Magla

izvrstan film, posebno kraj

Kada sam upalio film, nisam mislio da će biti tako dobar kao što je ispao. Film je stvarno za sve pohvale! Jedino me kraj iznenadio. Fakat mi je bilo žao dečka i drugih likova. Uopće ne smeta što se cjeli film odigrava u dućanu! Moja ocjena filma je čista i zaslužena petica.

nije horor???

Ne volim horore u kojem se kolju ali ovo je nesto izmedu horora i trilera

Genijalni Darabont i King! Sosenk, Z. Milja i Izmaglica!

I nije "Magla", vec "Izmaglica" ;)

Alert, komentare ispod najvjerojatnije ispisivala mlađarija

Film je svakako vrijedan pogledati. Prvi razlog je sam Stephen King od kojeg ništa loše nije poteklo - Green mile, Shawshank redemtion, The shining, Storm of the century.., čega smo svjesni po količni ekraniziranih djela i ucrtanih klasika u povijest knjiga i filma. Drugi razlog je sama radnja koja predstavlja odličan psihološki triler uz elemente specifične Kingove izvrnute fantazije. Film se osvrće na pitanje opstanka i situacije kojima postajemo bliži životinjskom nego ljudskom svijetu. Likovi su odlično uklopljeni te je njihova interakcija stvorila napetost, ne glazba, zatim tema koja je veoma zanimljiva i kraj dakako zapanjujuć. Sveukupna ocjena pet za ovo još jedno vrhunsko Kingovo djelo. I za kraj? Ovo NIJE horor.. jao... Uživajte

ooo

Pa nije nešto ali može proći.

preloše

Ne znam šta mi je neuvjerljivije, glumci ili stvorenja iz magle. Prilično komično za jedan horor. :)

ma predobar

ja ne znam zašto se ljudima ne sviđa, meni film predobar. još ona glazba iz BARAKE na kraju i završna scena.jaooo liče šta učiniš.film nije savršen ali je i više nego dobar...

HVALA SVIMA

Ovim putem zahvaljujem svim idiotima koji su mi otkrili kraj filma. Hvala Vam ljepa ljudi, nemate pojma koliko ste mi uljepsali film. I na kraju Vam zelim da prije svakog filma znate kraj i da ga onda fino gledate.

Ne Magla--Izmaglica!

Ovaj film se zove Izmaglica..The Mist..Mene je iznenadio.Iskreno svidjeo mi se i imam ga.Volim taj misticizam kod ljudi,kada neznaju sta rade,a ovaj film je bas prikazao planetu Zemlju u malom.Svako ima svoj svijet,a i kada im gori pod nogama nisu zajedno.Razna bica su mi solidna,pogotovo onaj gigantski "slon" pri kraju kad je poubijao sve.A koji bed...zakasnjeli spas!!Cccc..ma nije los film.Nemojte zezati.Ima sve sto cini film da bude napet.Nepoznato je uvijek napeto.Oni pauci su mi kul.Ni gluma nije losa.Uvod,zaplet,kulminacija,i frenetican kraj.Sto da ne...evo 4-ka!

hvala na završetku

još jedan spoj stephena kinga i franka darabonta ovaj put nije uspio dosegnuti razinu shawshanka ili zelene milje, iako ga je uspješni dvojac dobro odradio. što se tiče same kingove fabule ona se najviše istiće sa, sve do samog kraja, neizvjesnim raspletom. upravo tim iznimno upečatljivim završetkom, kojem filmska ekipa nadodaje izvrsnu glazbu, znatno se povećava doživljaj cijelokupnog filma. ostatak priče nije klasičan horor, što nije ni bio cilj, a i s filmske je strane horor efekt negdje osrednji. to ostavlja više prostora i odgovornosti u isticanju psihološkog razvoja likova i zapravo prikazu horora ljudske psihe, te ponašanja u klaustofobičnim situacijama između života i smrti (lijep kontrast bogat dućan-gusta magla). sam taj prikaz teme filma već u samoj priči, a i u filmskoj realizaciji mnogo gubi na jalovom emocionalnom doživljaju glavnog lika prema smrti svoga sina, te prema, tokom cijele priče, netragom izgubljenoj ženi, što se uopće niti ne primjećuje osim kratko na kraju. šteta, jer je dijagonala spomenutog prema ostalim karakterima u filmu mogla biti zbilja snažna, pogotovo sa ovakvim raspletom. dodatni je trn u oku detalj uzroka cijele zbrke oko magle koji je krajnje blesav. glumačka je ekipa solidna, glavni glumac za kingovu priču možda malo preneiskusan, potpomognut standardnom darabontovom ekipom u vidu sadlera i deMunna, te odlične oskarovke marcije harden koja svojim beskrajno iritantnim likom uspješno oblikuje i prati smjer radnje. u globalu, film koji se od čvrsto solidnog ostvarenja na stepenicu više odmiče ponajviše zahvaljujući originalnom i dobro odrađenom završetku.

