Ubojite namjere

vrh

VIP napisa da je spasio nekome sat i pol zivota, mdaaaaj.. ja sam ga pogledala ii uvijeek bii... film je vrh vrhova, a to da je Samuel ziv, bas super.. svi koju si mi bili favoriti i dobri u filmu ispostavilo se da su pozitivci na kraju... vjerujte vi koji niste gledali da je film odlican, a na kraju filma Travolta je presladak :)

...potpuni nedostatak osjecaja za smisao...

Nakon izvrsnog posla koji je 'odradio' VIP, pozeljela sam i sama napisati par rijeci o filmu o kojem se-unatoc, impresivnoj glumackoj postavi-i nema puno toga reci: za pohvale ovaj film ne daje osnovu, a kritike sam nastojala zadrzati za sebe, iz postovanja prema 'velikanima'. Iako,iskreno, nikada nisam osobito voljela Travoltu-unatoc izvrsnom 'Pulp fictionu',moje misli vezane uz ovog glumca uvijek su prvo totalni filmski promasaji, poput ispraznog 'Michaela' ili, jos gore, 'Briljanteen', koji neki smatraju klasikom, ali mene nije uspio 'osvojiti', a niti Samuel L. Jackson nije medju mojim favoritima, unatoc nekim dobrim ulogama. Moja je motivacija za gledanje 'Basic'-a stoga bio jedan sporedni lik-no i on me ovaj put ostavio pomalo razocaranom. Inace sjajan Giovanni Ribisi, ciji je glumacki talent neosporno daleko iznad kvalitete filmova u kojima se cesto pojavljuje, svoju je nevjerojatnu energiju ovaj put doveo na rub banalnosti, prikazujuci svog Levia Kendalla kao skup stereotipa o homoseksualcima/tatinim sinovima/vojnicima, ali mu cak i to moram oprostiti, jer je jedini koji je svom sasvim nespretno koncipiranom liku udahnuo zivot, pritom se cak vidno zabavivsi. Ostatak glumacke postave potpuno je blijed, prisutan tek fizicki, te tako Travolta na ekranu ostaje samo Travolta, ne uspjevajuci niti na tren uvjeriti gledatelja u svoje 'vojnicko' podrijetlo, i cak su i njegove sale i komentari tipicni za njega samog, bez veze sa likom koji bi trebao glumiti. Gora od njega jedino je glavna glumica, cija se uloga svodi tek na 'forsiranje' nepostojeceg sukoba sa Travoltom, koji je vjerojatno zamisljen na dinamickoj razini onog u 'Malo dobrih ljudi', dok u realizaciji doseze tek onu sapunica poput 'He said, she said'. A cak je i to, zbog lose i neinspirirane rezije, slabog scenarija i mnostva obrata koji postaju sami sebi svrhom,i u konacnici vas navode da shvatite da vam je potpuno svejedno sto se zaista dogodilo, jer vam do likova ionako nije stalo, mnogo bolji film.

zaista ubojito...

Ajme... ovo je zaista tragično da vidim kako se tri sjajna glumca (uz slavni dvojac i Ribisi) sramote u ovom jadu od filma nekada solidnog redatelja ponekih i kultnih akcijskih filmova. No, kada vas počne šamarati (i vašu inteligenciju silnim obratima i neočekivanim preokretima - barem ih je 5-6), onda shvatite kakvo je ovo sranje od filma. Mislim, sve je to O.K. i snimljeno, gluma je pristojna, no ne znam kome još ovakvi filmovi mogu biti uzbudljivi. Koga još zanimaju takvi preokreti sa "nevjerovatnim rezultatima na koje ne bih nikada posumnjao". Jedan moj frend mi je dobro rekao - znaš tko je ubojica - onaj koji se u filmu pokazuje u pojedinim trenucima, a još ga nisi nigdje strpao u priču. To možda i negdje pali, no ovdje to definitvno nećete naći. Zaista, snimljena su remek-djela sa nevjerovatnim obratima (Privedite osumnjičene, Igra), no ima i svakakvih sranja u koja definitvno spada i ovo. Evo, samo da vas odgovorim od filma odmah ću vam i reći da je Samuel L. Jackson živ tokom cijelog filma i ta ekipa na čelu s Travoltom sve to organizira. Eto! Sada ga ne morate ni gledati. Vjerujte mi - spasio sam vam sat i po života. Ocjena: 2. Samo zbog ekipe.

Juuuuuuu-huuuuuuuuu!

Povratak velikog i slavnog dvojca, odlične kombinacije za odličan film (Jackson i Travolta) je fantazija! Ovaj film je jedan od najboljih filmova ikad!! Na početku ništa nije jasno, ali se dinamičan i pomalo brutalan početak polako komplicira u, ja bih rekla, pravi hičkokovski triler!! Sviđa mi se sumnjivi agent Hardy, zločesti West i ostatak ekipe!

Ni s od scenarija...

Pa izgleda da se gospodin Vanderbilt nije mogao odlučiti koju priču bi trebao odabrati za ovaj film pa ih je u radnju ugurao nekoliko. To je sve rezultiralo s nekoliko potpuno nepredvidivih obrata, ali tipičnih za srednje dobre trilere američke produkcije. Stvar zapravo spašavaju Travolta i Samuel Jackson koji ne odustaju od svojih kvaliteta. Nije katastrofa, ali McTiernan je znao raditi znatno bolje filmove (nažalost i znatno lošije). Stoga ako vam se baš gleda pogledajte...

ubojito

ako se netko slucajno nije pogubio nakon drugog "neocekivanog prevrata", vjerujte mi nakon petog hocete! nemojte me krivo shvatiti film nije dosadan za pogledati, samo sto ce rijetki na kraju znati tko tu pije, a tko placa. a ostale uopce nece biti briga!