kriminalno je neiskorištena i pojavljuje se u svega dvije kratke scena. Film me privukao zbog Jamieja Bella (Billy Elliott, Hallam Foe, King Kong), najboljeg glumca mlađeg od 30 godina, ali njegova je uloga nedorečena iako najzanimljivija u cijelom ovom promašaju. Ne nasjedajte na primamljive promotivne trikove i slobodno zaobiđite, ovdje se nema što vidjeti.

OCAJ

IMAM FILING KAD JE FILM LOS!!! IVOLIM KAD KRITIKE POTVRDEMOJE MISLJENJE (NE KAZEM DA SU KRITICARI UVIJEK U PRAVU) ALI U 90% SLUCAJEVA SLAZEM SE SA NJIMA!!!

hop hop hop

taj samo skace iz drzave u drzavu nema pametnijeg posla. O da i krade kakav fin zivot uglavnom film nije los.4.00

Evo vraga skok po skok :)

Iskreno, neznam od kud da krenem. Malo sam neodlučna što se tiče ovog filma. Ovo je zaista prvi film za koji nisam ništa znala kad sam ga krenula gledat, pa sam iz tog razloga ostala iznenađena specijalnim efektima. Jednostavno mi je bilo fora vidjeti kako skače iz Egipta natrag u London i dr. Međutim, ono što mi se nije svidjelo je to da je film preklišeiziran. Ima jako puno nedostataka, previše da bi ih krenula sada nabrajat. Ali, gledala sam film sama u vrijeme kad mi je bilo dosadno pa ako ništa drugo pustila sam mozak na pašu i uživala. Iz tog razloga ću mu dat 4 jer mi je ispunio vrijeme.

trilogija ?!

dugo nije bilo ovako lošeg filma od kojeg se izrodila trilogija... zbog love vjerovatno, ali ja ne želim gledati nastavak.

Srednja žalost

Mogu reći da sam ljubitelj SF akcića pa sam ipak mogao donekle tolerisati loš scenarij i more klišeja koji su već postali pravilo za ovakve filmove. Ali mislim da akcija u `Jumperu` i nije tako loša npr. bitka između skakača pred kraj filma ili pak okršaj u rimskom Coloseumu.. specijalni efekti su sasvim solidni te se lijepo uklapaju u inventivnu pričicu koja je nažalost ostala nedorečena a osim toga mislim da dodatnih 15-20minuta ne bi škodilo. Što se tiče glumaca, Jamie Bell kao buntovni Griffin se blago izdvaja od ostatka ekipe dok Hayden C. ponavlja ulogu `zbunjenog i munjenog`(anti)junaka iz Ratova zvijezda. Sve u svemu, moglo je biti i gore ali i daleko bolje, a ovako ostaje samo još jedan u nizu akcića o kojem se neće puno pričati.

preskakač

jako nedorečen film,previše zbrzan pogotovo prema kraju ,nema puno objašnjenja o skakačima kao ni o toj po scenariju tisućljetnoj zavrzlami ,jednostavno ne uvodi u priču i sve u svemu kratak film ali eto zaradio je dosta što vjerojatno znači da se u neko skoro vrjeme može očekivat nastavak

upozorenje

Zelim samo ljubazno upozoriti sve filmofile da je ovo,po mome misljenju,jedno vrhunsko hollywoodsko smece ocajnog scenarija,bez iti malo sarma,logike ili pameti,s nula humora i,zapravo,s nula bilo cega... okanite se ovog filma,misljenja sam kako nece pozaliti,a ja ionako vec dugo zalim jer sam ga pogledao...Smece,dali smece!!! Ne mogu ga cak ni ocrniti dovoljno!!!

Ocjena recenzije: 2.14 Tvoja ocjena: -

Skok u gusto granje

SF akcija koja je dobro počela, ali je loše završila. Naime početak filma je dosta obećavao, solidno osmišljeno (uglavnom za ljubitelje X-mena – Heroja serijala) i kvalitetni glumci. No kako je film odmicao sve se nekako odvijalo prebrzo i jeftino i naravno s naznakom da bi moglo biti još nastavaka.

prolazno

očekivao sam više,ali opet sasvim pristojan film sa dobrom idejom. možda je presudila moja strana koja obožava sf

Skakač

neke sekvence ovoga filma kao da sam vec negdje vidio od prepirke sa grubijanom zbog cure pa sve do spoznaja ko je zapravo on. prica nije bas razjanjena i na tome film nije radio.. ali ovaj film ima i svoje pluseve a jedan od tih je Jamie Bell, mislim da taj decko ima karizmu, zabavan lik.. koji je ucinio podosta ovaj obican holivudski film barem za ocjenu gore zanimljivijim. film nije ocajan kako kaze Ethana Alter nego je jos jedan obican film iz holivudske kuhinje.