Step Up 2

Baltimore streets

Pošto je ostala bez majke, tinejdžerka Andie živi u kući njene najbolje prijateljice Sarah.Ulični ples sa društvom iz kraja je njena strast, nešto što je pokreće i daje joj volju da nastavi dalje da se probija kroz život.Buntovna Andie olako upada u nevolje i kada se nađe na prekretnici, njen drugar iz kraja Tyler, ubedi je da ode na audiciju u prestižnu Maryland School of the Arts (MSA), da proba tamo da upadne i svoj neosporni talenat izbrusi u plesačicu velikog formata... Ohrabrujući podaci sa Box Officea ukazali su producentima da saga o grupi zaluđenika uličnim plesom treba da se nastavi.Mladi Jon M. Chu dobio je šansu da napravi svoj rediteljski debi. Polazeći od nekih likova koje smo već upoznali (Tyler u izvedbi Tatuma), scenaristički dvojac, Toni Ann Johnson & Karen Barna, osmislili su nastavak priče.Ruku na srce, nisu baš pokazali neku kreativnost, jer narativ veoma sliči prvencu, s tom razlikom što su u fokusu sada neki novi junaci s užarenih ulica Baltimorea.Izvrsne plesne tačke, maštovito osmišljena koreografija, živahni 'soundtrackovi' i ukusno dizajnirani kostimi (koje uglavnom viđamo na samom takmičenju plesnih grupa) jesu pravi aduti ove muzičko-plesne drame.A romansa između dvoje mladih koje spaja ljubav prema plesu, samo je začin koji radnji ubrizgava sladunjavu aromu. Vredi istaći i odabrane lokacije po Baltimoreu, na kojima je zahvaljujući preciznoj fotografiji oslikan autentičan duh mladih plesača, kojima je đuskanje u ritmu hip-hop zvukova zapravo način života.Ako sagledamo kako su likovi profilisani, onda ne treba sad da tražimo neke bog zna kako visoke glumačke domete, od mahom mlade angažovane glumačke ekipe (u čijem sastavu su mesta pronašli i brojni profesionalni plesači).Ulični ples kao moderan izraz urbane pop kulture jeste atraktivna tema, prijemčiva prevashodno tinejdžerskoj populaciji, pa zato i nije iznenađenje što beleži prilično dobru gledanost u bioskopima širom sveta. Generalno gledano reč je o drami koja svakako nije po ukusu svih, ali zato sam naslov i letimičan pogled na reklamni bilbord, sugestivno upozoravaju šta možete da očekujete od ovog filma.Mene je baš dobro zabavio i moram da priznam da sam ostao bez daha, nakon par spektakularnih, adrenalinom nabijenih scenskih nastupa mladića i devojaka, koji se harmonično pokreću u ritmu plesa.Ma pravo je uživanje gledati ih.

Pleši i pleši

Nekad je bio Fred Astaire. Onda je došao John Travolta. Uzdahe nam je izmamio Patrick Swayze. Imali smo i Flashdance, i Breakdance, i Footloose, i Groznicu subotom uvečer, i Brilijantin. Sadašnji tinejdžeri imaju Step Up. Zajedničko svima je: puno plesa, dobre muzike, zgodni dečki i cure, romantično, poletno, veselo. Step Up 2 je tipičan film za opuštanje, i iako nakon nekoliko kadrova znate kraj, ipak ga gledate sa osmijehom do kraja. Izvrstan film za gledanje u praznička kišna poslijepodneva, ili za prvi spoj. Mlade plesače je svakako potrebno pohvaliti za izvrstan ples, koreografija je razrađena do detalja, i sve izgleda “za 5”. Tko zna, možda i ove nove mlade nade uspiju u karijeri. A do tada plšimo sa njima.

Step up 2

ne znam kaj d amislim o filmu...definitivno nije loš...ali film mi djeluje nekako nestvarno...ok je i sve to štima,glumci su super,plesni pokreti ali nedostaje mi ono nešto...tako da film ocjenjujem sa čvrstom četvorkom

step up 2

Meni je prvi dio bolji od drugog iako su plesači u drugom dijelu bolji (šta se tiče plesa)naravno. Ova cura šta glumi Andie mi je jako antipatična a Chase je presladak. Ne idu zajedno , definitivno. Super su i glazba i ples i koreografirane scene al meni nešto nedostaje ( osim bolje glumice) za to da izjavim da je film odličan.

step up 2: the streets

taj film se isplati pogledati. meni osobno je odličan iako ima malo neuvjerljive glume.

Opet nastavak

Za razliku od niže napisanih recenzija, ja sam malo razočarana filmom. Još nisam pogledala nastavak nekog filma da je bolji od prvog dijela. Razlog tome je što previše očekujem od drugog dijela ili da bar bude upola kao prvi dio, ali uvijek naiđem na to da se netko previše trudi da 2.film bude dinamičniji i neobičniji pa se pretjera. Iako su mi dragi ovakvi žanrovi, plesni, glazbeni i k tome slično al' nikako ne mogu progutat sva preseravanja tijekom filma. Nisam neki fan američke kulture pa mi se diže kosa na glavi s onim glupim forama dizanja jedne nogavice, rezanja majica samo da bi se ravni trbuh vidio i druge gluposti...al pustimo to po strani. Ona je jadna, mlada djevojka željna samo plesa i nitko je u tome neće spriješiti (ovo mi nekako vzuči strašno poznato iz drugih filmova), a on je bogat, zgodan i turbo dobar plesač ali želi samo nju (ista priča). Već na samom početku se zna kraj filma i to je ono što mi ga je najviše uništilo. Ne želim reći da film ne valja, al sve je to već negdje bilo i sve se to zna. Mislim da ljudim jednostavno ponestaje ideja za radit filmove.

damirooo

ti si sigurno jedan od onih koji vole ples ?

Bolji od nastavka

OOO da. Daleko bolji. Kao prvo, ima puno više hip hopa od klasičnog baleta i suvremenih plesova iz prvog dijela, da ne pričam da se konstantno pleše, a ne pridodaje se toliko pažnje dijalozima ko u prvom dijelu. Napetost između glavnih glumaca je veća nego između prvo dvoje jer kod ovih tek na kraju dobijemo nešto konkretno i to nas (bar mene) tjera da ga s uzbuđenjem i iščekivanjem gledamo do samog kraja. Koreografije i muzika su prava mrakača, a o glumcima da ne pričam! Chase je ulalal, 20 puta bolji od Tylera xD Anyway, film je dinamičan, a ujedno i zabavan za pogledati.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Mi plešemo, oooo, cijeli dan i noć...

Film sam ocijenila s 5. To i nijebaš realna ocjena, više mi je to neka četvorka. Kao prvo moram reći dan dvojka definitivno, barem meni bolja, od prvog dijela, iako obično nije to tako, no veliku ulogu tu ima ples koji je bolji nego u jedinici, radnja nije nešto puno različita, to je klasika, jedan iz jednog kavrta drugi iz drugog "boljeg" upoznaju se, svađaju, otplešu ples, slože se, počnu vježbat, ne otplešu prvo dobro, pa se još trude, pa netko zbog obiteljskih ili nekih drugih razloga odustane, ali na kraju ipak uspje doći na završni ples, tako da na kraju to ipak bude happy end...