Soba smrti

Napeto

Film je dobar, napet je od početka do kraja a to je jedino što sam očekivao od ovakvog filma.

Sviđa mi se

iako sam u početku filma mislio d aće film biti katastrofalan gadno sam se prevario a mislio sam to zbog iste radnje kao u većini horora a to je odsjedanje u napuštenom motelu ali zato mi se svidjelo što su u sobi gledlai sve te horore i što se sve to događalo u toj sobi a oni nisu imali pojma dok nisu skužili...film je cool i bio bi mi za 5 samo da nije takav početak ali zato mi se kraj jako sviđa i cjelokupni dojam mi je za 4

Vrlo solidan horror-thriller!

"Vacancy" aka "Soba smrti" nije me razočarao kako sam prvotno to zamislio. Iako je recept manje viši isti : dvoje idu autom prečicom , pa kvar na autu, sablasni motel .... Film je dobro izrežiran, sviđa mi se što nema hektolitara krvi jer to ponekad zamori gledatelja, sve je svedeno na iščekivanje i napetost. Glavni glumci su idealalan izbor a Kate je odlična a i stekla je zanat u sličnim žanrovima, Wilson je standardno dobar. Film je dobro vremenski odmjeren, tako da nema mjesta dosadi. Sve u svemu vrlo dobro ali se ipak nadam da neće biti nastavka s nekim nepoznatim glumcima u 2 djelu.

Ne odsjedajte u hotelu

Glumci (Beckinsale-Wilson) završe u hotelu (nakon kvara auta) i počnu gledati od dosade bolestan video uradak (no oni to ne znaju) koji je toliko realističan i krvav da na kraju shvaćaju da je snimljen u sobi u kojoj se oni trenutno nalaze... Pokušajte pogoditi što slijedi... Film je napet i nemam mu šta prigovoriti, glumci su za pohvalu...(vidim da se većina ne slaže, no otud i pravo da svatko ima svoje mišljenje)...

Soba jada

Žanr ovog filma je kao triler i horor, no nažalost ništa od ovog nisam osjetio. Film je izrazito dosadan, te spada u onu kategoriju filmova koje nemogu ocjeniti s ocjenom 1 jer (pogađate) bi to bilo ponižavajuće za one filmove koje sam tako ocjenio.

super film

za mene je ovaj film zakon,neki se neće složit ali mislim da je ovaj triler-horor prvi film gdje glumci ne trče u zagrljaj ubojicama kao da žele da ih ubiju,nego se stvarno bore protiv njih mozgom a i snagom,posebno bi pohvalio glumu kate beckinsale(za mene najljepša glumica) i luke wilsonu.isto tako mi se sviđa radnja filma jer nisam dosad gledao film s ovakvom radnjom i svakako je osvježenje na policama videotaka,ubojice u filmu su za mene jedni od najboljih negativaca koje sam gledao.kroz film je dobro prikazana ljubavna veza dvaju glavnih likova,taman onoliko da nam stane do njih i njihove veze.ovo je za mene jedan od rijetkih horor-trilera u zadnje vrijeme da je dobro ispao i u pogledu radnje,likova,mapetosti!

snuff

uzivanje u tuđoj muci, zadovoljstvo u tuđoj smrti, sudjelovanje u masakru na svaki moguci nacin, zarada od tuđe krvi... jos su se jednom pokazale pravim nacinom "zabave" i za nas ne toliko ekstremne, tek da provirimo u taj svijet. "vacancy" nas je uspio uvesti (jos jednom) u ludilo nenormalnog, koje se ovdje cini posve svakodnevno, popot bilo kojeg drugog posla, kojeg ponekad dosadnog, treba obaviti što prije. uzivanje je ovdje, onima koji ubijaju, sporedna stvar. vazno je prodati kazetu. snimiti je i otpremiti do kupaca. organizirano i sa što manje komplikacija. no drugu stranu ulaska u psihe manijaka koji stoje iza svega, donosi nam ovaj bracni par pred razvodom, kojem kao da je trebala smrt da bi se opet spojili. njihovo upoznavanje sa sudbinom koja ih ceka u motelu strave (u kojem uvijek ima slobodnog mjesta), prikazano nam je na toliko napet nacin da to nakon nekog vremena postaje bolesno za gledati, a dok pratimo borbu za život, koji vrijedi manje nego smrt postajemo histericni. naravno da se moze naci poneka pogreska, no svaka postaje beznacajna sveukupnim dojmom. obavezno pogledati!!

Recepcionar smrti

eh a što ih ja mrzim inace...ljudi koji imaju najmanje ego na svijetu..mislim posao da nekom e iznajmljujes sobe.i sta ce ti drugo pasti napamet nego daubijas one ljude zbog kojih ti ego tako slab. film je prosjecan, ne nudi nista novog previse. upozorava eventualno na postojanje snuff filmova. atmosfera odlicna kao i ambijent ali napetosti mi nekako manjka