Samo pucaj!

Jako zabavno

Jako zabavan akcijski film. Gospodin Smith (Clive Owen) tijekom cijelog filma jede mrkvu :), čak i probije nekom tipu lubanju s njom. Jako mi se svidio i Paul Giamatti u ulozi zločinca koji mora odgovarati jedino svojoj ženi :). Tko nije gledao ovaj film neka ga svakako pogleda. Nećete požaliti! Ocjena: 4

Pucaj i trči

Anonimni Michael Davis (prethodno režirao dve romantične komedije) javlja se kao kompletan autor ovog projekta, budući da je napisao scenario i potom režirao ovu priču. Kada Mr Smith (Clive Owen) tajanstveni zajebani tip spasi trudnicu od pomahnitalih gangstera, pomogne joj da se porodi i potom preuzme obavezu na sebe da spasi dete po svaku cenu, eto nama uvoda u priču nabijenoj adrenalinom. Za pomoć se obraća prelepoj prostitutki znanoj kao DQ, skraćeno od Donna Quintano (Monica Bellucci), što ona nevoljno prihvata (majčinski instinkt ipak radi). Na čelu beskrupulozne bande je pronicljivi Hertz (Paul Giamatti), odlučan u nameri da likvidira bebu (pošto joj je majka već posle porođaja izdahnula). Smith će na sve moguće (i nemoguće) načine sprečavati krimose u njihovim pokušajima da se dokopaju deteta. Ovolika količina akcije, pucačine, krvi, leševa, uz nešto golotinje (ipak je tu i Monica Bellucci), svojstvena je samo filmovima Tarantina i njegovog ortaka Rodrigueza. Ipak inspiracija za ovakvu vrstu akcije pronađena je u jednoj sceni hongkongškog filma ''Hard boiled'' gde glavnu ulogu tumači poznati akcioni heroj Chow Yun-Fat. A sama ideja je bila napraviti junaka potpuno suprotnog Jamesu Bondu. Mr Smith je u suštini sirovina, kome je dovoljan pištolj (i šargarepa, koju jede tokom celog filma – izoštrava mu vid), za razliku od sofisticiranog Mr Bonda kome su na raspolaganju raznorazne ''ubitačne stvarčice'' i naravno neka žešća ''kolica na četiri točka''. Ne gledati film u očekivanju da ćete naići na neku logički sastavljenu radnju. Radnja je tolika brza, da maltene iz scene u scenu skačemo iz jednog u drugi vatreni okršaj. Sa zavidnim budžetom od $39,000,000, objektivno film nije ostvario neku bogzna kakvu zaradu. Grad u kome se dešava radnja je neimenovan, a lokacija za snimanje pronađena je u Torontu, Canada. Definitivno film nije namenjen širokim narodnim masama. Na svoje će doći samo ljubitelji žanra adrenalinske akcije (kao npr. u ''Crank''), gde je realističnost stavljena u drugi plan, a zarad efektnog prikaza nasilja u raznim formama, uz nešto bizarno-gorkog crnog humora. Dinamiku radnje prati adekvatna žestoka muzička podloga. Preporuka za ove druge (u koje i sam spadam), a ako pomenem da u jednoj sceni bukvalno imamo i seks (između dva glavna lika) i stravičnu pucačinu gde gangsteri padaju pokošeni kao snoplje, zaključak je da se radi o vrhunskoj akciji koja zaslužuje najviše ocene.

Mlađi brat 'Cranka'

"Shoot 'Em Up" je film koji je rađen po formuli "Cranka" i on funkcionira kao besmislena zabava. Ako film shvatite ikako drugačije nećete se zabaviti. Naravno da puno toga u ovom filmu ne štima, niti su likovi razrađeni, niti je radnja nešto posebno a neću ni govoriti o sceni kad Owen ubije Giamattija. No ako pređete preko toga i gledate na ovaj film kao na bezazleno opuštanje onda ćete se zabaviti. Tome pogoduje prvenstveno Owen koji je faca, kao i Giamatti koji fenomenalno glumi čak i u ovakvom filmu. Monica mi nije išla no Monica je Monica:). Zabavi također pomažu nevjerojatne akcijske scene iz serije 'ne pokušavajte to doma', neuništivo dijete i naravno mrkva. Mrkva je pun pogodak i Mr. Smith je tako ubojit upravo zbog nje (izoštrava vid:D). Ako razumijete naslov filma - "Shoot 'Em Up" onda ćete pretpostaviti i što vas očekuje tako da nema iznenađenja. 'Fuck me sideways.'- kaže Giamatti u jednom dijelu filma kao sprdancija na genijalni Payneov "Sideways" u kojem ima glavnu ulogu. No i to može proći u filmu koji nema barijera. Glupavo, ali jako zabavno!

