Utrka života.

Odlično!

Izvrstan film, daje upečatljiv prikaz teških vremena krize u Amreici, kad je jedan već otpisani trkaći konj pomogao mnogim ljudima da na tren zaborave svoje probleme i ušao u legendu. Cijela ekipa je sjajna, režiser pravo otkriće, a od glumaca naročito se ističu Tobey Maguire i Jeff Bridges. Zašto Amrei ne snimaju više ovakvih remek-djela?

AH, EH

Taj film sam išla gledati sa školom, i većinu filma nisam gledala već razgovarala sa curama koje o njemu imaju jednako mišljenje kao i ja! pitate se koje su mu mane: 1. nakon pola sata čovjek bi mogao čvrsto spavati od dosade, a 2. predugo traje za tako dosadan i glup film, a ima i 3. glumačka ekipa i režija - katastrofalno. Apsolutno dosadno! Žao mi je Spider - mane Tobey Maguire, ali ovo ne zaslužuje niti jedinicu, makar ću mu je ja dati!

Zgodan 'konjski' film

Zadovoljavajuće zanimljiv film temeljen na stvarnim događajima. Riječ je o prosječnom konju bez ikakvih posebnih predispozicija pobjednika koji postaje sveamerički junak u vrijeme prohibicije naprosto pobjeđivanjem na utrkama. Prvi dio je pomalo spor,ali kasnije postaje sve bolji. Preporučam za obiteljsko nedjeljno popodne.

Seabiscuit

Možda neću biti najpošteniji prema ovom filmu, budući da sam ga gledao u popodnevnom "paketu" s monumentalnim, velikim, velikim "Dogvilleom", ali "Seabiscuit" je uistinu tek solidno ostvarenje. Ipak, vrlo je očito i nimalo iznenađujuće što se našao u oskarovskoj utrci – dopadljivo staromodna priča "veća od života" u tipično američkom ambijentu bila je osuđena da nađe put do Akademijinih glasača. Rossov "Pleasantville", inače meni vrlo, vrlo drag film, odiše sličnom atmosferom, no sa sasvim drugačijom nakanom i ishodom. "Seabiscuit" kao najveću vrlinu ima iznimno suptilan humor koji ga prožima, uz, naravno, standardno odličnu kreaciju najboljeg glumca svoje generacije, Tobeyja Maguirea. Dakle, sve u svemu, solidno, pozitivno ostvarenje.