Mislim da volim svoju ženu

Mislim da mi se sviđa...

Chris Rock je odlično odradio svoj posao što se tiče cijelokupnog scenarija i glume tako da njemu idu sve pohvale...dopala mi se i sama Gina Torres koja je stvarno prezgodna žena...film je u neku ruku vrlo zabavan i nikad ne znaš što če se dogoditi i da li če se otkriti istina da se on viđa potajno s drugom ženom..sviđa mi se rasplet radnje...sviđaju mi se njihovi dijalozi te stalno promišljanje likova iz čega dozajemo da njihov život nije nimalo jednostavan i da je takav urnebesan život zabava...stvari koje mi se nisu svidjele su što je premlo humora u ovoj priči pa čak ni malo,ne sviđa mi se što na kraju nismo ništa doznali što je bilo sa Niki osim da je ostavljena i da je sama,i ne sviđa mi se što njegova žena nije uopće doznala tokom filma da je on nju htio prevarti i da se stalno viđao s Niki pa ako je tolko dobar sa ženom trebao joj je sve priznat a ne prešutit..no sve u svemu kad se zbroji ovaj film vrijedi za svakoga ko bi želio promjeniti svoj životu u ludi život i upustiti se u sve što ti život pruža

Dobra klasika

Većina glumaca prije ili kasnije nakon niza uloga koje „moraju“ odraditi, prihvate se one uloge koju su vjerojatno i željeli od samog početka. U tu kategoriju svakako spada i Chris Rock koji nas je godinama nasmijavao sa svojim prije svega ekscentričnim ulogama, gdje se je trebao što više „cirkusirat“ (a tu se u prvom redu misli na njegov kreštav glas) kako bi uglavnom nasmijao i onako vrlo površnu američku publiku. No kako su njegove uloge gotovo pa sve na isti kalup, odlučio je obraditi dobru staru klasiku o krizi srednjih godina na „crnački način“. Okupio je vrlo solidnu (sexy) glumačku postavu na čelu sa zanosnom Ginom Torres koja se bila „proslavila“ sa nikad prežaljenom serijom Firefly. Sve u svemu solidna i ničim pretjerana romansa pa onda komedija koju sam nakon niza smeća sa guštom pogledao.

dobro

dobar filmić s dobrom pričom, iako mi nije jasno čemu onakav pjevački kraj???

Kriza srednjih godina na Rockov način

Moram priznati da sam od ovog filma ipak dobio malo više nego sam očekivao. Vidjevši da je Chris Rock u glavnoj ulozi, a osim toga stoji i iza kamere i scenarija, očekivao sam film koji će u potpunosti biti posvećen Rockovim kvalitetama kao komičara. To znači da sam očekivao puno njegovih monologa u stilu stand-up komičara. Međutim, iako i tih elemenata ima u filmu (svađa sa ženom oko piletine za večeru, njegovo maštanje o tome kako prilazi svakoj ženi na ulici i pita je za seks) i solidno su odrađeni, izgleda da je Rock odlučio ubaciti i određene elemente drame. Radnju bankaru sa dobrim poslom i obitelji, koji je očajan zbog nedostatka seksa sa svojom ženom, Rock je iskoristio da na komično-ozbiljan način progovori o krizi srednjih godina kod muškaraca. Taj pokušaj Rocka treba pohvaliti, jer je uspio napraviti solidan film koji ne bi trebao nikoga razočarati. Kao scenarist (premda je riječ o remakeu), redatelj i glumac Rock je svoj posao odradio solidno. Nije riječ o remek-djelu sedme umjetnosti, ali također i bez velikih zamjerki. Ostala glumačka ekipa također solidno prati Rocka (uvijek odlični Buscemi kao njegov kolega s posla, te prelijepe Gina Torres kao njegova žena i Kerry Washington kao fatalna ljubav iz mladosti). Rock je napravio pristojan film koji neće razočarati ni ljubitelje komedije ni ljubitelje malo ozbiljnijeg pristupa, te film ima jasnu poruku o obitelji kao najvažnijoj stvari. Solidno i zabavno.