Asterix na Olimpijskim igrama

Skupa katastrofa

'Astérix & Obélix: Mission Cléopâtre' je očito bio vrhunac trilogije, a posljednji film o hrabrim Galima ne samo da vrijeđa inteligenciju gledatelja nego je i izrazito loše napravljen film ako uzmemo u obzir vrtoglavi budžet od 78 milijuna eura. Najskuplji europski uradak svih vremena tako je postao najskuplji promašaj svih vremena, pun glupavih gegova koji uopće nisu smiješni, površnog scenarija i beskorisnog trošenja glumačkog potencijala (Depardieu, Poelvoorde, Cornillac...). Jedini donekle smiješni dijelovi su oni sa legendarnim Alain Delonom u ulozi Cezara te s jednako tako legendarnim Michaelom Schumacherom u cameo ulozi. Ostale cameo uloge (Zidane, Parker, Mauresmo...) su blijede, nabačene i dobiva se dojam da su umetnute totalno nepovezano. Scenarij je pisan očito za zadovoljavanje ukusa izrazito mlade publike jer svaka odrasla osoba bi se npr. zapitala zašto Cezar uporno prihvaća darove Bruta ako zna da ga ovaj sa svakim novim želi ubiti? No scenaristi su mozak očito ostavili na uvodnim rečenicama ovog scenarija pa tako dobivamo katastrofu ogromnih razmjera jer nije samo potrošen veliki novac već je i okaljano djelo Goscinnya i Uderza. Žalosno je po čemu će mlade generacije pamtiti Astérixa i Obélixa.

NIJE LOŠE

Film je vrlo zabavan,iako su redatelj i produkcija očito ciljali na mlađu publiku. Film će vas sigurno nasmijati i opustiti vas od trenutnih briga,u filmu glume neki od najpoznatijih francuskih ali i svjetskih filmaša te SPORTAŠA (Zidane,Tony Parker,Sharapova te legendarni Schumacher). Ukratko,film je jedna solidna zabavna komedija na europski način.

Pa...

Mislim da su ciljali na mlađu publiku... Dosadno

Pa nijue loše...al moglo je i bolje

ok je film ali mi nikako nije smiješan...pa šta je vama tu toliko smiješno..men baš ništ i ne sviđa mi se kraj onih zadnjih 2,3 minute---to je baš glupo ali ostalo sve štima tako da može neka klimava četvorka a u bodvima 7/10