Ja sam legenda

...

I od Devlishusa isto tako.

Upozorenje

Nemojte čitati komentar od anne_77777 jer sadrži spoiler

JA SAM LEGENDA

Kao veliki ljubitelj Will Smitha pogledao sam film koji me se jako dojmio. Iako je iz knjige uzet samo lik Roberta Nevilla film mi je genijalan... Nevjerojatna priča o opstajanju puna napetosti iako se Mračnjaci pojavljuju tek nakon pola sata... meni najdraži film iako nije rađen po meni najdražoj knjizi.

Ja sam legenda

Nekako se ne mogu oteti dojmu kako se ovaj film mogao puno bolje napraviti... puno dinamičnije... pa ako treba i spektakularnije... ispada dosta površan uradak sa podosta nelogičnosti i šupljina u scenariju... Will Smith solidan... iako mi je jedna od nelogičnosti i sami njegov odabir za ovu ulogu... sve u svemu isplati ga se pogledati... ali... neće Vas oboriti s nogu...

Odvratno, svetogrđe!!!!!!!!!

Da je bilo sreće, krajem 1990-tih kultni književni SF klasik Richarda Mathersona na filmu bi ovjekovečen suradnjom glumca Arnolda Schwarzeneggera i redatelja Ridleyja Scotta. Nažalost, za tadašnje pojmove nemoralnih 150 milijuna dolara, kao i neki komercijalno-kreativni promašaji navedene dvije hollywoodske dominante ozbiljno su zakinule fanove znanstvene fantastike, pa smo evo tek krajem 2007. konačno dobili ''Ja sam Legenda''. Iako bi bilo bolje da nismo. Ovo je za mene silovanje hvaljenog Mathersonovog predloška, materijal se zaglupljivao kako se publiku ne bi zamaralo uvjerljivim objašnjenjima i situacijama, a da ne govorim o već spominjanoj završnici (u kino-verziji) koja je apsolutno zgrozila gledatelje koji su pročitali knjigu. CGI dizajnirani zombiji toliko su nakaradni da su očito nedjelo Francisa Lawrencea (Constantine), videospotovskog filmaša koji stoji iza kamere. A usput, iako se načelno radi o hororu, film ima cenzorsku oznaku PG-13 što znači da je primjeren širokoj (čitaj: obiteljskoj) publici - MRŠ! Zbog svega toga, film djeluje krajnje isprazno, iako ga uvjetno (ali samo uvjetno) spašava par emotivno nabijenih scena za koje je zaslužna glavna protagonistica filma, ženka njemačkog ovčara Samantha. Primjećujem da mnogi hvale Willa Smitha, ali uz svo dužno poštovanje prema njegovom očitom trudu kao i priznatim ozbiljnim ulogama (Ali, Pursuit for Happiness) ovaj je film njegov tipični ''one man show'' (mali podsjetnik - uskoro će sa Spielbergom rimejkati Oldboyja, da, klasik Chan-Wook Parka!). Da ne duljim, zbog neozbiljnog pristupa autorske ekipe izuzetno sam okrutan prema ovom filmu!

loše

ivaj film sam pogledala samo zato što sam čula da će na videu biti originalan kraj a ne onaj koji je osmišljen radi komercijale. inače ga vjerojatno ne bi ni pogledala. a ispalo je da ni na videu nema originalnog kraja, kolikon se meni čini. pljuga. čista pljuga. ni will smith nije dovoljan da bi spasio situaciju. film traje sat i pol koji su dobro rastegnuti i popunjeni beznačajnim stvarima a ne otkrivaju ono što je najvažnije. po originalu bi se ispostavilo da je neville zapravo badguy koji je pobio mnogo tih mračnjaka a oni se samo bor za svoj život. ima li to smisla? onaj koji je pratio pažnju će se sjetiti da je anna upitala njega zar su svi oni na fotografiji mrtvi a ima ih bogme puno. znači kraj je ipak drukčije zamišljen! da sam pogledala takav kraj film bi dobio možda i peticu ali ovako sam se samo razočarala šta ni na videu nema originala!

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Genijalno!!!!!!!!

Ovako dobar film nisam već dugo gledao. Smithova gluma je fakat uvjerljiva. Meni je ovo njegov najbolji film. Za pet (ma i više kaj se mene tiče)!!!

LEGENDA ZA ZABORAV

Potpuno prazan film. U posljednje vrijeme sceenaristi nemaju nekakvu maštu i uvjeren sam da bi sa budžetom koji je imao svaki naš i osrednji redatelj napravio bolji film. Žalosno, ali istinito.