Ugodno iznenađenje!

kad je krenuo film po kinima uvijek sam ga odbijao gledat jer mi se najava činila bezveze i to s tim bubama nekak specijalno..ali evo uspio sam pogledat film i vrlo se iznenadio...scenarij je iznimno napravljen sa mnoštvo specijalnih efekata tj buba(iako sam mrzitelj takvih nestvarnih filmova s bubama i sličnim stvorenjima)al nekako ovaj film obiluje svemu i dosta je drugačiji od ostalih..gluma je fantastična pogotovo one vjernice a i svidjelo mi se što je umrla...ovaj film ne mogu svrstat ni pod jednu temu jer spada u sve po meni...često sam strepio šta će se dogoditi pa čak i pričao sam sa sobom kao npr da ne idu tamo u ljekarnu i tako...uglavnom dosta vrhunska zabava sa odličnom postavom...i d amoram napomenut da je kraj(koji je savršen i nepredvidljiv a i tužan)dosta pridodao mojoj konačnoj ocjeni..iako ne baš zaslužena ocjena ocjena je ipak 4 a negativno je ipak ono s vojskom što su ih optužili i kao da su njihovi eksperimenti il šta već ali oke klimava i solidna četvorka je

završetak :(

Ovaj film zbilja nije vrijedan gledanja,osim ako nemate dobre živce, jedino što je mi je ostalo u sjećanju je zadnja scena, kad glavni lik ubije svoga sina. Bila sam tako potresena takvim završetkom. Iako sam očekivala da će ubiti svog sina nakon što ga je mali zamolio da mu obeća da neće dopustiti da ga te zvjeri napadnu, nisam očekivala da će on onda izaći iz auta i da će se pojavit vojska koja je uspjela nać način kako ubiti te zvjeri i da sad on mora živjeti s tim što je ubio vlastitog sina da ga zaštiti od opasnosti, koje očito više nije bilo. Najdramatičniji završetak filma koji sam vidjela u zadnjih nekoliko godina

ORGINALAN ZAVRŠETAK

Film je dobar, čak i odličan, odlična radnja i vizualni efekti, gledajući na to da je glumačka ekipa očajna. Šteta što u ovaj film nije više uloženo. Inače, kraj filma je vrhunski, toliko je jak i moćan da čak ni nije za ljude slabih živaca.

Magla - pomoc

Moze li neko da mi kaze sta se desilo na kraju please meni se DVD pokvario i morali smo da ga vratimo tako da nisam uspjela da vidim kraj ? unaprijed zahvalna

Žalosno

Upravo sam gledao i mogu reći da je opči dojam kao u naslovu,slažem se sa onima koji kažu da je ovaj film napravljen vrlo loše.U naslovu se spominje ime legende Stephena Kinga što me i privuklo no ostao sam razočaran.Ako ne morate nemojte ga gledati.

super

Film mi je baš super.Jedino mi par stvari nisu sjele kak spada.Prvo mi je bezveze bila ona kao hobotnica na početku..Najgluplje mi je bilo kada ljudi u dućanu nisu vjerovali onim ljudima koji su svojim očima vidili tu hobotnicu koja je ubila onog malog.To mi je bilo ful jadno u filmu jer kaj bi oni njima lagali u takvoj situaciji,još je glavni glumac bio u krvi od glave do pete.Onaj njegov susjed (crnac) mu nije vjerovao niti malo..zašto onda nije sam išao provjerit??? To mi je bilo banana.Sad će ispast da sam samo pljuvao po filmu a napisao da je super..:)!Film je osim te 2 stvari bio odličan..pogotovo kraj!!!

Malo remek-djelo

Iako od filma nisam previše očekivao,odgledano me nemalo iznenadilo. Iako se na prvi pogled radi o još jednom sf hororu razvoj likova u priči nadasve je odličan, a mahom nepoznati glumci vrlo su dobri i sjajno oblikuju smjer radnje. Specijali efekti su korektno odrađeni,a sam završetak filma šokantan je i nepredvidiv. Možda neki neće dijeliti moje oduševljenje, ali teško da će netko ostati ravnodušan.

