Sweeney Todd: Ðavolji brijač Fleet Streeta

Mjuzikl u hororu

Sama ideja postavke mjuzikla u horor priču je jako nezahvalna za rad (opevati mnogo scena klanja brijačem, pa ruku na srce nije baš zgodno, mada filmska umetnost ima širok dijapazon svog izražaja). Johnny Depp, tumači lik Benjamin Barkera-pakleni berberin iz Fleet Streeta, koji je zapravo preteča Jacka Trboseka, obzirom da je harao u 18. veku (lik je baziran na urbanoj legendi). Helena Bonham Carter, oživljava lik gđe Lovett,njegove verne saradnice (do kraja života bukvalno), izvrsne kuvarice koja sprema pite, ma prste da poližeš (i pri tome ne otkriva tajnu sastojaka, koji hrani daju poseban ukus). Sama radnja prosto klizi, nije dosadno ni sekund. Same scene 'brijanja' su urađene, u nekom pozorišnom fazonu, uz puno prolivene crvene farbe (koja je trebala, valjda? da liči na krv).O ukusima ne vredi raspredati, pa samo da dodam, da pamtim i mnogo bolja glumačka ostvarenja gospodina Deppa, a bogami i režiju Tima Burtona.

Vraški dobro

Mogao bi pisati o tome kako je Tim Burton fantastičan, prepoznatljivog stila, mogao bi pisati o tome kako on i Johny Deep odlično surađuju, mogao bi pisati o tome kako je Helena Bohnam Carter odlično odglumila, ali onda ne bi napisao ništa novo. Kad je nešto dobro, onda je jednostavno dobro. Bili vi horor fanatik, obožavatelj Tima Burtona ili mjuzikala, u ovom ćete filmu naći nešto za sebe. Od prve scene je jasno da je to film Tima Burtona, i isto tako je jasno da vam ne treba komplicirana i teška priča da film bude dobar. Stilizirano, fantastično, ovaj film ne pokušava biti ništa drugo od onog što zapravo je, a to je njegov najveći adut. Sve lijepo klizi, radnja se odvija tim tempom da možete uživati u onim sporednim stvarima u filmu. Ovo je film koji će trajati, baš kao i Burtonov Batman. Ostavljam vas na miru jer znam da želite pogledati ovaj film, a u koliko ste ga pogledali, sve ovo što sam rekao, vi već dobro znate...

Odlicno

Nisam fan horora, nisam fan Johnnya ali volim mjuzikle i ovo je ispalo savrseno! Odlicna rezija, odlicna gluma, odlicna glazba! Iznenadujuce dobro!

perfektno

1glumi johnny 2volim ovakve filmove tamne 3 izvrsna gluma 4 dobra glazba imam ih jos no ukratko sve mi se svidalo ovo je moj naj film u 2007 god.Film mogu gledati neprestano.Nijedna zamnjerka nisu kao oni drugi trileri ovo je bas neki poseban.Bas mi se svidao!!!!

there s no place like London

nisam fan ni horora niti mjuzikala ali ovo je još jedna savršena suradnja burtona i deppa i po mom mišljenju najbolji burtonov film ikad. 4 samo zato što mi johnny nikad nije "pario" kao neki pjevač i zbog toga što nisam sklon mjuziklima

Samo naprijed

Možda sam pomalo subjektivna kad je Burton u pitanju (s obzirom da sam njegov veliki poklonik), međutim film je zaista odličan. Prvo spoj mjuzikla i horora, a i dosljedno prisutna Burtonovska tipična atmosfera, koja je ipak iz filma u film specifična i zasebna, zaslužuju pohvalu i peticu. :-)

zarazno!

Fantastično, odlično, pet plus.. da ne nabrajam, film za sve one koji imaju dobar želuček /ili srce, i toleranciju na krv i zločin. Fantastičan tragikomični prikaz osvete i masovnog ubojice koji žeđa za njom, da bi na kraju izgubio to zbog ćega se borio. Unatoč oštrini i crrrrrnom humoru mjuzikla kraj pogađa jako, i dovodi čovjeka u onu poziciju koju malo tko od nas želi priznati - da staje na stranu zlikovca. Ili još boljerečeno- da ga ŽALI. A meni je najviše bilo žao i upravo zbog toga što je film morao bit gotov... :( jer današnja filmska industrija rijetko iznjedri ovakvo remek djelo. OBAVEZNO gledati!

konačno Burton+depp

Zanimljiva kombinacija horor i mjuzikla me oduševila jer kod najava brico kolje ljude, susjeda od njih radi pite, i cijelo vrijeme pjevaju, te još glumci koje moraš pogledati je formula koju ne propuštaš. Iako sam očekivala malo više film mi se svidio i svim obožavateljima Burtona i Deppa mislim da se svidio film. Posebno me oduševio početak i kraj. Jedva čekam novu suradnju dva najveća genijalca svoje generacije.

vrlo dobro

bas nevolim glazbene filmove ovaj nije los cak je za cistu 4 zanimljiva je radnja

domišljato

johnny ka i uvik predivan i predobro je sve odradio, film odvaljuje a johny još više, još i s obzirom da je mjuzikl u pitanju, ne može bolje

divno

Tipican Burton. Mozda cak najbolji do sada. Ko ga ne voli, sad ga definitivno nece zavoleti, ali ko ga voli i inace... Bizarno i groteskno je u ovom filmu dovedeno do savrsenstva, ne zbog litara prolivene krvi, vec upravo zbog cinjenice za ti ljudi pevaju dok kolju. Isti efekat ne bi bio postignut da ovo nije mjuzikl. Hamletovski kraj je malo zbrzan, shto umanjuje vrednost filma -ali samo malo.