Kaj te muči njofra

Ako uzmete u obzir da je ovo jedna vrsta akcijske crne komedije, neće vam smetati što glavni lik ubija ni manje ni više nego s mrkvom, reže pupčanu vrpcu metkom, ševi Moniku Belluci i istovremeno puca u negativce… Film obiluje akcijskim krvavim scenama koje unatoč neizvedivosti u stvarnom životu ipak pružaju zabavu i veselje. Ps. Mislim da ovoliko metaka nije ispaljeno ni u jednom akcijskom filmu :) :) :)

Samo pucaj i upucaj se...

Glavni i opaki frajer (C.Owen)jede (cijeli film) najdražu hranu - mrkvu, spašava dijete, posjećuje djevojku sumnjiva morala, ubija negativce sve u 16...i u isto vrijeme nabija M.Bellucci...fakat je sposoban.. Djeco okanite se špinata jedite mrkvu!!

zabavno 100%

Prije nego sam pogledao film čuo sam od kolege da je glupost nad glupostima,da ga nije ni pogledao do kraja koliko je užasan.NO FILM JE ZABAVA OD PRVE DO ZADNJE MINUTE,odlična glazba,pretjerano cool fore,neprestana akcija,glumci stvoreni za te likove,itd.UGODNO osvježenje za osjetila.Iako je scenarij nastao iz jedne scene azijskog filma:žena,tip,pištolj,pupčana vrpca,film je odličan.Normalno ne tražite u njemu realnost,već samo prepustit akciji..bla,bla,bla itd.uglavnom film je ok.

paf

eto tako sam ostao nakon što sam pročitao da je kraj.uglavnom ako imate los dan i mislite da na htvu ima novi film,pogledajte kaj lik s mrkvom radi

damirooo je kralj , živio kralj

je li možda netko i ozdravija na kraju filma?

sik

ime filma cijelu radnju ispričava. dosta bolesna akcija.

Kakav muškarac!?!

Definitivno jedan od zabavnijih filmova (akcijskih) koje sam pogledala. Clive je odličan, Paul Giamatti za čistu desetku, jedino mi Monica nije sjela. Prije nego sam pogledala film negdje sam pročitala da bi ovaj film posramio i samog John Woo-a i stvarno je tako.

Shoot 'Em Up

toliko je dosadan da ga nisam pogledo do kraja

jedva sam čekala da fim završi :(

fakat. umrla sam. iako mi je mrkva bila urnebesno smiješna. Pogotovo jedenje nje onakve izravno iz zemlje. Mlijeko je posebna priča. Jadna Monica Belucci. Kud ih vrag nosi?!?! *wtf* ali sve u svemu... na trenutke i smiješno... zašto?!? mogla sam birat to ili plakat. Smijanje mi je trebalo. na metke sam se neđe na početku filma i navikla... na ubijanje 120 ljudi sa samo jednim punjenjem mi je bilo za Guinessovu knjigu ČUDA. najžešća scena mi je bila kada su tražili klub pokraj kojeg je djetetova majka živjela, a prepoznali su ga pomoću doslovno tone nabačenih zapakovanih pelena ispred bara u kojeg idu samo frikovi koje ne želite vidjeti navečer u busu il i uparku. reklame, reklame...

Prava zabava

Film prema kojem Die Hard i Transporter izgledaju kao dječja igra. Clive Owen je izvrstan, a film je potpuno nabrijan od početka do kraja, bez trenutka pauze u svojih osamdesetak minuta. Clive Owen jede mrkvu i koristi je kao oružje, ubija 10-ak negativaca i seksa Monicu Bellucci istovremeno... Dijalozi su također savršeni (Npr. Paul Giamatti pita svoju bandu zlikovaca 'Koja je razlika između pištolja i žene? Oni naravno ne znaju, a odgovor glasi: Na pištolj možeš staviti prigušivač. Film je pun šarma, pogotovo u prvih 20-ak minuta. Iako nisam baš neki ljubitelj akcionih filmova, ovaj film defintivno ima svoj šarm. Obavezno pogledati. Prava razbibriga od filma sa izvrsno izvedenim i domišljatim akcijskim scenama.

upucaj ih sve

još jedan u nizu filmova c.owena poslije djece čovječanstva gdje glumi odlično babicu.vrlo dobra zabava za cijelu obitelj.