Začarana

začarana

Film je upravo ono što bi i trebao biti, ali moglo je i bolje. Glavna glumica, kojoj nisam zapamtila ime, preglumljuje taj lik princeze koja se našla u "stvarnom" svijetu do iritantnosti kakvu ne pamtim. Jedino me Jim Carrey može toliko iziritirati. Djevojčici je dano premalo prostora jer je ona jedini lik koji vjeruje u bajke pa je mogla nositi i veću ulogu, ali opet je film dražestan da se tako izrazim i ima neki šarm. Zbog toga visoka ocjena.

Što? PRINCEZA!

Disneyeve bajke uvijek imaju šarma, a uz to su vrhunski isproducirane i animirane. U "Začaranoj" je bajka spojena sa stvarnim sadašnjim svijetom kao takva predstavlja idelanu zabavu za cijelu porodicu posebno u danima blagdana. Sve počinje kada zla vještica iz bajke (animirani dio) baci preljepu princezu u rupu, kroz koju dolazi u stvarni svijet, gdje se poćinju događati komične situacije, pošto princeza ne poznaje sadašnje uvjete, a i zamislite, kako bi vi reagirali kada bi pred vas stala ljepotica u haljini od prije nekoliko stoljeća, i rekla vam da je ona...Što? Princeza iz bajkeee! No sve u svemu slažem se s B.B.G_14, da su iz filma izbačeni neki dosadni djelovi, nebi škodilo.

hm

nije loše, simpatična komedija, no na žalost ništa više. ocjena više samo zbog simpatičnog dempseya...

Kad će taj kraj??

Kao ljubiteljica dječjih, animiranih i teen filmova moram reći da sam ostala razočarana. Zanimljivo je kako se trailer za neki film uvijek napravi tako da ljui zinu i jedav čekaju pogledat ga. Ok, možda sma jedino ja ta koja pada na takve fore, al nema veze. Sve u svemu, predugo traje, a sve fore koje su nam ponudili su kratkotrajne. Ovo bi kao trebala biti neka komedija, al ja sam se nasmijala samo na one fore koja sam i u traileru vidjela, a on traje 2 i pol minute, a film 107 minuta. Prenemaganja valjda nikad dosta, prema viđenome. Ta princeza je tako praznoglava da neznam što je odvjetnik na kraju u njoj vidio. Jedva sam čekala kraj, koji nikako da dođe. Najbolji lik je vjeverica i to je to. Ostalo je dosadno i bezveze. No, valjda ima nekoga kome se film svidio??

Prije razočaravajuće, nego očaravajuće (ispovijed nezačarane gledateljice)

Uvijek si kažem kako se svaki film isplati pogledati; ako zbog ičega treba žaliti, onda to definitivno nije zbog vremena provedenog gledajući filmove jer svaki nas nečemu uči, a i tek kad pogledamo film, možemo dati svoj sud o njemu. Neš' ti mudrosti. Evo, pogledala sam ovaj film i smatram da se radi o dosadnjikavoj, neinventivnoj, šupljikavoj, beskrvnoj, tromoj i napornoj bajci s iritantnim prenemaganjima (pleonazam?) glumaca. 107 beskrajno dugih minuta provedenih u kinu gledajući ovaj film. Uh.