Dosadno

Vrlo naporan i dosadan film, klasično blockbuster sranje

Ocjena recenzije: 0.8 Tvoja ocjena: -

sweeney

Nakon šta sam pogledala film išla sam ga premotavati kako bi mogla opet slušati one predivne pjesme. Opet, opet i opet. Film me oduševio. Dinamičan je i zanimljiv. Jedina zamjerka je ta šta jedan dio priče nema vidljivog kraja (onaj sa Sweeneyevom kćerkom i mladim pomorcem). Sve ostalo je savršeno. Oni koji ne vole Burtona i mjuzikle neka se klone ovoga filma.

Brica ubojica !

Šta reći o filmu osim da sam ostao iznenađen. Iako mjuzikl-horror, film me očarao. Burton-Carter-Deep relacija je već prokušana formula tako da film i nije mogao biti loš. Odlična režija, scenografija i kadrovi snimanja sasvim su opravdali film. Deep se sve više dokazuje sa ulogama, ima široku lepezu likova i na tome mu svaka čast. Briljira u Burtonovim filmovima zato i uzajamna ljubav njih dvojice traje toliko dugo. Pohvalio bi i Helenu naravno kao i ostale glumce ..... odradili su posao kako treba. Zato za sve ljubitelje mjuzikala a i za one koji će to tek postati, iskreno preporučujem film.

sweeney todd

iako san veliki fan tim burtona sweeney todda ncu staviti na vrh svoje ljestvice naj filmova.cijela tematika je odlicna i fascinantno je ekranizirana al su me malo omrile ove pjesme s emo prizvukom..krv je isto tako mogla izgledat malo manje trash.. ipak , najbolje od svega je helena bonham carter zbog izvrsne uloge , glume a malo i zato jer sliči na mene..lol

fascinantno

inače ne volim mjuzikle, ali kako nije bilo karata za film koji sam željela pogledati, zbog j. deppa odlučila sam se na ovaj i nisam požalila. film me jednostavno oduševio! od zanimljive radnje do odlične glume...a da uopće ne pišem o fascinantnoj režiji tima burtona. mislim da film nije za svakog, ali mene je jednostavno oduševio. definitivno jedan od najboljih filmova koje sam pogledala!

žao mi je...

Johny Deep u Burtonovom brijaču nije standardno dobar već odličan, no to mu neče pomoći u trci za Oscara. Sama nominacija je više nego zaslužena no ove godine ipak konkurencija je jača jer su i filmovi njegovih konkurenata veći. Zanimljiv je to Burtonov uradak (čak i da ne znate tko je režiser nakon nekoliko početnih scena nebiste puno dvojili). Mjuzikl krvave priče koja uspijeva izazvati smješak na licu gledatelja, s odlićnom scenografijom i maskom. Film koji če ipak više ostati u pamćenju ljubiteljima mjuzikla negoli Burtonovim poklonicima. Moja ocjena filma je 4 možda je to nepravedno izreći ali nije to film koji ču željeti gledati dva puta. Deepova filmska partnerica Helena Bonham Carter također zaslužuje sve pohvale. Sve je odlićno od glumačke postave, priče, režije ali konačna ocijena filma je ipak 4.

sweeney todd: the demon barber of fleet street

film mi se apsolutno ne sviđa. a) mjuzikl je b) priča je dosadna c) predugo traje d) mjuzikl je nisam uopće znala da je to mjuzikl. mislila sam da je samo radjeno prema priči iz mjuzikla. ah koje razočaranje kad su počeli pjevati... a to je bilo odmah u prvoj sceni. dosta mi je naporno trpit to pjevanje i nikad mi zapravo nije bilo jasno zašto bi to netko radio. veoma je neuvjerljiva priča i skoro pa i nema neki rasplet. tek par stvari se zapravo desi u filmu; dosta je slabašno sve to. kao da nisu išli razrađivati malo dalje... ili je mene ubilo to pjevanje. nisu mi baš jasne ove super ocjene okolo po Internetu, pretpostavljam da je tako zbog količine krvi koja se prolila kroz ta dva sata koliko film traje. johnny depp super glumi i vizualno je film super, ali ne volim london tih nekih godina u kojima se događa ova radnja. blj zapravo, burton me živcira s tim da misli kako je jako duhovit i pametan.

Ocjena recenzije: 1.78 Tvoja ocjena: -

Burtonova verzija je odlična

Pogledao sam ovaj film preko interneta prije tjedan dana i svidio mi se ali meni su svi Burtonovi filmovi odlični. Od Eda Wodda i Batmana do Planete majmuna, Krupne ribe i ostalih. Nekako ima potpuno drukčije ideje i pogled na filmove od ostalih redatelja a u suradnji sa Deppom film postaje umjetnost. Helena Bonham Carter je solidna u ulozi Mrs. Lovett a Alan Rickman opet glumi negativca ali baš i ne zna pjevati. Od ostalih uloga izdvojio bih mladu Jayne Wisener u ulozi Deppove kćeri Johanne. Iako je film mjuzikl i mnogi bi nakon tog saznanja odustali od gledanja ali stvarno je odličan i nimalo dosadan kao neki 'Moulin Rogue'. Ima dosta scena krvi u kojima Sweeney Todd većinom kolje svoje mušterije dok ih brije na mehaničkoj stolici i poslije brijanja gurne polugu pokraj nje kako bi se otvorila rupa u podu kroz koju bi mušterije padale u podrum gdje ih je čekala Mrs. Lovett koja ih je samljela u mljeveno meso i od toga pravila mesne pite koje su ubrzo postale hit u gradu. Nisam ranije čuo za priču o Sweeney Toddu ali uz ovakvu glumačku postavu i redatelja koji je savršen za takve priče ovaj film je najbolji prikaz za to.