Juno

"Trudna sam...."

tematika je odlična, ali prikazivanje iste je grozno!!! "Trudna sam..." na što roditelji reagiraju tako blesavo kao da je rekla "Žedna sam". Previše površnih scena i glupih dijaloga. Dijete je BOŽJI DAR!!!! U filmu nema takvih naznaka... treba film pogledati, ali način na koji se govori o trudnoći je definitivno neprihvatljiv...

Ubrzano odrastanje jedne tinejdžerke

Mladi i talentovani Jason Reitman (sin proslavljenog Ivana Reitmana), posle satirične drame o velikim korporacijama u ''Thank You for Smoking'' (2005), snimio je svoj drugi film ''Džuno''. Inspirisan stvarnim događajima iz života (mahom kao srednjoškolke) Diablo Cody, nastao je scenario za film. Glavni lik Džuno zapravo predstavlja svojevrsnu ekranizovanu inkarnaciju nestašne đavolice Cody. Glavna junakinja, srednjoškolka Džuno (Ellen Page) sa svojim prijateljem Poli Blikerom (Michael Cera) ima prvi seksualni odnos, onako čisto iz radoznalosti. Ali, potom stvari kreću u neželjenom pravcu te 16-godišnja Džuno ostaje u drugom stanju. Suprotno nekim nepisanim malograđanskim pravilima, ona odlučuje da rodi dete i zatim ga da odgovarajućem bračnom paru na usvajanje. Uz pomoć svoje najbolje prijateljice Lije (Olivia Thirlby) putem oglasa pronalazi par koji joj se učini najpogodnijim za buduće roditelje. Vanesa Loring (Jennifer Garner) i njen suprug Mark Loring (Jason Bateman) jesu imućni,ali ne mogu imati dece. Uz podršku oca Meka (J.K. Simmons) i maćehe Brende (Allison Janney), maloletna tinejdžerka hrabro i neočekivano opušteno se ponaša u novonastaloj situaciji. Poznanstvo sa čudnovatim bračnim parom prouzrokovaće niz neočekivanih događaja koji će promeniti život svima. Ovo je priča koja ne daje neku pouku u smislu da se mlade učenice moraju strogo čuvati od neželjene maloletničke trudnoće – danas je to stvar ličnog izbora (lične odgovornosti). Određena doza humora (pomalo crnog u zavisnosti iz kog se ugla posmatra situacija) razbija očekivanu dramatiku svojevrsnog skandala u jednoj konzervativnoj sredini. Iako možda deluje isuviše feministički (dečko ovaj htedoh reći prijatelj Poli je uglavnom u drugom planu), ovde ipak imamo iskrenu ljubav između dvoje mladih, koja se razvija uprkos mnogim preprekama koje joj stoje na putu (uključujući i mali flert sa oženjenim i nezrelim Markom, umetničkom dušom koja ne zna šta hoće tačno od života). Originalno, zanimljivo, zabavno, inteligentno napravljen film. što je i kritika pozitivno ocenila, imajući u vidu četiri nominacije za nagradu Oskar (ženska uloga, scenario, režija i fotografija). Glumački kasting je odlično odrađen, pogotovo za dva glavna lika, pred kojim je nesumnjivo lepa glumačka perpektiva. Lokacije za snimanje uglavnom su pronađene u Kanadi, Vancouver. Film je i lepo zaradio: $413,869 samo u prvoj sedmici prikazivanja u USA, a postigao je mnogo, za uloženih $7,500,000 koliki mu je bio budžet. Ovde ne mislim samo na nagrade, već i na nov način razmišljanja pa i način života, današnje srednjoškolske populacije, na koji je nesumnjivo uticao ovaj zaista kvalitetan film.