Legenda

Meni se film svidio , radnja mi je zanimljiva , will Smith je sasvim pristojno odradio ovu ulogu samog covjeka okruzenog zombijima , atmosfera je takoder predobra

i pse ubijaju zar ne

lijepo smisljen scenarij jos da su ga malo ubrzali i nisu cuvali špek za kraj bio bi ovo super film.ipak glavni lik umire u filmu,a to je zadnji put vidjeno u gladijatoru koliko se sjecam

Isčekivanje??

S nevjerojatnim oduševljenjem sam očekivao dolazak ovoga filma u kina. Nažalost očekivanja nisu ispunjena u potpunosti. U filmu ima hrpa neobjašnjenih/nelogičnih događaja. Računalna animacija je relativno loša. U filmu je odlično prikazano stanje uma (Smith) osobe koja je potpuno sama bez kontakta s drugim ljudskim bićima. Usprkos tome film je imao veliki potencijal samo da su si scenaristi i režiseri dali malo više truda :-(( Nažalost, samo na tragu Omega man-a.

Will Smith je legenda !

Evo upravo odgledah film na DVD-u i krenoh pisati recenziju. Hm.. šta reći, puno bolje nego što sam očekivao a kao što i sam naslov govori, Will je dao svoj maksimum u ovom filmu te smatram da je sa ovom ulogom samo još više zabetonirao status zvijezde, jer on stvarno to i je. Definitivno njegov karakterno najjači film. Radnja filma je dosta interesantna, kako je to rađeno po književnom predlošku, bio sam uvjeren da nemože biti loš ... i ustanovio da je to istina. Na stranu specijalni efekti, pobješnjeli psi i ljudske prikaze, priča o pojedincu koji se našao u ovakvoj situaciji je najbitnija i najupečatljivija u cijelom filmu. Definitivno ispunjen film kao i moja očekivanja. MUST SEE!

Vrlo dobro

Volim pogledati filmove koji su napravljeni na osnovu književnog predloška. Prije 4 - 5 godina sam pročitao knjigu i oduševio se. Film je na tragu knjige i vjerno prenosi atmosferu pustog grada. Will Smith je briljantan, te se može izvrsno vidjeti njegovo psihološko propadanje i prelazak u ludilo. Kraj filma nije istovjetan knjizi i samo zbog toga dajem ocjenu 4. Originalno, Robert Nevill zlostavlja zaražene i ..., ne želim sve otkriti. Ko' je zainteresiran, neka pročita knjigu.

Odlično

Kad se film otvorio u kinima nisam išla gledat jel sam mislila ako film bude dosadan, a ja sjedim na kraju reda u kinu, ne smijem pušit, a kokice sam pojela još dok su trajale reklame - sat i pol pretvorit će se u dan i pol. Kakva greška! Film je odličan! Will Smith penje se na ljestvici mojih omiljenih glumaca. Atmosfera praznog New Yorka i život Will Smitha odlično prikazana. Zamjerka jedino, kao i mnogi prije mene, zombijima. Obavezno gledati!

Odličan film

Ovaj film me je stvarno oduševio. Iako sam se pola filma smijala a pola filma plakala ... uživala sam. Will Smith je odličan glumac, htjela bih i nastavak ove fenomenalne priče. Jedino mi je žao što Will na kraju umire,a i onog predivnog psa,njegove kćeri i žene.

Nije ispunio očekivanje

Što reći,..osjećam se prevarenim.Odgledao sam ga u Cinestaru. Očekivao sam odličan film, pogotovo što je nositelj filma W.Smith (izvrstan kao i uvijek),no dobio sam samo gledljiv film bez puno radnje. Početak filma je odličan, dok se redatelj negdje u sredini totalno gubi, pa na kraju opet pronalzi put (ko da se i sam nalazi u postapokaliptičnom NY). Šteta, mogao je biti puno puno bolji...

sranje

film j esranje, jedino što jedobro u ovom filmu je tijelo will Smitha koje nam detaljno prikazuje dok trči na traci. Film je glup, stvara određenu nervozu bespotrebno. Totalni promašaj

ja sam osrednji

osrednje-početak dobar,kamera dobra,atmosferični pusti new york jako dobar al onda ide sranje,a sranje je animacija zaražene ekipe,na uloženih 135 milijuna dolara mogli su to malo bolje napravit-ekipa riče te zinu čvalje pola metra ,trče po zidovima,skaču po 3-4 metra a sve kao bolesni e a da o snazi ne govorim-prevrtaju aute al zato ih sunce ko vampire prži...glupo-da su ubacili prave frajere s maskama sve bi izgledalo bolje ,realnije i daleko jeftinije npr ko u zora živih mrtvaca,a i čini se ko da je film ciljao na neki kultan trash status al eto dvd izdanje se svakako vrijedi pogledat jer doma te bar nemogu silovat zvukom ko u kinu-ono neka tišina i odjednom otfrlje zvuk dokraja taman fino da ti povećaju šanse za infarkt.dao bi mu više da nisam tolko očekivao od njega

dobar film, ali...