Čisto ok

Više je SF nego horor ali zanimljivo je to da je redatelj vise paznje posvetio meduljudskim odnosima koja u određenim trenucima mogu postat monstruozma,neočekivan kraj je posebno osvjezenje koji ga odvaja od hrpe bezveznih i predvidljivih Hollywoodskih sranja film vrijedi pogledat u svakom slučaju

Fenomenalno!!!

Obavezno pogledati!Još jedna uspiješna ekranizacija odličnog Kinga!Pogledati zbog morbidnog i neočekivanog kraja filma!!!

film

fiilm je dobar nije super al je dobar meni se svida

The Mist

Evo nakon odgledanog filma pun sam dojmova, smatram da sam gledao kvalitetan horror kojih iskreno rečeno i nije bilo u zadnje vrijeme puno. Priča sama po sebi interesantna, likovi dobro izrađeni ( malo se pretjeralo sa onom vjernicom ali dobro ), glavni glumac vrlo uvjerljiv, efekti na visokom nivou a kraj me jako iznenadio. Bilo je dosta priče o ovoj ekranizaciji, jedni ga uzdižu dok ga drugi spočitavaju. Vidim se u ovoj prvoj skupini i tvrdim za sebe da je ovo najbolje što sam gledao u zadnje vrijeme.

Magla svuda, magla oko nas

Film započinje sasvim solidnim uvodom i laganim zapletom (magla-pregrupacija vojske), a onda mi počinje biti pomalo dosadno kada se nađu u dućanu, jer se sve svodi na dijalog koji i nije tako zanimljiv, pogotovo "Božje" žene koja na kraju dobije što je cijeli film zaslužila (Bogu fala)..Prvo čudovište koje ih napada mi je totalno bezveze (hobotnica...krakovi...blesavo), dok su ostala leteća stvorenja sasvim ok..Kraj je etipičan pogotovo za holivudska dijela...svaka čast..Sve u svemu -4..

neloš horor

No, prvo što moram naglasiti jest loša gluma većine glumaca, da su oni uvjerljiviji - ovo bi bio odličan horor! Film bi po meni dobio vrlo lošu cijenu da je završio ''holovudski'', no pošto se to lpak nije dogodilo dajem mu 4 !!!

Sranje kroz gusto granje

Ma meni se film ne svida sama radnja mi je dosadna , cudovista bezveze a gluma glavnog lika mi je katastrofa , upropasteno vrijeme

zasto kvare stare filmove

pogledajte kako se remek djelo moze upropastit,za razliku od naopada na policijsku postaju ovo je šund kopija i osim dobre slike,ma to je jedino i dobro

Dobra Kingova adaptacija

Da se odmah razumijemo, ovo sigurno nije najbolji film prema Kingu ali zasigurno nije ni najlošiji. Ja od ovog filma nisam ništa očekivao jer i nisam vidio nikakve posebne najave, jednostavno sam na njega naišao na netu i pogledao ga. I mogu reći da sam poprilično zadovoljan. Gluma nije najbolja, posebice glavna uloga a i ostali su mi nekako 's pola volje', jedino mi je dobra ona proročica i ja sam jedan od rijetkih čija njezina uloga ide na živce - žena se ne pravi nekakav 'hero' nego želi spasiti sebe i druge. Iako se cijela radnja odvija u zatvorenom supermarketu, atmosfera filma baš i nije komorna niti klaustrofobična. A čudovišta nisu ni malo strašna - osim ako prvi put gledate film takve vrste. Filmu fali nekakve jeze, dublje priče, bolje razrađenog 'suspensea'. Previše je nakrcat besmislenim rječkanjem glavnih i sporednih uloga. Mislim da mi se nijedna uloga osim proročice nije dopala. Nervira me i to što je film snimam kao obična TV serija, nema onih vratolomnih i vještih kadrova, jezivih kutova snimanja. Kraj filma je za svaku pohvalu i to je ono što mi je podiglo mišljenje o filmu i stoji mi kao solidan - bez ovog kraja bio bi gotovo loš. Sviđa mi se zadnja odjavna špica gdje glavni lik vrišti ( i to prilično neuvjerljivo ako malo bolje pogledamo ) a vojska spašava ljude i onu ženu s djetetom dok je njegovo dijete ubijeno od njegove ruke. Uznemiravajuć kraj sa odličnom glazbom, naježio sam se. Jedan od najboljih krajeva što sam vidio, i ako išta barem radi toga se isplati vidjeti film. Ocjena 7/10

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

Magla svuda oko nas...