Bajka za teen publiku ''modernih shvatanja''

Nezavisno, niskobudžetno djelce redatelja Jasona Reitmana (Ivanov sin proslavljen po debitantskom uratku 'Hvala što pušite') i kontroverzne scenaristice Diablo Cody svakako je bilo osuđeno na (mega)uspjeh i kontroverzu, ali ruku na srce i uz svo dužno poštovanje prema autorskoj i glumačkoj ekipi, ''jedan od najljepših i najiskrenijih filmova snimljenih ove dekade'' ne predstavlja ništa osobito novo, dapače samo potvrđuje da je Hollywood samo ''tvornica snova''. Najveći problem precijenjenog filma svakako je pretjerana idealiziranost glavne junakinje i svijeta koji je okružuje. Tisuću puta obrađena, ali svakako uvijek aktualna i nelagodna tema maloljetničke trudnoće po mnogima je prikazana u previše zašećerenom i optimističnom stilu, a utjecajne socijalne (ženske) udruge u Americi naslovnu junakinju smatraju presavršenom, navodeći da tako superinteligentna tinejdžerica jednostavno - ne postoji. Kraj jest gorak i istinit, ali opet, zahvaljujući 'feel good' atmosferi koja se prožima filmom imamo dojam kao da smo odgledali još jednu američku bajku sa, ako ne sretnim, onda sa završetkom u kojem je sve na svome mjestu, i kraj. Definitivno film kojeg će pripadnici ove generacije obožavati, ali kasnije će ga se nelagodno prisjećati. Ipak, kritičari su u pravu kada u nebesa uzdižu najsvjetliju točku ovog (doslovno :) napumpanog filma - vrlo draga, senzualna i temperamentna Ellen Page zasluženo se probila u A-ligu. Nakon Natalie Portman, konačno se pojavila mlada glumica čije bih filmove rado gledao. Samo zbog nje, ocjena više za Juno.

o glupom filmu..

po meni ovja film zaslužuje jedva prolaznu ocjenu...film me je razočarao..poučan je ali nikkao ne dovoljno...ona je tek na krjau filma zapravo shvatila da voli svog kao dečka...ma daj bzvz...sviđa mi se uloga glavne glumice i jennifer garner...5,5/10

Malo remek-djelo!

Nakon svih onih bučnih,vizualno "nabrijanih" hoolywoodskih filmova koji pune kino blagajne,ovakav mali,intimni filmić je i više nego dobro došao!!!Odličan scenarij(iako vidim da se mnogi sa time ovdje ne slažu),fenomenalna gluma odličnih mladih glumačkih nada i još mnoštvo toga čini ovaj filmić jednim laganim opuštanjem pred ekranima!Obavezno pogledati!!!

Savršeno!

Juno više spada u drame nego komedije i zato sam ja s ovim filmom došla na svoje. Glumačka ekipa odlična, Ellen Page posebno. I kraj me nije razočarao! ;)

juno

film je zabavan malo i tuzan al ne volim takve krajeve

blabla

film mi je bezveze! zato jer je ta neka juno uvijek u svom svijetu i da,ima groznoga frenda..... i s njim je išla u spolne odnose?! ma dajjjj...

Katastrofa

Potpuno se slazem sa mrkemil... U ovom filmu se ne radi o nicemu. Imala sam osjecam da sam sjela za televiziju i pocela gledati epizodu neke serije koju inace ne pratim. Nema pocetka, nema kraja... osim sta ona trazi te skrbnike koji na kraju ispadnu neki polu pedofili. Ona to djete iskrca, preda ga i ajmo dalje. Od smijeha ni s. Da ne spominjem reakciju njezinih roditelja na njenu trudnocu: 'A nisam znao da on moze napraiti dijete. Dobro, idemo u petak na pregled.' Sve u svemu, to je rezultiralo mojim zivciranjem tijekom cijelog filma i pitanjem gdje tu pripadaju oskari???!

ništa posebno...

Ok, film nije loš, ali ništa posebno! Ne razumijem zašto se digla tolika strka i toliko hvale za jedan tako prosječan film. Mogu pohvalit glumu ove mlade glumice, a sve ostalo prosjek. Pa, čak i taj zanimljiv motiv filma (teenagerska trudnoća) nije više atraktivan i provokativan kao nekad. Možda pred nekih 20-ak godina... Pravi TV film za neka dosadna nedjeljnja popodneva.