... nesto mi fali da bi to bio odlican film. Ima puno mana. Npr. lose su osmisljeni oni ''zombiji'', odakle mu struja (ako ne rade centrale) i kako on bas ima sve sto mu treba. Kad je napravio svu onu zaštitu za kuću. Kako je živio dok to nije napravio. (i to sam sve napravio..., ma daj! I vojnik je i znanstvenik i građevinar i automehaničar...hm) Ideja za film je dobra i zanimljiva, gluma Will Smitha uredna, ALI ... puno stvari mi ne drzi vodu. No zbog atmosfere i praznog New Yorka dajem visoku ocejnu.

u redu...

film je u redu... iako ti malo dosadi iskupljuje se dvjema zastrašujućim i dobrim scenama- 4

Legenda kaže....

Film počinje jako dobro, ima jako dobru atmosferu, Will Smith je izvrstan...ali kako ide prema kraju, postaje sve lošiji. Doduše ne katastrofalno loš, ali ipak ostavlja dojam da je to sve moglo biti malo bolje odrađeno. Najveći prigovor ima na iznimno loše efekte, tj. mutirane ljude. Njih se sigurno moglo prikazati i bez korištenja CGI. Ako su mogli u LOTR-u mogli su i ovdje. Mršavih ljudi barem ima na ovom svijetu. Također i kraj je dosta slab i mogao je svakako biti drugačiji. Akcije i nema nešto, ali to je zapravo i dobra stvar jer je tako aspekt stavljen na karatkerizaciju likova, odnosno lika. Smith s lakoćom uspijeva prikazati psihu tog čovjek koji je izgubio sve najdražem i sada sam samcat pokušava povratiti ljudsku populaciju tako što će pronaći lijek za bolest koja je pokosila cijeli svijet. Sve u svemu ok film koji je mogao biti i bolji, ali nije ni tako loš kao što je bilo za očekivati.

ja sam legenda

jedina svijetla tacka ovog filma je will smith, sve ostalo je vec toliko puta vidjeno.. will definitivno djeluje odlicno ali sve ostalo je suplje, da ne govorim o kraju koji mi djeluje uzasno pateticno..

prosječna kopija

samo pokušaj da se ostvari karizmatičnost omega man-a iako po meni nelogičan i loš kraj

legenda!!

Sasvim moguć događaj u bliskoj budućnosti. Will Smith iako mi nije prvi glumac , u ovom filmu bez puno glumaca daje dobar i zanimljiv žanr. Grafički me impresioniraju New York koji je u totalki uništen. Virusi vladaju kao i danas no još nemamo zombije , mada se na telki i tu i tamo vide neke podobe koje bi tu čisto pasale ! :)) Joke! Oni koji imaju PS2 ili Ps3 jasno da nisu zadovoljni grafikom. No nek onda surfaju netom biti će im bolje... Nisu za SF filmove... Preporuka svima za ovaj žanr .

najveći minus loša animacija zombija

onako solidan film koji pokušava biti nešto više radeći čušpajz od zombi žanra,sf-a te miksajući još i neku priču o bogu-pogledajte zbog pustog NY-a,te izvrsnog Will Smitha,ali to je to, ostatak je upitne kvalitete

Mlako

Još jedan u nizu virusa koji je sjebo čovječanstvo, ali opet s jednom bitnom iznimkom, a to je sretan svršetak (koji se u posljednje vrijeme rijetko viđa u filmovima te tematike) i naravno glumac koji bi mogao i govno prodat.