Izvrstan filma...Frank Darabont ni ovoga puta nije fulao sa ekranizacijom Kingovog romana. Doduše film nije baš u rangu remek-djela poput "The Shawshank Redemption" i "The Green Mile", ali nije ni tako daleko. Uglavnom, režija izvrsna, glumci također, priča intrigantna. Doduše djeluje već viđeno i ima nekih manjih rupa, ali također i nekih iznenađujućih elemenata....npr. sam kraj filma koji će vjerojatno šokirati mnoge. Atmosfera je odlična, napeta, CGI sasvim solidan, dizajn zvijeri iz magle također...no ono što posebice dolazi do izražaja u ovom filmu je izvrsna karakterizacija likova, izvrstan prikaz toga kako se ljudi ponašaju u kriznim situacijama i da su ljudi u biti kao što kaže i jedan od likova "najobičniji divljaci". Ovaj film zapravo pokazuje da se ne trebamo toliko bojati čudovišta izvana (iz magle) koliko se trebamo bojati "čudovišta" među nama, i tu je pravi horror u cijeloj situaciji. Prikaz toga na šta su ljudi spremni kada se boje i kada su uplašeni je zastrašujuć. Čitao sam neke komentare kako je lik Bogobojazne Mrs. Carmody u izvrsnoj izvedbi Marcia Gay Harden iznimno iritantan sa svojim konstantnim pozivanjem na Bibliju i Sudnji dan te samim time loše napisan ili loše odglumljen. Istina da je lik iritantan i s užitkom sam dočekao njezinu smrt, no taj lik takav i treba biti i nipošto nije loše napisan niti loše odglumljen. Upravo je taj lik gl. Negativac filma i najviše podiže tenzije, stvara paranoju i dokazuje da se ljudi trebamo bojati više nego nečeg nepoznatog. Također ništa lošiji nije ni Thomas Jane u ulozi gl. junaka. Jane je zapravo odlično odglumio oca koji samo želi izbaviti svoje dijete iz cijele te grozne situacije. Ne junači se, ali definitivno nije ni kukavica i u biti svi njegovi postupci su iznimno realni. Muzika je također izvrsna i podiže cijelu atmosferu za duplo, daje cijeloj situaciji u kojoj se likovi nalaze još veći osjećaj beznađa. Sve u svemu izvrstan film koji će kako mi se čini svakim gledanjem biti sve bolji i bolji

G L U P O !!!

Ako niste pogledali ovaj film ni nemojte ga. Film je glup. Ima više znanstvene fantastike nego pravog horora. Kad sam vidio reklamu mislio sam da je to nesto fenomenalno, ali to je teška glupost, a i sam kraj je teško sranje. NEMOJTE GA IĆ GLEDAT !!!

Skoro pa savršeno sranje!!!!

Pozdrav filmaši, evo već dugo nisam pogledao ovako jadnu sf-dramu, koju još nazivaju i hororom, mislim wtf'?! Film je prepun klišeja i lošeg scenarija, kao npr: 1. kada na početku filma bude kao potres i pojavi se magla a klinac (sin od glavnog glumca) padne u šok kao da je vidio pokolj u Srebrenici (jedna od nepotrebnih scena), a kasnije uredno brani starog kad se konačno pojave „čudovišta“ + bonus biser kad padne prva žrtva, pa krene navala agresivnih i prije svega isforsiranih dijaloga „tipa ko je kriv“; 2. zatim još jedna od nepotrebnih radnji je crnac koji je nepovjerljiv (na rasnoj osnovi) te okuplja druge crnce da ga slijede; wtf?! 3. tu je naravno luda ženska, koja je uz to i vjerski fanatik, te cijeli film drži propovjedi (kida živce), te naravno pokušava međusobno zavadit retardirane amere!!!! Pod sam kraj filma pokušali su spasiti stvar dobrom dramatičnom glazbom kao i samim svršetkom filma, no s obzirom na količinu sranja prije…. Negdje sam pročitao da je ovo Skoro pa savršeni horor (razlog zašto sam ga odlučio pogledati), no po meni je ovo Skoro pa savršeno sranje!!!!!!

solidan film

inače jako volim ekranizacije romana stephena kinga tako da sam dosta očekivao od ovog filma.I nije me razočarao.Zanimljiva priča koja možda i nije toliko dobro razrađena jer je sigurno mogla biti i bolja.Glumci su uglavnom nepoznati,ali svoj su posao uglavnom odradili korektno,a najveći plus ovom filmu je sasvim sigurno apsolutno originalan i neočekivan kraj(u konačnici možda ipak malo nerealan jer je teško zamisliti da bi otac ubio sina kojeg je pokušavao zaštiti cijeli film),ali ovo ne bi trebao propustiti nijedan ljubitelj horora.Svakako pogledati

djetinjarija!!!