Fora

Dugo sam odugovlačio s ovim filmom, no kako nisam neko vrijeme ništa skinuo s neta morala je i mala Juno doći na red. Uglavnom film me je oduševio jer sam očekivao neku mučnu dramu, ali film je sasvim u suprotnosti s tim. Dosta je „zabavan“ s obzirom na tematiku, sadrži dosta ironije /humora /sarkazma i definitivno je osvježenje u pristupu i obradi ove, jel osjetljive teme…. Glumačka ekipa je više nego dobra, pa čak se i Jennifer Garner dobro „snašla“.

simpatično

Od redatelja koji je napravio film Hvala što pušite nisam ništa drugačije očekivala, opet je pristupio jednoj teškoj temi sa humorom i ironijom. Cijeli film se može opisati jednom riječju a to je - simpatično. Sam film je pun maštovitih i zabavnih sitnica zbog kojih se i sviđa mnogim ljudima. Da su od njega napravili još jednu prosječnu dramu ostao bi nezapažen, a ovako donosi vedrinu i smijeh. Glazba je također zabavna, lagana i maštovita. Moje prijateljice i ja smo ostele pod dojmom i tijekom cijelog filma smo se smijale (čim scenom protrče dječaci u kratkim hlačicama). Film je za nas bio kako Juno kaže:" He's the cheese to my macaroni!".

mala Juno

Ovo je trebao biti dobar film. Tema je više nego aktualna, ne samo u Americi nego i kod nas. Ali na žalost, film je sa režijom i glumom promašio temu. Cijeli problem je prikazan na tako jednostavan način: napraviš dijete, oguglaš trudnoću, rodiš i sve ide dalje kao i prije. Čak se i usvojitelji nalaze nakon prva tri oglasa. Kao da se želi reći tinejdžerima: slobodno se seksajte, i radite djecu, nije nikakav problem riješiti ih se, a vi nastavite sa životom kao da nije bilo ništa. Od ove teme mogla se napraviti jedna izvrsna drama koja bi u pravom svjetlu prikazala sve probleme koje nosi mladenačka trudnoća. Jedina dobra stvar u filmu je odnos Juno sa ocem i maćehom (voljela bih znati da li bi ijedan otac onako hladno reagirao na vijest o trudnoći), čak se i odnos sa maćehom uveliko popravio. Sve u svemu, film nije dostojan ni nominacije za Oscara.

Moja recenzija-JUNO

Prvo: Rijec je o filmu koji je namijenjen tinejđerima (dakle, meni) a više se svidio mojim starcima nego meni. Iako ovaj veliki tekst kaze da je film odlican spoj drame i humora, hmm hmm, u filmu imaju mozda 3 scene sa humorom "da pukneš od smijeha" i to ona kada se njen otac pita kako je paulie uspio napraviti djete i jos neka al samo mi je ta ostala u pamcenju jer mi se to cinilo kao tracak nade da necu dozivit srcani od dosade u kinu. Film obiluje mnoštvom beznačajnih detalja, kao što je neprestano trčanje one skupine, što pak zna uzeti više gledanosti od radnje (kino se više zainteresiralo kad su ovi trčali, nego za radnju tada). Film je osvojio sve ove nagrade zbog toga što je film napravljen za starce i njima se sviđa (uglavnom)(a i samo su starci u žirijima). ... Moje mišljenje ukratko jeste: Ako ste teenejđer NEMOJTE pogledat film a ako ste pa roditelj i želite kazniti dijete za nešto što je učinilo MORATE ga ODVESTI da pogleda taj film i nemojte da se izmotava za WC kao ono: imam loš mjehur i sl. heh ... by:Puma1400

prosječno

ne znam zašto toliko nominacija za oscara, film je sasvim prosječan. nikako nešto što se pamti ili može ostaviti veliki dojam na mene. tu i tamo neka zabavna upadica, no to je sve od ovog filma. očekivala sam puno više.

Juno a bolje bi bilo Mudo

Kako ovakav film dobije nominaciju za Oskara? Jedino čime se Juno može pohvaliti je bljedavilo prosječnosti kojem svakako mjesto nije na ovim stranicama već na petoj polici u drugom redu neke seoske videoteke.

Svakako Izbjeći

U ovome filmu se ne radi o ničemu. Trudna antipatična Juno ostane trudna sa svojim idiotom i traži skrbnike za dijete. Nađe ih u antipatičnome paru koji se ne voli i koji na kraju prekinu. I to je to. Jedno veliko ništa. Inače Juno je iritantna djevojka koja koristi tipično kretenske uobičajene Američke izraze (dude, awesome...). Jennifer Garner je izuzetno ružna i anemična. Kulminacija idiotizma dolazi na samome kraju kada Juno i njen kreten pjevaju neki pjesmuljak na stepenicama. Inače i soundtrack je grozan.

Ocjena recenzije: 2.78 Tvoja ocjena: -