NIJE ON LEGENDA

Na prvu loptu mi se film svidio. No to ne znači da je i dobar. Will je odličan, Francis Lawrence (Constantin) je izvrstan režiser, glazba je sjajna, no priča nije ono što naslov filma zaslužuje. Ovaj film je samo bolja obrada Omega Man-a iz 1971, koji je također fulao temu predloška. Oni koji su čitali roman Richarda Mathesona znaju o čemu govorim, a vi koji niste obavezno pročitajte to krasno djelo. No zahvaljujući glavnom glumcu i režiseru ipak smo dobili jedan pitak i dirljiv uradak koji za divno čudo traje samo sat i pol. Da je film scenaristički bio manje površan u nekim scenama i da su umjesto one neuvjerljive kompjuterski generirane rulje bili pravi glumci s karakterom, prihvatio bih priču takvu kakva je. No zbog pohlepnih producenata koji o filmu ništa ne znaju, a mješaju svoje prljave prste u kreativni proces evo im +2. Radije pogledajte The Last Man on Earth s Vincentom Priceom iz 1964. koji je vrlo vjeran predlošku, ali šlampavo odrađen.

I like it!

Gledala sam ga prvo kod kuće, na DVDu. Onda sam maksuz otišla u kino jer sam mislila "Ovo vrijedi pogledati na velikom ekranu". I nisam se prevarila. Neprestalno sam svjesna ljudske objesti, svega onoga što radimo ovoj Planeti misleći kako je to sve nastalo samo da bi se mi služili istim i igrali. Kad nam se obije o glavu biće kasno. Mislim da ova priča nije nikakva fantastika nego vrlo vjerovatna budućnost ka kojoj gazimo rušeći sve pred sobom. P.S. Will je naravno - SJAJAN!

*If evil can't take a day off, so can't I* *Bob Marley*

zanimljiv film sa istim takvim Will Smithom. na trenutke premračan, čudan tako da negdje po sredini i sam promisliš "pa zašto se više ne ubije?". Flashbackovi su dali filmu jednu ritmičnost, dokle su puste i prašnajve ulice New Yorka tome kontradirale ispunjujući tako svoju svrhu. Čak bi ovaj film svrstala u neku vrstu psihološkog filma jer zadiremo u problem čovjeka kada čak i na kratko vrijeme nije u interakciji s drugima. Lutke u videoteci daju prikaz posljednjeg krika "samca" koji nam govori da samoća i strah neće ići. Ako ste slučajno obratili pozornost na scenu kad ana početku tokom noći spava u kadi sa Samom i drhće mi je čak bila najstrašnija točka filma u kojoj prikazuje strah i strahote noćnog života tih demona zbog koje sam idućih pola sata zavirivala u pojedine kutke kuće u strahu da se koji odnekud ne pojavi.

odlicno

ovo je definitivno jedan od najboljih filmova u posljednje vrijeme. will smith vlada ekranom, prica je fantasticna, emocije dizu dojam, a atmosfera dobivena izostavljanjem glazbe je neprocjenjiva. film koji treba gledati u kinu, upravo zbog tog zvuka, ali i efekata koji se sjedinjuju sa radnjom. odlicno iskustvo, preporuka svima!

onako

Moram priznati da nisam gledao prvobitnu verziju filma, niti citao roman, ali od ovog filma sam vise ocekivao! Will Smith je neprikosnoven, kao i obicno! On je nosilac price koja bi, po mom misljenju mogla biti bolja! akcija je svedena na minimum, efekti su druga klasa! Ovo je vise prica o coveku koji prezivljava na "pustom ostrvu" sa krvolocnim zivotnjama! U svakom slucaju gledljiv film!

Pale sam na svijetu

Ovaj film me podsjeća na moderniju verziju Pobješnjelog Maxa. Muškarac i pas. Dijaloga nema, sponzoruša nema (Bogu Hvala). Zato je film i dobar. Muškarac i muškarčev najbolji prijatelj-pas. Will Smith svakim filmom sve bolji i bolji.

Will Smith protiv cijelog svijeta

Film mi je odličan kao svaki drugi u kojem glumi Will Smith. Većinu filma su on i njegov vučjak glavni likovi dok su zombiji tek vidljivi kad padne mrak ili se zateknete negdje u mračnim dijelovima New Yorka. Kad sam prvi put pogledao trailer mislio sam da ga napadaju vanzemaljci jer je on kao jedini čovjek na svijetu dok se zapravo radi o nekom virusu koji je sve ljude pretvorio u polu vampire dok je Will Smith ostao imun na njega. Iako on većinu vremena provodi šetajući praznim ulicama New Yorka, film nije nimalo dosadan i sama vizija toga da ostanemo sami na svijetu je zastrašujuća. Bilo bi zanimljivo koji dan ali kasnije bi poludjeli.

jko jako dobar film...pogodak 2007 godine..

90 min zabave

iskljucit mozak i gledat 90 min zabavno