Najgluplje i najneuvjerljivije smeće na koje sam ikad potrošio sat i pol svog života... ne gladajte nipošto... kukci i bube iz druge dimenzije i na kraju dođe vojska, naravno prekasno... S R A NJ E!!!

Za ljubitelje Horrora

Nikada baš osobito nisam volio Stephena Kinga. U njegovim maštarijama nema nikakvih objašnjenja. Uzmimo npr. film 1408. Sve čudne stvari se dešavaju u sobi 1408. Zašto baš u toj sobi, a ne u npr. 1407, 1406, 1405 ili nekoj drugoj to je samo njemu jasno. Tako u tom filmu ljudi počinju iskakati kroz prozor u točno toj sobi (1408)bez ikakvog razloga i objašnjenja. I tako dobijemo ekranizaciju njegovog romana. Tako je i sa filmom 'Magla'. Magla se pojavi. Iz magle izađu nekakvi kukci. Šačica ljudi zatvorena u dućanu brani se od kukaca. Zašto kukci i različita stvorenja izlaze iz magle to je samo njemu jasno. Svaka čast ekranizacijama Kingovih dijela 'Iskupljenje u Shawshanku','Zelena Milja', 'Isijavanje', ali ipak mislim da su te filmove izvukli izuzetni glumci i ipak puno bolje priče od ove kakvu imamo u magli. Ipak onaj tko voli horrorčiće uživaće u ovom djelcetu, a onaj tko voli priče baš se i neće nauživati u ovome filmu zato jer priče i nema, a ni misterioznosti tj. onoga što stalno King pokušava neuspješno naći u svojim dijelima.

the mist

Frank darabont je jos jednom pokazao kako zna napraviti gledljiv film. gledljiv ali ne i dobar. Glumci su mi izgledali jako loshe, pogotovo ona propovjednica koja pokusava film uciniti jos zanimljivijim... ali to mi sve djeluje nekako plitko, cak na trenutke i krajnje naporno, dosadno. bas kao i glavni glumac koji isto djeluje neuvjerljivo.. kraj filma je originalan definitivno, sto je dovoljno da bude nekakav plus u samome filmu, ali nisam ni tim nesto odusevljen.

The Mist

Stvarno dobar film. U odnosu na neke druge horore ovaj ih nadmašuje u svemu. Više ćete se uplašiti gledajući ovaj film nego recimo Alien protiv Predatora. Ovdje se ne prikazuju toliko čudovišta nego sama atmosfera postaje napeta i neizdrživa a kad čudovišta jednom krenu nema stajanja. Obavezno pogledati ako volite filmove rađene prema romanima Stephena Kinga. Thomas Jane se stvarno iskazao u ovom filmu a dobra je i Laurie Holden.

odlicno!!

jedan od najbolji kingovih filmova! nitko kao on ne zna obraditi psihu obicnih ljudi u nesvakidasnjim sitacijama. u magli je utjecaj mase na pojedinca i ljudsku paniku doveo gotovo do savrsenstva. napeto, snazno, stravicno, upecatljivo... sve u kingovom stilu. jos cete dugo nakon gledanja filma biti pod dojmom... obavezno pogledati!!

maglovita recenzija

evo još jedna izvrsna recenzija DAMIROOO-a, svaka čast slažem sa sa svakom tvojom riječi, sasvim dobra recenzija , nastavi tako , ............................,bravo ,.......samo tako dalje,.............i postat ćeš najbolji recenzent,.............................., pa mozda dobiješ i oskara za najbolju recenziju,...................ali nemoj tada prestati pisati za filmski jer ja obožavam tvoje radove,.još jednom svaka čast.

prelose

Stvarno pokusavam vidjeti dobro u svemu ali nemogu vjerovat kako je los ovaj film, ljudi se ponasaju kao zombiji i imaju isto takve reakcije. Neznam di je redatelju bila pamet kad je napravio ovaj film, dosadan od pocetka do kraja, ocjena 2 navucena!

ok

sasvim ok horor